Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rummut: rumpukamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tuplabasso rummut !
1
Drummer24
13.05.2011 19:06:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos haluaa rummut, missä on tuplajalkabasso, niin päitääkö ostaa erikseen rummut ja sitten toinen jalkabasso + tomit , vai myydäänkö rumpuja joissa on tupla basarit ??
 
Stoalainen
13.05.2011 19:13:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Totaa, ensiksi, tällasille ei tarvi erikseen perustaa ketjua. Kysymys/vastaus-topic on olemassa. Toisekseen, vastaus kysymykseesi löytyy jos vähänkään tutkit musaliikkeiden sivustoja... haiskahtaa trollille. Mut menkööt.
 
Vastaus, kyllä ja kyllä. On olemassa valmiita paketteja, joissa on tuplabasarit, mutta voit ostaa bassorummun myös erikseen.
 
Too weird to live, too rare to die
janneto
13.05.2011 19:13:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän noita settejä (telineiden kanssa ja ilman) saa myös tuplasettinä.
 
Musaliikkeeseen vaan kyselemään tai sitten netistä ostamaan. Suosittelen ensimmäistä jos tietoa ei juuri ole.
 
www.captaincougar.net
Drummer24
13.05.2011 19:16:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiitän =) ja en osaa käyttää tätä sivua rekisteryin ehkä kymmenen minuuttia sitten
 
hollmi-5
14.05.2011 19:19:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Drummer24: kiitän =) ja en osaa käyttää tätä sivua rekisteryin ehkä kymmenen minuuttia sitten
 
Kyl me sulle Nicko McBrain annetaan anteeksi ;)
http://muusikoiden.net/dyn/users/87249.jpg
 
Kaikkin rumpusetteihin voi ostaa toisen bassorummun. Jos ei muuten, niin ostaa kaksi identtistä settiä :-)
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
rintapek
14.05.2011 23:14:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Kyl me sulle Nicko McBrain annetaan anteeksi ;)
http://muusikoiden.net/dyn/users/87249.jpg
 
Kaikkin rumpusetteihin voi ostaa toisen bassorummun. Jos ei muuten, niin :-)

 
No mä ny en runmuista, saati niiden soittamisesta tiedä a) yhtään b) mitään, mut kait sitä on tarvittaessa saatavilla myäs tuplapolkusimia?
 
Kait se on kauheen vaikeeta, jos homman tarttee näyttää joltain, mut kun oikeesti homma on vielä vaikeempi saada kuulostamaan edes siedettävältä.
 
Nää on kauheesti makuasioita, mut mun mielestä homma menee sillai, et kun hanskassa o virveli, ratsu ja bassari, ni neljäs ostos on sit haikka tai jakkara, ihan oman maun mukaan.
 
One kind of music only - the good kind
joonama
15.05.2011 00:31:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: ***
Nää on kauheesti makuasioita, mut mun mielestä homma menee sillai, et kun hanskassa o virveli, ratsu ja bassari, ni neljäs ostos on sit haikka tai jakkara, ihan oman maun mukaan.

 
Niinhän ne taitavat olla. Itse olen soittanut parisenkymmentä keikkaa haitsu-virveli-basari kombinaatiolla mutta en yhtään ilman haitsua...
 
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
rintapek
15.05.2011 00:48:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joonama: Niinhän ne taitavat olla. ..
 
Makuasioista ei lie syytä kauheesti kiistellä?
 
One kind of music only - the good kind
moderndrummer88
15.05.2011 03:19:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se haikka järkiostos ehdottomasti on
 
Kailis
15.05.2011 04:57:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haikalle myös täältä ääni. Ja se että kuinka paljon siihen joutuu väkisinkin lyömään niin kandee snaren ohella treenata kovasti. Basarin mä olen aina ymmärtänyt säestyssoittimena, kuten jokaisen muunkin rumpusetin osan. Ei se tasabiitti tarkoita tylsyyttä. Pakko linkittää;
http://www.youtube.com/watch?v=4yFj50D1w_E&feature=relmfu
 
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla.
RJL
16.05.2011 21:41:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Haikalle myös täältä ääni. Ja se että kuinka paljon siihen joutuu väkisinkin lyömään niin kandee snaren ohella treenata kovasti.
 
Samaa mieltä: haikat ja virveli.
Itse pidän kovasti Chad Smith -tyylisestä haikan käytöstä, se tuo soitteluun mielenkiintoa ja lisää värikkyyttä soundiin.
 
R-J.L
Viking
22.05.2011 02:29:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos meinaat jotain tällaista juttua http://www.topsound.fi/index.php?di … atch=products.view&product_id=53110 , niin tuossahan on yksittäiset singlepedaalit kullekin bassorummulle.
 
Sopivasti selvinpäin tai sitten ei...
rintapek
22.05.2011 02:51:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rintapek: Makuasioista ei lie syytä kauheesti kiistellä?
 
Pitänee omaa mielipidettään perustella, kun semmoisen on maailmalle laittanut.
 
Tos joskus 80- luvun alkupualella mul kans oli kaks suurta bassaria. En todellakaan tiedä mitä mä niillä tein, mut oli varmasti ihan must ja näyttävää.
Tänäpänä olis todella tyytyväinen jos osais edes yhtä käyttää säädyllisesti ja siedettävästi, mut kun ei vaan osaa.
 
One kind of music only - the good kind
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «