Muusikoiden.net
07.05.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kokemuksia seymour duncanin Quarter Pounderista
1
massnerderer
31.03.2004 09:06:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli laitelkaahan kokemuksianne. Tarviisi teleen "rähinä" mikin enkä viitsisi vaihtaa tallaa että saa humpan kehiin, onhan sekin toki vaihtoehto. Mutta lähinnä kokemuksia talla versioista teleistä ja stratoista.
 
JLM
31.03.2004 16:09:05 (muokattu 31.03.2004 16:09:42)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tallassa ei valitettavasti ole kokemusta mutta pistin squieriini (strato) tuollaisen staggered -mallin kaulaan. Aika voimakas ja tumma soundi siinä on mutta eipä ole vielä tehnyt mieli pois vaihtaa. Veikkaisin että tallamikiksi tuollainen sopisi kyllä mainiosti. Yksikelaisen peruspiirteet säilyy mutta soundi on silti "vankempi" kuin ihan tavallisessa yksikelaisessa.
 
msm40
31.03.2004 16:12:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu mulla on tollanen kiinni Thinline Telessä. Mulle toi sopii kun nenä päähän. Puhtaat pysyy vielä hanskassa miten nyt tallamikillä vaan voi mutta säröillä tämä mikki on kyllä enemmän kotonaan. Säröillä soitettaessa toi on mun mielestä aika selkeä vaikka potkua riittääkin eli ei mene puuroksi. Sopii ehkä kaikkein parhaiten räkäisiin rokkisaundeihin. Jos tossa ei riitä potku niin kannatta harkita CoolRailssia tai HotRailssia.
 
dbeatmod
28.09.2010 14:55:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2371 päivää vanhaan ketjuun!
 
Joo kyllääh, mutta enpä jaksa uutta aihetta aloittaa, tämä varmaan pistää täältä paremmin silmään kuin tuolta jelppi-topiiikista.
 
Eli siis, oon aatellu laittaa Jazzmasteriin QP-mikit mutta noiden ulkonäköä oon tässä ihmetelly jo vähän aikaa. Tavallisestihan Jazzmasterin ykskelasten magneetit on hieman ulkonevia että ne saa helposti istutettua kuoriin mutta noissa ne on tuolla sisällä kuten ao. kaaviosta ja kuvasta käy ilmi.
 
http://www.seymourduncan.com/images … ucts/electric/specialized/SJM-3.jpg
 
http://www.seymourduncan.com/images/dimensions/sjm3.gi
 
Onko nuo magneetit jotenki liikuteltavissa vai pitääkö ne istuttaa kitaraan ilman kuoria vai häh? Lienee taas joku tämmönen juttu mitä pöljä ei vaan tajua.
 
"Nyt saatana niitä kamoja pienemmälle tai lähette vittuun täältä." - "Juice"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «