Aihe: Wanted-osaston wannabe muusikot.
1 2 3
Marzi
23.05.2011 12:54:05

Ps. Kuva ois kiva.

Oikeasti ihmiset, pankaa naamanne niihin ilmoituksiin.
Tarpeeksi on aivan liian vähän.
Morphia
23.05.2011 16:46:53 (muokattu 23.05.2011 21:50:45)
DivineDistraction: Mitä vitun järkeä on hakea bändiä tai bändiin jos ei meinaakaan koskaan sellaiseen liittyä tai ei ole sitä aikaa!!?? .

Tämä on valitettavan totta! Moni ottaa yhteyttä luultavasti vain huvikseen, vaikka oikeasti eivät ole kiinnostuneita soittamaan. Eivät viitsi edes ilmoittaa, ettei kiinnostakaan. Eräs lupasi tulla bändiin, kuitenkaan moneen kuukauteen ei hänestä kuulunut mitään eikä vastannut viesteihin, ja sitten kun viimein sain häneen yhteyden, ilmoitti, että ei ole aikaa. Olisi voinut sanoa sen paljon aiemmin, saatana!

Lisäksi, jos haetaan jotain tiettyä tyylisuuntaa, niin monenlaista tyyppiä vastailee. Esim. muutama vuosi sitten black metal bändiä hakiessani pari rock - muusikkoa ilmoittautui, jotka väkisin yritti muuttaa bändin tyylisuuntaa mieleisekseen.

Myös se ottaa päähän, jos ilmoituksessa sanotaan, että ikä esim. yli 25, niin se on myös se yli 25. En todellakaan tarvitse silloin yhteydenottoja esim. 17 vuotiailta, varsinkaan jos ruvetaan vielä inttämään, että mitä väliä iällä on jos osaa soittaa.

Onneksi wanted palstalta on löytynyt kokoonpano johon olen enemmän kuin tyytyväinen. Ei alottelijoita eikä varsinkaan sellaisia, joilla on tapana haukkua muita takana päin! Tai valehtelee, jota en voi hyväksyä missään määrin!

Vaadin kuitenkin tiettyä tasoa muusikoilta, sekä henkisesti, että soitannallisesti.

E: Ja ei, en halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta itselleni tulee paha mieli jos valmista konseptia haluaa yksi, etenkin se uusin tulokas, muuttaa. Toistaiseksi se olen vielä minä, joka tekee sen viimeisen ja lopullisen päätöksen jäsenten mukaan ottamisen suhteen, ja siihen, mitä tyyliä bändi soittaa. Jos ja kun jotain muusikkoa vielä tämänkin jälkeen kiinnostaa, niin on tervetullut mukaan ideoimaan ja kehittämään hommaa eteenpäin..
Hey man, is this a dream?
Eemil
21.07.2011 09:36:33
Marzi: Ps. Kuva ois kiva.

Oikeasti ihmiset, pankaa naamanne niihin ilmoituksiin.

Mut sitten ei tuu yhtään yhteydenottoa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)