haen siis putkivahvaria. jolla lähtee ne machine head, in flames saundit. kaiken muun eli linkin park, zeromancer, NIN, soad ja korn saundin haen lootilla. mullakin rupee jo silmissä pyöriin. "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother" |
Enska 01.04.2004 00:47:45 | |
---|
vaatimuksena vois esittää kolme kanavaa erillien eq kaikissa, reverb ja mieluiten efektilooppi päälle pois jalka kytkimellä. saa olla hedi tai combo ei väliä, mutta jos on kompo niin mieluiten 212 kajari syydeemi. Hommaan Line 6 Duoverb 212 kleeneille ja Marsun 412 lootan hevittämään särösaudia..
Mua kiinnostas välillä kuulla joitain perusteluja että miksi tyypit haluaa nimen omaan kolme (tai kuinka monta vaan)kanavaa/erilliset eq:t/tietyn määrän kaijuttimia/tietyt asiast pedaaliin ym. Varsinkin vaatimus että jokaisella kanavalla pitää olla oma eq kummastuttaa. Harvassa on ne koneet joissa yksi eq on oikeasti liian vähän. Samaten vaatimus että kombon pitää olla 2x10 tai 2x12 kummastuttaa. Ok, ymmärrän homman jos kyseessä on stereovahvistin ja molempiin kaiuttimiin ajetaan erillaista signaalia, mutta normaalissa kombossa en tota tarvetta ymmärrä. Mielestäni tärkeämpää olisi kiinnittää huomiota elementin laatuun kuin niiden määrään. Vittu tää ole mikään Kari Vepsä! |
januszian 01.04.2004 02:38:01 | |
---|
Pakko se on heittää tänne: ENGL powerball. JÄRJETTÖMÄN MAGEE SÄRÖSAUNDI! Ja paras puhdas mitä olen ehkä MISSÄÄN putki vehkeessä kuullut, mukaanlukien VOX AC-30 ja Fender Twin... Todella mahtava vehje. Kertoo jopa että millon pitää putket vaihtaa. :) Life's too short, Carpe Diem. http://www.jamespriestell.tk
Tai EX-bändin sivu, http://www.thenecklace.net |
Glottis 01.04.2004 07:54:15 | |
---|
Jep, samaa mieltä januszian kanssa, Powerball on aika kova peli, ja mitä enenmmän sillä soittaa sen paremmalta se alkaa kuulostaa!! |
Kapane 01.04.2004 14:21:30 | |
---|
Mua kiinnostas välillä kuulla joitain perusteluja että miksi tyypit haluaa nimen omaan kolme (tai kuinka monta vaan)kanavaa/erilliset eq:t/tietyn määrän kaijuttimia/tietyt asiast pedaaliin ym. Varsinkin vaatimus että jokaisella kanavalla pitää olla oma eq kummastuttaa. Harvassa on ne koneet joissa yksi eq on oikeasti liian vähän. Samaten vaatimus että kombon pitää olla 2x10 tai 2x12 kummastuttaa. Ok, ymmärrän homman jos kyseessä on stereovahvistin ja molempiin kaiuttimiin ajetaan erillaista signaalia, mutta normaalissa kombossa en tota tarvetta ymmärrä. Mielestäni tärkeämpää olisi kiinnittää huomiota elementin laatuun kuin niiden määrään. 212. sen takia, että kaikki vahivistimet olisivat saman kokoiset . ja onhan noissa tukevampi ääni... erilliset equut sen tekia, että en halua saman kuuloista säröä kuin kleeniä... nih "Floyd Rose is not Axl's geeky older brother" |
Eemil 01.04.2004 16:19:29 | |
---|
Mua kiinnostas välillä kuulla joitain perusteluja että miksi tyypit haluaa nimen omaan kolme (tai kuinka monta vaan)kanavaa/erilliset eq:t/tietyn määrän kaijuttimia/tietyt asiast pedaaliin ym. Mun vahvistimessa on kaksi kanavaa, mutta olisin enemmän kun iloinen jos saisin vielä kolmannen josta soolot saisi vedettyä ulos. Varsinkin vaatimus että jokaisella kanavalla pitää olla oma eq kummastuttaa. Harvassa on ne koneet joissa yksi eq on oikeasti liian vähän. Kyllä mulla on ykkös- ja kakkoskanavan EQ:t niin eri planeetalta että. Ehkä yhteisellä EQ:lla löytäisi jonkun näköisen keskitien, mutta tuskin saundit olisivat niin tyydyttävät kuin nyt ovat. Samaten vaatimus että kombon pitää olla 2x10 tai 2x12 kummastuttaa. Kyllä se erilaiselta se combo saundaa jos on 2 elementtiä yhden sijaan. Jos mä ostaisin combon niin luultavasti 2x12 se olis. |