fucktard 02.01.2007 11:31:25 | |
---|
Voi helvetti, kun on naurettavia nämä pittien vastustajat. Pitit ovat olleet osa metallikeikkoja yli 20-vuotta, miten joku edes kehtaa valittaa niistä? Joillekin vähän aggressiivisempi musiikki tuo esiin halun riehua ja pyöriä, tahallinen satuttaminen on asia erikseen. Pitissä on tarkoitus pitää hauskaa, eikä yrittää kilpailla siitä kuka tönii eniten porukkaa kumoon. Hauskimpia pittejä ovat tietysti circle pitit, Dimetourin nosturi-keikalla nähtiin helvetin komea sellainen! Thrash-keikka ilman pittiä on kuin gkagk+ejh+e ilman kgaepgjapke0+ea. Toivottavasti circle pittejä tulee näkemään useammallakin keikalla... Niille jotka valitatte pittien häiritsevän keikkakokemustanne: jääkää kotiin katsomaan sohvaltanne live-DVD:tä, tämä siis siinä tapauksessa, jos telkussa esiintyvät pitit eivät teitä häiritse. |
MrQ 02.01.2007 14:04:23 | |
---|
Idea on sama kuin se että menette mopolla moottoritien ohituskaistalle. Pysykää poissa tieltä ja antakaa porukan heilua. glen arvostaisi |
aarghto 02.01.2007 16:44:28 | |
---|
Onkos kukaan muuten pittaillut baarin discossa ikinä? : > Kyllä! Tampereella Yo-talolla ja Rumassa on muutamaan otteeseen tullut otettua useamman ihmisen voimin pittiä jonkun hyvän biisin lähtiessä soimaan. Baarssa tosin ei hommaa katsota niin suotuisasti kun humalaiset ihmiset tönii toisiaan, juomia lentelee ja tuoppeja särkyy, mutta eipä olla vielä ulos mistään paikasta moisen toiminnan takia jouduttu. Nobody looks good in brown lipstick. |
dmntn 02.01.2007 18:07:48 | |
---|
Kyllä! Tampereella Yo-talolla ja Rumassa on muutamaan otteeseen tullut otettua useamman ihmisen voimin pittiä jonkun hyvän biisin lähtiessä soimaan. Baarssa tosin ei hommaa katsota niin suotuisasti kun humalaiset ihmiset tönii toisiaan, juomia lentelee ja tuoppeja särkyy, mutta eipä olla vielä ulos mistään paikasta moisen toiminnan takia jouduttu. Mekin kaverin kans tuossa kesällä yks keskiviikko pittailtiin kahestaan baarin discossa. Hauskaa oli ja dj soitti vieläpä rokkia meidän iloksi, ettei tarvinnu ihan vain normi jumputuksen tahtiin. Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
Mr.Sit.com 15.05.2011 18:57:00 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1593 päivää vanhaan ketjuun! Moshaus on hauskaa takut päässä Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
JIRPPI 15.05.2011 19:13:05 | |
---|
Mr.Sit.com: Moshaus on hauskaa takut päässä Päänheilutus on headbangiä eikä moshausta. Moshaus tarkottaa oikeesti enemmänki pittausta. |
Mr.Sit.com 15.05.2011 19:18:30 | |
---|
JIRPPI: Päänheilutus on headbangiä eikä moshausta. Moshaus tarkottaa oikeesti enemmänki pittausta. Kuka sanoi etten puhunu pittauksesta Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
JIRPPI 15.05.2011 19:21:58 | |
---|
Mr.Sit.com: Kuka sanoi etten puhunu pittauksesta No miten vaan. |
Germaniac 16.05.2011 01:00:58 | |
---|
