Mirrinsane 22.02.2004 15:56:05 (muokattu 22.02.2004 15:56:31) | |
---|
(Bisse on kivaa.) Ei omatekoiset rastat ole epäsiistit, jos niiden ei anna mennä epäsiistiin kuntoon. Niitä pitää huoltaa ensimmäinen puoli vuotta. Joku väitti, että ne haisee, ei haise, jos pesee. c'mon baby light my fire |
noir 22.02.2004 16:12:21 | |
---|
Ei omatekoiset rastat ole epäsiistit, jos niiden ei anna mennä epäsiistiin kuntoon. Niitä pitää huoltaa ensimmäinen puoli vuotta. Joku väitti, että ne haisee, ei haise, jos pesee. Sisko on itse pyöritellyt rastansa ja ihan hyviltä ne näyttävät. Itse tarkoitin ainakin siisteillä sitä, että kampaajalla saa kliinisen tasapaksut muottirastat, kun itse tekemällä ne ovat enemmän eletyn näköiset. Kirjoitukseni ei siis sisältänyt minkäänlaista mielipiteenilmaisua tekotapaa kohtaan. Ihan mitä tahtoo ja minkä uskoo sopivan. Omasta mielestäni kotikutoisissa on enemmän tunnetta. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Mirrinsane 22.02.2004 16:15:26 | |
---|
Omasta mielestäni kotikutoisissa on enemmän tunnetta. Mä tunnustan jakavani tuon mielipiteen. c'mon baby light my fire |
Lord of the strings 22.02.2004 17:31:46 | |
---|
Paljon se maksaa? Ai Metal Master? ~160€ Jänikset kierrättää, ne syö omaa paskaansa. |
Ze Kink 29.03.2004 18:01:46 (muokattu 29.03.2004 20:05:37) | |
---|
Ai Metal Master? ~160€ http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=56d7a19d591c5d228ee8de318af6cd75 Joo.. Mä ajattelin kesällä pyöritellä ite, nyt on tässä huvin vuoks 8 edessä (siis otsatukassa) :) Sopii mulle. En vielä tee kunnolla koska pitää tasottaa ja siistiä hiukset ensin, kun on niin epätasaset (Toisella puolella pidemmät ku toisella jne.). Parturi nimittäin teki viimeks "muodissaolevan" kampauksen, vaikken halunnut mitään sellasta. EDIT: Kertokaapa joku hyvä sivu josta sais ohjeet sellasten "kunnollisten" tekemiseen. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
ashh 31.03.2004 11:36:21 | |
---|
EDIT: Kertokaapa joku hyvä sivu josta sais ohjeet sellasten "kunnollisten" tekemiseen. Ai takkupötköjen vai? Kannattaa katsoa http://takkutukka.tk |
Ai takkupötköjen vai? Kannattaa katsoa http://takkutukka.tk Joo, löysin ton eilen illalla. Hyvä oli, ja siellä oli hyviä linkkejä myös. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Bassballs 01.04.2004 13:01:18 | |
---|
hoho...rastat luultavasti otan. metallia kun en soita niin ei oo tuollasiin suristimiin tarvetta ja bisselllä tulee käytyy joka tapauksessa oli rahaa tai ei.. Oletko SINÄ rastoja ottamassa!?! Rockmies! Ei siinä mitään vikaa ole, mutta enpä osaa sinun päähäsi kuvitella. Vähän sama kuin minä ottaisin afron. Paska reissu, mutta tulipahan tehdyksi... |
Via 01.04.2004 13:28:15 | |
---|
en tahdo rastoja, kyllästyisin. Kuituratalisäkkeitä yhdet löytyy, mustavalkoiset. Seuraavaksi olisi tarkoitus tehdä vastaavat mustapinkit :P Ne on hienoja "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Kitarasankari 07.04.2004 14:16:35 | |
---|
Oletko SINÄ rastoja ottamassa!?! Rockmies! Ei siinä mitään vikaa ole, mutta enpä osaa sinun päähäsi kuvitella. Vähän sama kuin minä ottaisin afron. no olin tuossa vähän aikaisemmin tosissaan jopa ottamassakin, mutta kyllä taitaa olla paras säilyttää oma letti.. Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!! |
Socialite 08.04.2004 14:24:18 | |
---|
no olin tuossa vähän aikaisemmin tosissaan jopa ottamassakin, mutta kyllä taitaa olla paras säilyttää oma letti.. Thank god! Kuvittele nyt zakk wylde rastat päässä! ...weivaamassa regeitä. I'm looking at the sky and it's getting me high... |
Pitkavirta 08.04.2004 18:48:41 | |
---|
Thank god! Kuvittele nyt zakk wylde rastat päässä! ...weivaamassa regeitä. Niin tai kelaa jos Himin Lindellä olis rastat |
Bilharzia 08.04.2004 19:04:38 | |
---|
Thank god! Kuvittele nyt zakk wylde rastat päässä! ...weivaamassa regeitä. Voisin kuvitellaki.. Mitäs tossa ny on? Mutta sitten Ozzyn bändissä oliskin kaks tyyppiä jolla olis rastat päässä. Heh www.LifeofDebauchery.Com |
mikko1 13.04.2004 17:16:05 | |
---|
Voisin kuvitellaki.. Mitäs tossa ny on? Mutta sitten Ozzyn bändissä oliskin kaks tyyppiä jolla olis rastat päässä. Heh Jah OzZman, seuraava ozzylevy sisältää takapotkuja ja ganjaa :D. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
ganesha 23.04.2004 16:13:49 | |
---|
saako munakarvat rastoiksi? vähäks olis siidee. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Mirrinsane 25.04.2004 15:16:58 | |
---|
saako munakarvat rastoiksi? vähäks olis siidee. satiaiset pesii. hyi. c'mon baby light my fire |
vaurio 26.04.2004 01:35:22 | |
---|
mulla on aika pitkät karvat nänneissä. saiskohan niistä rastat..? :) hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |