Demostudio 31.03.2004 16:48:53 | |
---|
|
Ei tätä ole voitu tehdä tosissaan! ...siis mun mielestä. |
chief 31.03.2004 18:38:53 | |
---|
Jep! Kuuntelin toisenkin kerran. Tulee mieleen smurffit noista synasoundeista välillä, hauskan kuulosta. Aika taidokkaan oloista soittoa. Aika vähän olen tällaista europower(?)metallia kuunnellut, mutta kyllä tämä mulle ihan täydestä menee. En kuuntele kyllä enää kolmatta kertaa. Laulajan ääni ei korkeissa kiekauksissa oikein lämmitä. What demands an answer,
but newer Ask`s a question? |
NHR 01.04.2004 02:34:42 | |
---|
Jostain syystä tämä kyllä kuulostaa lähinnä pelleilyltä, siis vitsiltä tai parodialta jostakin rankemmasta. Suurimmat syyt siihen taitavat olla nuo syntsasoundit sekä jotkin hieman turhan hilpeät melodiakulut toisin paikoin. Ihan taidokkaalta tuo tilutus kuitenkin kuulostaa. Laulusta yleisesti pidin kyllä. Tuplabasaria tulee melkoinen yliannostus, mutta sekin taitaa kuulua tässä tyylissä asiaan. Tämä on nyt 5 - 6 kertaa mennyt läpi, mutta taidan lopettaa kuuntelun nyt tähän, sillä ei tämä kuitenkaan tunnu kokonaisuutena minulle oikein toimivan. Mutta älkää te siitä lannistuko. Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
spiritualBeggar 01.04.2004 11:29:21 | |
---|
siis tää oli rankkaa.... huh. laulajal tuli kyl välil aika kiire... eihän tällasta kamaa pysty naama peruslukemil kuuntelee. voin jo sieluni silmin nähdä laulajan hoikan jalan monitorilla, hiukset tuulessa valtoimenaan ja eturivissä muovimiekat heilumassa. nykyajan spinal tappia, ehdottomasti.paitsi et musa ei oo yhtä hyvää |
EilaPertti 01.04.2004 11:49:28 | |
---|
Näköjään huumormiehiä. Yhdessä kohdassa lauletaan: "Last of the servants of agent dildo". |