fucktard: Hauskimpia pittejä ovat tietysti circle pitit, Dimetourin nosturi-keikalla nähtiin helvetin komea sellainen! Toivottavasti circle pittejä tulee näkemään useammallakin keikalla... Joo hauskimpia on todellakin, vai sanoisinko jopa että naurettavimpia. Onhan se kieltämättä huvittavan näköistä kun pennut juoksee rinkiä. Tulee mieleen että eikö lastentarhassa ollut tarpeeksi piirileikkiä kun pitää keikoillakin vetää piiri pieni pyörii lapset siinä hyörii. Mutta joo eipä nuo sen kauheammin häiritse, kunhan ei itse osu keskelle. |
JIRPPI: Päänheilutus on headbangiä eikä moshausta. Moshaus tarkottaa oikeesti enemmänki pittausta. Heavy Metal = Serious Business! "You can only talk rubbish if you're aware of knowledge." -Karl Pilkington |
Mr.Sit.com 16.05.2011 12:04:38 | |
---|
Rahkonen: Heavy Metal = Serious Business! Eeei, kunhan genret, tyyliseikat ja termit menee kohilleen. Eikä tee virheitä missään muussakaan. Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Jury 17.05.2011 22:09:38 | |
---|
Mr.Sit.com: Eeei, kunhan genret, tyyliseikat ja termit menee kohilleen. Eikä tee virheitä missään muussakaan. Juu, ja auta armias jos joku on internetissä väärässä. Ettei menisi ihan aiheen vierestä; antaa pitin pyöriä ja muiden seurailla omalla tavallaan. Ihme itkemistä puolin ja toisin. Pain is inevitable but suffering is optional |
JIRPPI 17.05.2011 22:30:29 | |
---|
Rahkonen: Heavy Metal = Serious Business! Youtubessa on joidenki amatöörien tekemä ihampaska Heavy Metal Fashion Police -sarja. Kannattaa kattoo, jos ei oo parempaa tekemistä. http://www.youtube.com/watch?v=cfP5qHr7vVA |
vvaltsu 18.05.2011 20:49:24 | |
---|
Varmaan mainittukin tässä ketjussa, mutta Stam1nan Kaikalla on ihan jäätävät moshit lavalla. :D Fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
Mr.Sit.com 18.05.2011 21:54:50 | |
---|
vvaltsu: Varmaan mainittukin tässä ketjussa, mutta Stam1nan Kaikilla jätkillä on ihan jäätävät moshit lavalla. :D fix'd tai, no oikeastaan Kaikalla ja Hyrdellä :P Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Herrah 18.05.2011 22:09:23 | |
---|
Pittaaminen on kivaa paitsi Nilen keikoilla. 2008 lohkes hammas kahtia ja 2010 meni polvi tuhannen paskaks. Jälkimmäisen oireista kärsitään vieläkin mutta esim. 2 x Kvelertakia tänä kesänä vähän pakottaa riehumaan jotta toivottavasti ei hajoa lisää. |
Kampela77 19.05.2011 15:00:57 | |
---|
Herrah: Pittaaminen on kivaa paitsi Nilen keikoilla. 2008 lohkes hammas kahtia ja 2010 meni polvi tuhannen paskaks. Jälkimmäisen oireista kärsitään vieläkin mutta esim. 2 x Kvelertakia tänä kesänä vähän pakottaa riehumaan jotta toivottavasti ei hajoa lisää. http://static.iltalehti.fi/idols/idolsolli170211LSS_190_id.jpg Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
tompsu89 11.10.2012 21:21:06 | |
---|
tuo pittaus oli mulle alussa liian naurettava homma mutta kun itse aloin ekan kerran kokeilla,perkele ku oli hauskaa vaikka pari kertaan kaaduinkin :D jokainen pitti missä olen ollut on ollut hyvä meno.Ei oo kukaan riitaa haastanut tai käyttäytyneet liian väkivaltaisesti.Houkuttelin kaverin pittamaan yhen bändin keikalla.Kaveri kaatui ja konttasi äkkiä pois pitti alueelta.Ei tainnu tykätä :D |