Cimble 19.05.2011 22:31:19 (muokattu 19.05.2011 23:09:36) | |
---|
Kailis: Harvoin kenenkään tarvii tänne tulla perustelemaan musiikkimakuaan ja puoluettaan (samassa kirjoituksessa) mutta nyt sekin päivä on nähty. =D Pistän paremmaksi; kasarihomopop ja IKL. Suksi Nuubiaan! :) Mitä puoluekantaan tulee, en käynyt edes äänestämässä. IKL:stä puheen ollen, mulla tuli vaalikoneessa Vapauspuolue ykkösvaihtoehdoks. Noiden minipuolueiden äänestäminen tosin olisi vaan ihan turhaa, jytkyt tulee muualta... ;) Mutta myönnän joskus kuuntelevani salaa ysäriteknoo tai mitä eurodancee se myös on... Siitä tulee hjuva fiilis, jos musa hyvää. Kasarihomopopista tulee mieleen New Order, Human League, Pet Shop Boys ja joku Spandau Ballet. Ja kukapa sitä ei haluais esiintyä tanssien rohkeasti ja kiihkeästi Duran Duranin tahtiin kireissä farkuissa... Hoho! :) Mutta kasarihomopop todella toimii mullekin, jos se on myös tällaista: http://www.youtube.com/watch?v=EZHv9syOzIg Ja siitä johdannaisena tuli mieleen saman miehen tekemää musiikkia vaimonsa laulamana. On se niin junttia, mut meikä on ollu heikkona tähän naiseen jo about 25 vuotta :) Herkässä iässä vietteli minut... Vitjat, tässä tytössä oli sitä jotakin. Sandran kokoelmalevy on yks rakkaimpia mitä mulla on. Junttia? http://www.youtube.com/watch?v=VZbk86x-GxM&NR=1 Ja voi kun olis vielä nykyäänkin kasarijunttimiehelle sellaisia persoonallisen ja helevetin seksikkään äänen omaavia naaraita, kuten Belinda Carlisle ja Kim Wilde. :) http://www.youtube.com/watch?v=-4QkgUwSSj0&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=DI2K8d-52rE No, onneks on Jenska Vartiainen. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Kailis 20.05.2011 00:06:04 | |
---|
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Påskägg 20.05.2011 01:45:07 | |
---|
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM |
Terry Pantheras 20.05.2011 11:51:31 (muokattu 20.05.2011 11:51:55) | |
---|
Kerran nousujohteisessa humalassa huudahdin vanhaa AC/DC:tä kaverin järjestämässä pohjienottotilaisuudessa kuunnellessamme, että "Soita tuo alku uudestaan, siinä on ihan vitun hyvä riffi!", johon hyvä kaverini tokaisi aidosti hieman ilkeästi, että "Siä oot kyllä vähän juntti...". Loukkaannuin hieman. Se riffi on edelleen ihan vitun hyvä. |
Cimble 20.05.2011 11:53:37 (muokattu 20.05.2011 12:03:12) | |
---|
Kailis: Mä teen kaikkeni homopopin eteen ja mitä tää tekee, heittää tiskiin saksalaista kasaria. =D Taivas varjele, mitä sieltä tulee? :) Tottakai heitän saksalaistakin kasaria, siitä ei junttiylpeily paljoa parane. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Cimble 20.05.2011 11:55:32 | |
---|
Terry Pantheras: hyvä kaverini tokaisi aidosti hieman ilkeästi, että "Siä oot kyllä vähän juntti...". Loukkaannuin hieman. Se riffi on edelleen ihan vitun hyvä. Miksipä menit loukkaantumaan? Kyllä musahommissa on hauskempaa olla juntti, kuin joku trendipelle tai tosikko. ;) Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Terry Pantheras 20.05.2011 12:04:36 | |
---|
Cimble: Terry Pantheras: Miksipä menit loukkaantumaan? Kyllä musahommissa on hauskempaa olla juntti, kuin joku trendipelle tai tosikko. ;) Noku se tuli siltä kaverilta niin pahansuovasti ja olin kovin nuori ja altis vaikutteille vielä silloin... :D |
LaMotta: Teemme siis päätelmän, että stereotypistäminen on todellista junttiutta. Stereotypiat ovat hauskoja, koska ne ovat totta. :) Minä olen minä. |
levesinet 22.05.2011 11:59:22 | |
---|
djKaaos: Stereotypiat ovat hauskoja, koska ne ovat totta. :) Niin on ja niitä on kiva karrikoida. :) |
velipesonen 22.05.2011 12:55:21 | |
---|
Eli todellista junttiutta on se mikä on totta. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
DJKaaos 22.05.2011 13:22:26 | |
---|
velipesonen: Eli todellista junttiutta on se mikä on totta. Nyt ollaan junttiuven ytimessä. Minä olen minä. |
Epämuusikko 22.05.2011 14:36:13 | |
---|
Cimble: Taivas varjele, mitä sieltä tulee? :) Tottakai heitän saksalaistakin klasaria, siitä ei junttiylpeily paljoa parane. näin luin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kailis 23.05.2011 12:25:21 (muokattu 23.05.2011 12:26:02) | |
---|
Epämuusikko: l näin luin. Saksasta (Ok, Itavällasta) on tullut muutakin hyvää kuin Hitler. Tä? Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Epämuusikko 23.05.2011 14:05:33 (muokattu 23.05.2011 15:19:03) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Funkånaut 23.05.2011 14:07:21 | |
---|
Kailis: Saksasta (Ok, Itavällasta) on tullut muutakin hyvää kuin Hitler. Tä? Hyvää maggaraa ja olutta ainaki tulee. Nii, ja hapankaaliki. Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru |
sub zero 23.05.2011 14:20:41 | |
---|
Epämuusikko: Vaan mitä tulee junttiuteen länsimaisen taidemusiikin piirissä, niin Beethoven tulee mieleen. Ehkä 5. & 7. sinfonioissa joku voisi jotain junttimaisiakin piirteitä olla näkevinään (teosten innovatiivisuutta on kyllä vaikea kiistää), mutta esim B:n myöhäistuotantoon termi sopii kyllä mahdollisimman huonosti. Griegin Peer Gynt -sarja olisi ehkä parempi ehdokas junttiklasariksi (tosin muistan siitä vain ne kuuluisat kohdat). a gypsy woman told my mother before i was born you have a boy chile comin' gonna be alemman tason mies |
velipesonen 23.05.2011 14:29:59 | |
---|
Epämuusikko: Olen klassisen musiikin ystävä vaan en tietäjä. En ota maantieteellisiin asioihin ko. asiassa kantaa. Musikaalisimpina saksalaisalueina pidetään Thüringeniä ja Itävallan Alppeja. Thüringenissä on parhaat makkarat ja melkeinpä parhaat kaljatkin. Ja olihan Hitlerkin omalla tavallaan juntti, ei koskaan luopunut itävaltalaisesta maalaismurteesta yksityiskeskusteluissa, minkä äänitykset keskusteluista Rytin ja Mannerheimin kanssa selvästi osoittavat. Hitlerin säveltämää musiikkia en ole kuullut mutta mikäli Ravenscroftin väitteet pitävät puoliksikaan paikkaansa niin tuskin oli junttimusiikkia, enempi psykedeliaa veikkaisin. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
Cimble 23.05.2011 21:11:54 (muokattu 23.05.2011 21:13:54) | |
---|
sub zero: Griegin Peer Gynt -sarja olisi ehkä parempi ehdokas junttiklasariksi. Olikos siinä Griegkin? Ainakin siinä oli joku rumpusarja. Peer Gunt on tosiaan yksi oivimmista junttikasareista. velipesonen: Eli todellista junttiutta on se mikä on totta. No tuo edellinen just siks, kun toimi totta tosiaan kuin junan vessa. Tosin olen nähnyt bändin keikalla vain 90- ja 2000-luvuilla orkkiskokoonpanolla. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Juicefani11 23.05.2011 22:23:18 | |
---|
Earl Scruggsin banjon soitto.. Hienoa musiikkia! Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät... |
velipesonen 15.07.2011 20:27:48 | |
---|
Tässäpä on jäänyt koko lailla huomiotta että Wigwam on junttimusiikkia. Sieltä Sipoon, Porvoon ja Espoon metsistä mistä iän kaiken on kaikki helsinkiläisiä kiusaavat ikävät heinäkengät ja perunakilon hinnassa huiputtavat landepaukut tulleet! Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |