Kailis 16.05.2011 19:24:55 | |
---|
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Epämuusikko 16.05.2011 20:03:34 (muokattu 16.05.2011 20:11:23) | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Stoalainen 18.05.2011 16:29:53 (muokattu 18.05.2011 17:38:57) | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
haunted 18.05.2011 17:14:44 | |
---|
Ja jos joku vielä sanoo et metallirumpalit ei groovaa, niin kyllähän tää groovaa aivan kybällä??! 99% kateellisten puheita yleensä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Kailis 18.05.2011 17:29:34 | |
---|
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Stoalainen 18.05.2011 17:35:05 | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
Kailis 18.05.2011 17:38:08 | |
---|
kazaa: Ohan sekin tuossa. :) Mää oon niin hätäne kaveri =( Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Epämuusikko 18.05.2011 18:44:10 (muokattu 18.05.2011 18:44:19) | |
---|
Hyvältä kuulostaa tuo Frederico. Hänen "Metalliuteensa" en ota kantaa, pikemminkin yleispätevä nykyajan fuusiolähtöinen jantteri. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Gardiner 18.05.2011 18:57:48 (muokattu 18.05.2011 19:04:18) | |
---|
Ja jos joku vielä sanoo et metallirumpalit ei groovaa, niin kyllähän tää jantteri groovaa aivan kybällä??! http://www.youtube.com/watch?v=wlW9s_QGyJc&feature=related Aina hehkutetaan Paiceen Iiania ja Bonhamin Bonzoa, Bill Ward oli muka ihan paska? No eihän se koko Sabbath ollu bändinä mikään tekniikkavelhopataljoona, mut kyl ne jotenkin kimpassa miusta sai aikaseks sellasen "kollektiivisen" grooven (vaikka taitaa vähän mättämisen puolelle kaatua :-D) et me gustas mucho. Joo on, tosi paljon on nostalgiaa tässä diggailussa. Mut miusta tää jyrää. Ja anteex arvon teknistä taitoa arvostavat oiket rumpalikolleegat, mut tää vaan liikuttaa miun syömmen syövereitä sieltä lapsuusvuosilta. Rullaa, vaikka on se kohelo Wardin Bill rumpupallilla. Miusta tää on Rock`n´Rollia jos mikä. :-) Edit. Kyä lähtee lapasesta, mut niin kuulostaakin hyvältä. Ja paljolti Geezer Butler ja Toni Iommi tekee sitä groovea, eli koko bändi kohelta ihan kybällä. :-D "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
Gardiner 18.05.2011 19:13:13 | |
---|
"Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
Gardiner 18.05.2011 19:17:09 (muokattu 18.05.2011 19:29:16) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=k2RhrwyWtXQ Muka "Hevimetallin" alkujuurimuusikoitten tuotoksista tää se vasta "groovaakin". Ja joo, oon päissäni, vaikenen kuin muuri ihan tuota pikaa. Anteex. Edit. " Lay back and groove on a rainy day" :-D "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
Stoalainen 18.05.2011 19:25:33 (muokattu 18.05.2011 19:27:41) | |
---|
Epämuusikko: Hyvältä kuulostaa tuo Frederico. Hänen "Metalliuteensa" en ota kantaa, pikemminkin yleispätevä nykyajan fuusiolähtöinen jantteri. Nojoo, ohan toi alan opistoja käynyt kaveri, mutta päätoimisesti soittaa metallibändissä, joten luettaneen metallirumpaliksi, tosin erittäin oppineeksi sellaiseksi ja ymmärtää muunkinlaisen soittamisen päälle. Mut taitaa tässä tapauksessa kuitenkin olla, että on ensin opeteltu ne muut jutut ennen kuin lähdettiin soittamaan raskasta musiikkia, joten ehkä täysin "metallirumpalista" ei voida puhua... http://www.federicopaulovich.com/?page_id=366 Ja ohan tuolla mainittu, että muunmuassa Marco Minnemanin opeissa on käyty. Ja kuuleehan sen! Edittiä, kylläpä taas kaivelee itellä, että Federico on saman ikänen kuin mie, mutta silti soitannollisesti valovuosia edellä. Miksen, oi miksen käynyt nuorempana rumputunneilla, ei tarvitsisi enää perse ja kädet ruvella reenata perusjuttuja... Too weird to live, too rare to die |
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Gardiner 18.05.2011 19:41:55 (muokattu 18.05.2011 19:45:19) | |
---|
hollmi-5: N N oli oikein hyvä, mutta jossain vaiheessa ilmeisesti pää pehmeni ja hänestä tuli oikein huono... Eikö näin käyny aika monelle??? :-D Ps. Tai eihän se oikeesti oo vitsin paikka, mut monikin oman elämänsä Matti Nykänen on joskus ollu ihan tekijä. Edit. Huvittava detalji, nyt vasta huomasin, et tää on rumpupläjäykset Vol.IV. :-D "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
ostany 18.05.2011 20:02:00 (muokattu 18.05.2011 20:02:42) | |
---|
kazaa: Edittiä, kylläpä taas kaivelee itellä, että Federico on saman ikänen kuin mie, mutta silti soitannollisesti valovuosia edellä. Miksen, oi miksen käynyt nuorempana rumputunneilla, ei tarvitsisi enää perse ja kädet ruvella reenata perusjuttuja... Milloin musisointi muuttui kilpailuksi ja miksi mulle ei asiasta kerrottu ;) "Drums are whole lotta fun to play. It's not about beating yourself up about what you can't do, It's about what you can do." -Chris Adler "Stay loose and have fun." -Steve Jordan |
Gardiner 18.05.2011 20:05:49 | |
---|
ostany: Milloin musisointi muuttui kilpailuksi ja miksi mulle ei asiasta kerrottu ;) "Stay loose and have fun." -Steve Jordan Amen to that. And I mean it, man. "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
Epämuusikko 18.05.2011 20:31:40 | |
---|
ostany: Milloin musisointi muuttui kilpailuksi ja miksi mulle ei asiasta kerrottu ;) siinä vaiheessa kun keikkoja rupes olemaan vähemmän kuin keikalle haluavia. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Stoalainen 18.05.2011 20:57:50 (muokattu 18.05.2011 20:59:38) | |
---|
ostany: Milloin musisointi muuttui kilpailuksi ja miksi mulle ei asiasta kerrottu ;) Ääh. Aiheellisia pointteja joo, Viisaita Miehiä, ja ohan se turha haikailla menneitä, mut se nyt vaan olen mie. Soitonhan pitää olla nimenomaan hauskaa, ja nuorena se sitä olikin, kerran viikossa tai harvemmin kun kavereiden kesken harrasti. Silloin ois ollu kaikki aika tehä ja treenata enemmänkin. Varsinkin tällasina hetkinä sen hauskanpidon välillä unohtaa ja ottaa harrastuksen turhankin raskaasti, kun ei sitä aikaa enää ole niin kuin ennen. Nimim. 4kk sitten rumpujaan viimeksi koskenut. Vai oliko jo enemmän... Ei vaan ole aikaa. Onneksi, luojan kiitos, parin viikon päästä alkaa helpottamaan tää kiire ja kerkeää pieksemään nahkoja. Tätä oloa voi melkein verrata samanpituiseen selibaattiin. Too weird to live, too rare to die |
hollmi-5 18.05.2011 21:27:23 | |
---|
kazaa: Nimim. 4kk sitten rumpujaan viimeksi koskenut. Vai oliko jo enemmän... Ei vaan ole aikaa. Onneksi, luojan kiitos, parin viikon päästä alkaa helpottamaan tää kiire ja kerkeää pieksemään nahkoja. Tätä oloa voi melkein verrata samanpituiseen selibaattiin. 10 000 tunnin teoria: Siinä tulee hyväksi, jota paljon tekee. Olen puoliammattilainen ja viikossa tulee ihan omasta tahdosta soitettua noin 12 tuntia... Ja keikat päälle. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Stoalainen 18.05.2011 21:39:38 | |
---|
hollmi-5: 10 000 tunnin teoria: Siinä tulee hyväksi, jota paljon tekee. Olen puoliammattilainen ja viikossa tulee ihan omasta tahdosta soitettua noin 12 tuntia... Ja keikat päälle. No täähän se mun pointti olikin, et nuorempana olisi voinut panostaa hieman enemmän kun aikaa oli. Eikä kyse ole siitä ettenkö nyt tahtoisi, vaan siitä ettei ole aikaa. Viimeset kolme vuotta on ollut niin hektistä, et siinä on muutamat bändivirityksetkin kaatunut omaan ajanpuutteeseen, ja yksintreenaaminen on ollut todella kausiluontoista; nyt tosiaan vähintään neljä kuukautta taukoa. Mut kesän tullen helpottaa kiire, sit uusin kirkkain silmin harrastuksen pariin. Too weird to live, too rare to die |