Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez MTM1 WH (2010)
1
Jape69
15.05.2011 13:28:46 (muokattu 15.05.2011 14:41:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistaako kukaan täällä semmoisen, monesti meinannu jo tilata semmosen. Se on sitte jääny arveluttamaan. Elikkä onko siitä mihinkään? Onko hyvä tatsi? Soiko nätisti cleanilla että säröllä? Kärsiikö tatsi siinä matalassa vireessä pahasti, kun olen asian niin ymmärtänyt että suhteellisen matalassa vireessä tulee? Onko viimeistely ja muutenkin ulkonäkö siedettävän näköistä vai kuraa? Olisin todella kiitollinen jos joku vain viitsisi valaista kokeneempana. Se valkoinen väri on jotenkin omaan makuun, kuin nenäpäähän. Kiitän.
 
(otsikosta poiketen tarkoitan mtm2 kitaraa) Sitä se teettää kun selailee liikaa.
 
Varjot kasvaa askel lyhenee päättää voit itse vain kuolla on pakko - Turmion Kätilöt Varjot
Fantasmic
15.05.2011 14:24:14 (muokattu 15.05.2011 14:26:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muutaman kuukauden itsellä käpisteltävänä moinen.Oletko koskaan omistanut Ibaa?
Jos vastaus oli kyllä, tiedätkin vastauksen suurimpaan osaan kysymyksistä.
Jape69: Elikkä onko siitä mihinkään? On.Soittamiseen ja hevihommiin toimii mainiosti.
Jape69: Onko hyvä tatsi?Vastaa Wizard kolmosta.
Jape69: Soiko nätisti cleanilla että säröllä?Ei nuo Blackoutit ihan ideaalit ole kliineihin mutta irtoaa nekin jos ei liikoja toivo.
Jape69: Kärsiikö tatsi siinä matalassa vireessä pahasti, kun olen asian niin ymmärtänyt että suhteellisen matalassa vireessä tulee?Ainahan tuon voi virittää siihen vireeseen mikä itseä miellyttää.Myös kielten paksuus vaikuttaa asiaan.
Jape69: Onko viimeistely ja muutenkin ulkonäkö siedettävän näköistä vai kuraa? Minulla olleessa yksilössä ei ainakaan ollut viimeistelyssä huomautettavaa.Ulkonäön siedettävyys tai sietämättömyyshän on nyt katsojasta kiinni.
 
edit: **ttu...Tarkoititko nyt kuitenkin Mtm2:sta?Se kun Ibanterin sivujen mukaan olisi tarjolla valkoisena.
 
Jape69
15.05.2011 14:39:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin joo korjaan Mtm2
 
Varjot kasvaa askel lyhenee päättää voit itse vain kuolla on pakko - Turmion Kätilöt Varjot
Fantasmic
15.05.2011 14:49:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No luulisin että siinä tapauksessa lienisi sama ostaa Rg321 tai Rgr321?
Toistasataa tippuu jo hinnasta pois ja laatu/osat on samaa luokkaa.Kaulakin samoissa mitoissa kuin Mtm2:sen kanssa.
 
vvaltsu
17.05.2011 08:12:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=523062
 
Siinä ois sitä MTM2:sta käytettynä.. Kannattaa ostaa pois nyt kun käytettynä saa, sillä jos se ei sovikaan kouraan, saatpahan suurinpiirtein omat pois myydessä.
 
"Sie ku päätät että jostain tykkäät, niin sääh. Kilipertti ja Capa, parempaa ei oo. Aattele ku Gilbert soittais Capalla?" - Estranged
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «