Aihe: Sooloskaba224 äänestys
1 2
Ianuarius
18.05.2011 08:33:54

Näkys olevan krk pariki kertaa tossa listassa.
Bloggailua englanniksi musiikillisista aiheista: The Musician Experience
Jucciz
18.05.2011 11:07:52
Ianuarius: Näkys olevan krk pariki kertaa tossa listassa.

Pykälää kovempi veto, katsos.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
stratomaster
18.05.2011 12:09:16 (muokattu 18.05.2011 12:10:04)

Näin skabaa sivusta seuraavana täytyy todeta, että Apenaattorin slidetyöskentely on aivan mahtavaa. Jos joku olis sanonut mulle, että tossa soittaa Derek Trucks, olisin uskonut. No, ehkä lopussa oli jotain häikkää, mutta erinomainen kokonaisuus silti. Hauska nähdä, kun nuoret kundit painaa taidoissa vanhoista pieruista ohi niin että heilahtaa!
Jucciz
18.05.2011 13:52:36
Pakko nyökytellä: Ape on kyllä tässä parin viime vuoden aikana kehittynyt yhdeksi tämän foorumin maukkaimmista kitaristeista (siis niistä, joiden soittoa olen kuullut). Jos sama meno jatkuu, ei ole epäilystäkään, etteikö kaverista kuultaisi vielä jotain suurta.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
apenaattori
18.05.2011 15:00:05
Nöyrät kiitokset kauniista sanoista! Duunia on edessä vielä kasapäin, mutta olen kyllä tyytyväinen kun tuli vihdoinkin otettua slide -soitto työn alle. Mahdollistaa monia makeita juttuja.
"Saksa on hieno joukkue" -A. Mertaranta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)