Aihe: Junttimusiikkia!
1 2 3 4 525 26 27 28 2931 32 33 34 35
J_Mikkonen
14.05.2011 01:10:30
Epämuusikko: http://www.youtube.com/watch?v=p1cG-4YSyhQ

Tämä ois kyllä pitäny jättää kuuntelematta. Huhhuh, ei riitä sanat.
KTR
14.05.2011 11:01:02
Junttiuden huipentuma on varmasti Mistreatin coveri "Mutakuono ja lakupelle".

Tai ehkä se on epäreilua antaa pelkästään sitä kruunua tuolle tekeleelle, kyllä varmasti bändin omakin tuotanto on hyvin junttia. Ja kolleegoidensakin.

Onhan se kyllä junttia myös miten suomalaiset eivät tajua sarkasmia. Esim. tapaus "Murheellisten laulujen maa".
JCM
14.05.2011 12:15:54

KTR:

Onhan se kyllä junttia myös miten suomalaiset eivät tajua sarkasmia. Esim. tapaus "Murheellisten laulujen maa".

Loistava biisi, mutta onhan siinä ehkä liiankin naamalle tungettua se sarkasmi. Jos niin ajattelee.

Mut Eppuja en sanois junttimusiikiksi yleisellä tasolla, vaikka junttibiisejä paljon ovat tehneetkin. Esimerkiksi "Pimeyden tango" on niin hieno kappale, että siitä on "junttius" kaukana.
Cimble
14.05.2011 20:19:27 (muokattu 14.05.2011 20:21:54)
Kailis: Jos tuossa on avainsanana "feministinainen" niin en tiedä, mutta tunnen erään erittäin fiksun ja viehättävän toimittajanaisen joka diggaa Popedaa. Muuten se on ihan terve =D

No onko se tuttus suoranaisesti feministi? Teepä testi, soita sille Popedan Kellot lyö. Jos sen haltioitunut ilme ja diggaus pysyy päällä kohdassa, missä lauletaan maskuliinisuuden uholla "nyt ämmä kellot lyö", niin se on kuin onkin fiksu ja viehättävä nainen sitten, eikä epäterve feministi. :)

Tarkoitus on vaan maailman pelastaminen feminismiltä. ;)
Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula.
Cimble
14.05.2011 20:25:12
KTR: Onhan se kyllä junttia myös miten suomalaiset eivät tajua sarkasmia. Esim. tapaus "Murheellisten laulujen maa".

No miten tuo yleistys sitten lienee kaikkien suomalaisten suhteen... Tosin harva muun maan kansalainen ymmärtää mitä siinä lauletaan. ;)
Sergei Fallinen
14.05.2011 20:27:40
Cimble: No miten tuo yleistys sitten lienee kaikkien suomalaisten suhteen...

Junteintahan on just se kun ymmärretään kyllä mutta silti ei voida olla liikuttumatta
Cymap
14.05.2011 21:49:32
Virve "saaaa#%nan" Rosti.
Plus kaikki mahdollinen englannista käännetty suomi-iskelmä.
Kailis
15.05.2011 06:14:31 (muokattu 15.05.2011 06:16:50)

Cimble: No onko se tuttus suoranaisesti feministi? Teepä testi, soita sille Popedan Kellot lyö. Jos sen haltioitunut ilme ja diggaus pysyy päällä kohdassa, missä lauletaan maskuliinisuuden uholla "nyt ämmä kellot lyö", niin se on kuin onkin fiksu ja viehättävä nainen sitten, eikä epäterve feministi. :)

Tarkoitus on vaan maailman pelastaminen feminismiltä. ;)

Sä et nyt ihan tajua. Se mimmi ihan oikesti diggaa siitä bändistä. Ja mähän sanoin että en tiedä siitä feminismistä, ja sitten sä kysyt "No onko se tuttus suoranaisesti feministi?". Mun mielestä se ei ole. En tosin ole koskaan kysynyt. Tietsä. Se "Oot sä femakko?" on aina jotenkin vitun junttia.
Ja minä en saatana eläissäni soita kellekään mitään Kellot lyö. Herää. Kellot lyö. Popeda feministitesti my ass.
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla.
Kailis
15.05.2011 06:19:10 (muokattu 15.05.2011 06:23:20)

Sergei Fallinen: Junteintahan on just se kun ymmärretään kyllä mutta silti ei voida olla liikuttumatta

Liikuttuminen = junttia. Punavuorelainen postaaminen = vitun cool.
Ai niin sä oot Tampesterista. Yhen vitsin tiedän sieltä ja sekin on kuolleesta miehestä.
Mitä eroa on Juicella ja Hämeenkadulla? Hämeenkatu menee Tillikan ohi.
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla.
Cimble
15.05.2011 08:13:19
Kailis: Se "Oot sä femakko?" on aina jotenkin vitun junttia.

Niinhän se on, en pyytänytkään kysymään.

Mun mielestä se ei ole

Tulihan se sieltä kun vähän potkii.

Ja minä en saatana eläissäni soita kellekään mitään Kellot lyö. Herää.

Herää vaan itse. Ai niin, et ole ilmeisesti tuttuun tyyliin mennyt edes vielä nukkumaan aamukuudelta... Olet aika totisella tuulellakin. Nyt ota unta palloon ja palataan illalla. :)
Animal Lover
15.05.2011 18:02:05 (muokattu 16.05.2011 01:10:54)
Junttimusiikki on musiikkia, jota Persussuomalaisten äänestäjät ja muut juntit kuuntelevat. Junttimusiikkia kuunnellaan etenkin Kehä 3:n ulkopuolella. Junttimusiikki on tylsää, yllätyksetöntä, massalle kohdistettua paskaa. (provoprovoprovo)

- Popeda
- Eput (vuoden '81 jälkeen)
- se iskelmälaulaja, joka kuoli viime vuonna
- tukkahevi
- eurodisco
- Metallica
- AC/DC
- suomiräp (paitsi Palefacen ja Asan kaltaiset vasemmistointellektuellit)
- Green Day
- poikabändit
- country
- Idols-musa (paitsi se Puu-niminen tyyppi)
- kaikki 70-luvun jälkeinen heavy-musiikki
- lähes kaikki amerikkalainen pop- ja rock-musiikki

Käytännössä kaikki mistä minä en pidä.

Edit: täsmensin tuota viimeistä... :)
velipesonen
15.05.2011 21:11:25

Animal Lover: Käytännössä kaikki mistä minä en pidä.

Et oo varmaan sitten juntti.
Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani
Ziggy Bubba
15.05.2011 22:09:13

velipesonen: Et oo varmaan sitten juntti.

Ainakin on tiukasti oma selusta turvattu :)
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
Funkånaut
16.05.2011 00:41:31

Animal Lover: - lähes kaikki amerikkalainen musiikki

Käytännössä kaikki mistä minä en pidä.

Taidat olla melkonen juntti itse. :)
Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru
Animal Lover
16.05.2011 01:05:49
Funkonaut: Taidat olla melkonen juntti itse. :)

No olenhan minä. Taisin paljastua. Mistä arvasit? =)
Funkånaut
16.05.2011 01:07:40

Animal Lover: No olenhan minä. Taisin paljastua. Mistä arvasit? =)

Noista rupes jäämään jäljelle vaa über-junttimusa. :)
Animal Lover
16.05.2011 01:16:51
Funkonaut: Noista rupes jäämään jäljelle vaa über-junttimusa. :)

Kyllähän se näin vähän on. Mutta etten loukkaisi funk-tunteitasi, muunsin viimeisen kohdan hieman tarkoittamaani suuntaa kohden.
NHR
16.05.2011 01:17:39

Tuli nyt taas vaan mieleen, kun tota menoo tuolla kaduilla kuuntelee, et eikö joku vois keksiä jonku muunki biisin noitten hümäläisten hoilattavax kun se iänikunen Yellow Submarine? NIILLÄ sanoilla, tiedättehän? No, wanahaan juomalauluun se Ruuneperikin aikoinaan ne Maamme-laulun sanat tais tehä... niinku muuten taitaa olla juomalauluja alumperin aika iso osa muittenki kansallisveisuista... venäläisillä onkyl aika upee biisi kieltämättä...

Mut mikä nyt sit taas kenenkäki mielestä junttia on. Ite en sillai seuraa tota pesäpalloo...
Funkånaut
16.05.2011 01:18:13

Animal Lover: Kyllähän se näin vähän on. Mutta etten loukkaisi funk-tunteitasi, muunsin viimeisen kohdan hieman tarkoittamaani suuntaa kohden.

Mutta kaikkiha nauhotettu musiikki on jonki verran junttia. Vaa mun viiksien tuhinam kuuntelu ei oo junttia. Se tosin on melkoisen häiriintynyttä sitä kuunnella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)