Aihe: Devin Townsend, pt. II
1 2 3 4 542 43 44 45 46192 193 194 195 196
Julmettu
11.05.2011 00:21:57 (muokattu 11.05.2011 11:55:31)
Noooh, tuli tilattua itekin ennakkoon nuo kaks levyä, sen jälkeen imasin Deconin.
Enpä ois ikinä uskonu kuulevani tältä mieheltä näin heikkoa levyä...

E: pehmennetääs, ettei fanit lynkkaa ?D
rocky0
11.05.2011 15:04:41
Ghostin pätkät kyllä kuulostaa hyvältä. Deconstructionista ei kyllä ossaa sanoa vielä mitään. Täytyy antaa vähän etäisyyttä sille.
Entropia666
11.05.2011 15:08:06

2 kertaa kuuntelin tuon Deconstructionin, kyllä meikä tykkää tästä. Toi on hyvä kun ei oo ahdettu ihan täyteen, levy tavallaan "hengittää" paremmin. Orkesterihommelit kuulostaa diipiltä.
carnation
11.05.2011 15:33:19
Hyvät riffit ja melodiat vain puuttuu, muuten jees. The Mighty Masturbator lähtee tyylikkäästi lapasesta, useammankin kerran.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Räbbänä
11.05.2011 16:43:46 (muokattu 11.05.2011 16:44:07)
Levyt löytyy myös suht halvalla Zavvilta varattavaksi. Hinnat samaa luokkaa Play.comin kanssa:

http://www.zavvi.com/elysium.search … ction=search&switchcurrency=EUR
↑↑↓↓←→←→BA
Kanjonit
11.05.2011 18:46:12

Mä puolestani tykkäsin juuri sellaisen "Uuh, mehustelkaa tätä mun riffiä!"-meiningin poissaolosta. Pitäkää hulluna, mutta mä tykkään että jos musiikki kokonaisuutena pitää mielenkiinnon yllä ollaan oikeilla jäljillä, eikä siis niin että jää kuuntelemaan yksittäisiä soittimia. Mutta jooh, sinänsä mulla ei ollu oikein mitään odotuksia tälle levylle, siksi tää tais päästä yllättämään positiivisesti. Enemmän oon kans odottanu Ghostia.
pehko
12.05.2011 09:16:51
Devy twitter: I realize some are upset by the low-brow humor on Deconstruction. Please let me explain myself: http://www.youtube.com/watch?v=IBXQI2FLEu0
ei sitte
fidZi
12.05.2011 10:58:40
Aina aiemmin odottelin Devyn levyt sinne julkaisuun asti, mutta tällä kertaa päräytin tuosta tännekin pannusta linkistä ja kuuntelin. Olisin kolme-neljä vuotta sitten ollut ihan pähkinöinä, mutta nyt ensimmäiset fiilikset olivat vain "wtf" ja sitten "aijaa".

Jonnekin Ziltoidin ja SYLin välimaastoihin tämä sijoittuu. Valitettavasti omaan makuun aivan liian sinfoniaheviä ja ns. Muse-otetta ynnä kaikenmoista loppujen lopuksi turhaa kikkailua. Tulee ikävä Terrian moniulotteisuutta ja Ocean Machinen tunnelmallisuutta, ja jos agressiivista halutaan, niin kyllä SYL pieksee juustopurilaiset teho-osastolle.

Ali: Deviniä oon fanittanu noin 10 vuotta ja kyllä se on sad but true, että AE:n jälkeen on alkanut tasaisen hidas alamäki. Tosin hyviä biisejä siellä täällä, mutta ei enää yhtään maagista kokonaisuutta näin meikäläiselle enää.

Tästä olen aika samaa mieltä. Ki oli virkeän erilainen, mutta noin muuten...olen jopa jotenkin pessimistisesti latautunut tulevan Ghostinkin suhteen.
Tärkeämpi kysymys kuin "Mikä soi?" tai "Miten se soi?" on "Miksi se soi?"
Entropia666
12.05.2011 11:13:08

Nyt luukutellu enemmälti. Kyllä tää paranee kuuntelussa. Pysyy mielenkiintoisena, tarttuvia koukkuja löytyy. Lempparit tällä hetkellä viimeset 3 biisiä. Tiukkaa jyystöä kyllä. SYL oli välillä vähän liian turboahdettua, tää levy antaa vähän tilaa välillä. Orkesterijutut on helvetin siistin kuulosia. Hyvä levy tää ainakin mulle on.
Ragorn
12.05.2011 12:41:30
Tosiaan nyt käynyt niin kuin toivoinkin käyvän, eli monen kuuntelun jälkeen rupee löytymän niitä helmiä. Siis oikeesti, Zuular! Viddu mikä biisi, huhhuh.
Ali
12.05.2011 13:00:31

Devin Townsend
VERY VERY (3 of each) limited number of signed vinyls on the webstore NOW! http://www.bandstores.co.uk/shop/devintownsend/products.php?cat=1764
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Entropia666
12.05.2011 13:24:15

Ali: Devin Townsend
VERY VERY (3 of each) limited number of signed vinyls on the webstore NOW! http://www.bandstores.co.uk/shop/devintownsend/products.php?cat=1764

Mulla uudelleenohjaa jonnekkin mistä ei löydy mitään deviniin liittyvää. Tuleekohan tuota vinyylipainosta mitenkä myyntiin.
Snapo
12.05.2011 13:25:22
Entropia666: Mulla uudelleenohjaa jonnekkin mistä ei löydy mitään deviniin liittyvää. Tuleekohan tuota vinyylipainosta mitenkä myyntiin.

Vielä hetki sitten toimi tuo sivu.
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Ali
12.05.2011 14:57:26

Joo mahtuivat loppua jo, kun sivu ei enää toimi.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Estranged
12.05.2011 14:59:13
Ali: Joo mahtuivat loppua jo, kun sivu ei enää toimi.

No eipä varsinaisesti yllätä, jos on kolme kappaletta/lätty myynnissä, kuten tuosta vois ymmärtää.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional
Entropia666
12.05.2011 15:00:11 (muokattu 12.05.2011 15:00:36)

Luulis että noita älppäreitä ois enemmänkin, tuskin kukaan ottaa 3 lätyn painoksia? Nimmaroidut sitten erikseen. Tai näin ainakin haluan uskoa, älppäreitä kun ostelen.
Estranged
12.05.2011 15:10:17
Entropia666: Luulis että noita älppäreitä ois enemmänkin, tuskin kukaan ottaa 3 lätyn painoksia? Nimmaroidut sitten erikseen. Tai näin ainakin haluan uskoa, älppäreitä kun ostelen.

Luulis joo, että painos ois isompi, mutta tuossa tais olla nyt nimenomaan ne nimmaroidut myynnissä.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional
Entropia666
12.05.2011 15:28:54

Estranged: Luulis joo, että painos ois isompi, mutta tuossa tais olla nyt nimenomaan ne nimmaroidut myynnissä.

Joskohan samalla tulis siitä Terriasta älppäri myöskin...
Landstr
12.05.2011 22:37:47
Kyllä mulle The Mighty Masturbator on varmaankin paras Devyn biisi mitä olen kuunaan kuullut. Aivan pähkinöinä olen edelleen koko biisistä. Stand iskee myös ihan helvetin kovaa ja nimikkobiisin alkuriffi ja kuorot (CHEEEESEBUURGEEER) ovat jotain aivan uskomatonta. Ikinä en SYL:istä ole niin perustanut, mutta kyllä tämä setti saa liekkeihin kaikkine SYL otteineenkin.

Kaikin puolin ihan helvetin hyvä lätty pakko sanoa. Ostan varmaan kaksi, sivistetään vaikka tyttöystävää toisella. Pakko jollain korvata sitä, että menin latailemaan.
www.mikseri.net/refrainexitium www.myspace.com/groovinghorseband www.arctifall.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)