Aihe: DV247 kokemukset part II
1 2 3 4
Konerak
11.02.2011 20:52:02 (muokattu 11.02.2011 20:52:57)
Viime lauantaina laitoin kitaran tilaukseen DV:ltä. Maanantaina tuli tilausvahvistus ja myöhemmin samana iltana postitusvahvistus. Tänään perjantaina paketti sitten oli tullut Ouluun ja aamulla lähtenyt jakeluun. Hemmetin nopeaa toimintaa siis DV:ltä ja kuriirilta.

Hieman yksinkertaisena jantterina en vaivautunut soittamaan aspaan, kun kuvittelin, että DPD:n jakaja toimii kuin UPS:n toimittajat täällä Oulussa päin, eli soittaa ja kysyy, milloin olen himassa. Nyt sitten kävi niin, että lähes koko päivän kotona kyttäsin, mutta eihän se kuski saanut pakettia toimitettua, kun kerrostalon alaovi on lukossa.

Voiko noita paketteja itse noutaa jostain? Viikonloppuna? Kärsimätön ei malta odottaa maanantaihin.
ReBeat
11.02.2011 21:03:14

Konerak: Voiko noita paketteja itse noutaa jostain? Viikonloppuna? Kärsimätön ei malta odottaa maanantaihin.

Soita ja kysy. http://www.yritystele.fi/i/DPD%20Finland%20Oy/1941953

Vähän kyl epäilen että EI TOD.
Konerak
11.02.2011 21:09:22
ReBeat: Soita ja kysy. http://www.yritystele.fi/i/DPD%20Finland%20Oy/1941953

Vähän kyl epäilen että EI TOD.

Toki soittaisin, jos joku tähän aikaan vastaisi. Tässä odotellessa nyt vaan kiinnostaisi kuulla, onko kukaan onnistunut tuolta viikonloppuna pakettia noutamaan.
k1mm0
12.02.2011 17:55:25
Konerak: Hieman yksinkertaisena jantterina en vaivautunut soittamaan aspaan, kun kuvittelin, että DPD:n jakaja toimii kuin UPS:n toimittajat täällä Oulussa päin, eli soittaa ja kysyy, milloin olen himassa. Nyt sitten kävi niin, että lähes koko päivän kotona kyttäsin, mutta eihän se kuski saanut pakettia toimitettua, kun kerrostalon alaovi on lukossa.

Voiko noita paketteja itse noutaa jostain? Viikonloppuna? Kärsimätön ei malta odottaa maanantaihin.

Itsellä meni kanssa hermo tuohon DPD:n toimintaan kun eivät voineet ilmoittaa etukäteen, että ovat pakettia tuomassa. Toisena päivänä olivat pakanneet paketin autoon, kyttäsin kotona koko päivän, mutta eivät viitsineet sitten käydä ollenkaan täällä. Kävin sitten itse hakemassa sen viikonlopun jälkeen maanantaina terminaalilta, kun eivät olleet tuona päivänä laittaneet sitä syystä tai toisesta auton kyytiin ollenkaan. Viikonloppuisin tuskin onnistuu haku terminaalilta.

DV247:n puolesta kaikki sujui todella hyvin, oikeat tavarat tulivat ehjänä ja todella nopeasti tänne Jyväskylään asti, DPD:n takia nyt vain toimitusaika kaksinkertaistui kun eivät saaneet pakettia tässä kaupungin sisällä liikutettua perille.
Aha, penis, esine paha!
Kannas-yhtye on netissä!
Vanalkar
23.02.2011 13:33:42
Oman Vox Night Trainin eq-kytkin hajosi joskus viime vuonna joten otin supporttiin yhteyttä. Muutamien e-mailien vaihdon jälkeen Matkahuollon kaveri kävi sitten hakemassa sen ja palauttamassa. Menihän siinä aikaa kyllä pari kuukautta, mutta ehjänä tuli takaisin. Kannattaa muuten säilyttää ainakin takuuajan kaikki pakkausmateriaali, jonkinlaisena ehtona oli että tavara tulee alkuperäisessä laatikossa niille huoltoon.
Tuomo_
04.05.2011 18:20:36 (muokattu 04.05.2011 18:21:17)
Tilasin 26.4. vahvarin DV:ltä. Toimitus lähti rivakasti. Kuljetusliike on DPD. Saavuttuaan Turkuun 2.5. se ei ole liikahtanut mihinkään. Soitin eilen DPD:lle ja lupasivat toimittaa tänään illalla kotiin. Varasin illan odotteluun. Onneksi älysin soittaa heille ja eihän siellä kukaan ole asiaa hoitanut. Vahvistin edelleen karussa Turussa. Ei ole muuten eka kerta. Tämä on yksi syy, miksi en käytä DV:tä kuin ehdottomassa pakossa, sillä kertaakaan en ole saanut ongelmitta tavaraa kotiin saakka. Thomannin kanssa ei ole ollut koskaan vastaavaa lähes kymmenen vuoden aikana. Toivottavasti saan joskun vahvarin käyttööni.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
Tuomo_
06.05.2011 10:10:57
S-posti DV:lle ja homma lähti hoitumaan. DV:n asiakaspalvelu on parantunut vuoden takaisesta. Ottavat vakavasti myös tällaisen harrastelijan pohjolan perillä. Reklamoivat DPD:tä ja paketti oli samana päivänä kello 16.30 himassa.
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
DirtyFingers
06.05.2011 14:48:05
Laitoin sähköpostia kitarasta, jota ei ollut varastossa. Vastaus: "Unfortunately we do not have the guitars in stock at the present time, however we could get hold of them in about 10 days from the day of purchase."

Laitoin sitten tilauksen, ja lupasivat heti pistää tulemaan kun on varastossa. Toivottavasti saavat tosiaan tuossa ajassa.
Watch Out, We're Mad
elsewhere
11.05.2011 10:55:59
Ei muuta kuin soitto, minulla kesti ehkä minuutin koko rumba.
~ Love broke out and I forgot it's war.
DirtyFingers
13.05.2011 14:19:50
elsewhere: Ei muuta kuin soitto, minulla kesti ehkä minuutin koko rumba.

Jees tulipa soitettua. Oli kyllä sellaista englantia, että teetti vaikeuksia saada selvää. No, kaipa asia on nyt hoidettu :).
Watch Out, We're Mad
Numb
13.05.2011 14:29:24

DirtyFingers: Oli kyllä sellaista englantia, että teetti vaikeuksia saada selvää. No, kaipa asia on nyt hoidettu :).

Ja tilaamasi 16 pizzaa ovat kohta ovella.
Vladi
13.05.2011 14:51:50
DirtyFingers: Jees tulipa soitettua. Oli kyllä sellaista englantia, että teetti vaikeuksia saada selvää. No, kaipa asia on nyt hoidettu :).

Oon kans kerran soittanu sinne ja johan oli enkkua laidasta laitaan siellä. Uudelleenohjasivat mut kolmesti eteenpäin ennenku olin heidän mielestään oikean(suomea puhuvan) henkilön puheilla.

Eka vastaaja oli kunnon brittiaksentti, toinen joku ihme skotti josta ei saanu yhtään mitään selvää, kolmas latinoaksentilla puhuva, neljäs varmaan ranskalainen tai vastaava ja sitten tosiaan suomea. Monikulttuurinen liike tuo. :)
DirtyFingers
13.05.2011 16:56:35
Vladi: Oon kans kerran soittanu sinne ja johan oli enkkua laidasta laitaan siellä. Uudelleenohjasivat mut kolmesti eteenpäin ennenku olin heidän mielestään oikean(suomea puhuvan) henkilön puheilla.

Eka vastaaja oli kunnon brittiaksentti, toinen joku ihme skotti josta ei saanu yhtään mitään selvää, kolmas latinoaksentilla puhuva, neljäs varmaan ranskalainen tai vastaava ja sitten tosiaan suomea. Monikulttuurinen liike tuo. :)

Jaa. Olis varmaan pitäny älytä kysyä palvelua suomeksi. Eisss. No homma hoidossa joka tapauksessa.
Watch Out, We're Mad
marco_albertz
13.05.2011 17:12:48
Ai joo, mulle lähettivät kiipparien kanssa mukaan adapterin, kun älysin kysyä;) Ois meinaan voinut tulla ikävä ylläri brittipistokkeen kanssa.

DirtyFingers: Jaa. Olis varmaan pitäny älytä kysyä palvelua suomeksi. Eisss. No homma hoidossa joka tapauksessa.
The hand and fingers are the second most sensitive areas of the body.
tommilep
10.07.2011 00:34:28 (muokattu 10.07.2011 00:57:17)
Joo, mites tämä firma pelittää.. dv247.fi ja dv247.com..

Kun tuolla olisi kyllä edukkaasti tavaraa saatavilla mutta vähän ihmetyttää tuo pulju ja tuo proseduuri ..

Kun minusta tuolta suomenkielisiltä sivuilta siis dvd247.fi ei edes löydy samoja tuotteita kun tuolta toiselta .. Ihmetyttää et onkos nyt haussa jotaan vikaa tai missä..?

Siis onkos väliä kummalta sivustolta tilaa ja tuleekos tavara kotiin ehjänä Thomannin malliin..

Ja sujuukos tilaus sujuvasti ja helposti ?

Vissiin luotettava kummiskin kun jengi on kait tilaillut ja joottaan vissiin tullut kanssa jos ei kusti ol hajottanut matkalla vai kuis..

Ja mitä noi "as new" tuotteet on..siis jottaan esittelykappaleita tai vaihdokkeita ?
tietääkös kukkaan ?
Vetehinen
10.07.2011 09:36:54
tommilep:
Kun minusta tuolta suomenkielisiltä sivuilta siis dvd247.fi ei edes löydy samoja tuotteita kun tuolta toiselta .. Ihmetyttää et onkos nyt haussa jotaan vikaa tai missä..?

Siis onkos väliä kummalta sivustolta tilaa ja tuleekos tavara kotiin ehjänä Thomannin malliin..

Ja sujuukos tilaus sujuvasti ja helposti ?

Fendereitä & Squiereita ei ainakaan enää myydä Suomeen. Ilmeisesti eivät myy muualle kuin Isoon-Britanniaan, ja veikkaan että kielto on tullut F:ltä. Sillä ei oo väliä miltä puolelta tilaa ja joskus vuosi sitten sieltä löytyi räikeitäkin hintaeroja. Viimeks kun katsoin, niin Orange Thunder oli halvempi tuolla .com puolella. Hyvin osaavat pakata kamat, yhtä ehjänä kulkee kuin Thomanniltakin. Tilatessa kannattanee valita "in stock" tuotteita, koska varaston täydentymisessä kestää joskus tolkuttoman kauan, useita kuukausia voi mennä. Varastotuotteiden lähettäminen tapahtuu todella nopeasti, jopa saman vuorokauden sisällä tilaamisesta (arkipäivinä).
mattim
10.07.2011 15:31:54

beliel: Fendereitä & Squiereita ei ainakaan enää myydä Suomeen. Ilmeisesti eivät myy muualle kuin Isoon-Britanniaan, ja veikkaan että kielto on tullut F:ltä. Sillä ei oo väliä miltä puolelta tilaa ja joskus vuosi sitten sieltä löytyi räikeitäkin hintaeroja. Viimeks kun katsoin, niin Orange Thunder oli halvempi tuolla .com puolella. Hyvin osaavat pakata kamat, yhtä ehjänä kulkee kuin Thomanniltakin. Tilatessa kannattanee valita "in stock" tuotteita, koska varaston täydentymisessä kestää joskus tolkuttoman kauan, useita kuukausia voi mennä. Varastotuotteiden lähettäminen tapahtuu todella nopeasti, jopa saman vuorokauden sisällä tilaamisesta (arkipäivinä).

www.dv247.fi ei enää näemmä näytä Fenderin kitaroita edes hakuvaihtoehtoina. www.dv247.com näyttää toimivan aivan normaalisti, olisin voinut tuolta näemmä fenderin tilata, keskeytin tilauksen viimeiseen varmistukseen.

Matti
Tseka bu hao, tseka bujao, sie sie ni !
tommilep
10.07.2011 15:38:50 (muokattu 10.07.2011 15:42:04)
Joo, kyl jännä homma noi kaksi tuon yhtiön webbi-sivustoo..ei ol kyl ennen tullut vastaan moista ja sitten vielä toi aika outo käännös..mitä metsikköö ja päämiestä siellä oikein ostetaan..heh

Kun kattelin tuolta .com puolelta just noita Fendereitä niin niissä ei ollut mittään hintaa ja eikäs niitä voinut laittaa ostoskoriin ja just noin niitä ei voi ostaa Suomeen. Mutta sitten vaan tulee mieleen että eikös toi ole EU:n kilpailulakien vastaista. Noh asiaa sen enempiä tuntematta olis vaan tollat tuntuma..

Ja samoin tuolta suomenkieliseltä puoleta ei löydy noita Marshall-vahvareita mutta kait ne toimittaa niitä sieltä .com puolelta.. Yksi kaappi vaan olis kiinnostava ilmaisella kuljetuksella ja hakkaa Thomannin hinnan aika hyvin..

Noh kyl tuol on kyl aika kilpailukykyiset hinnat melkees tuotteessa kuin tuotteessa että varmaan täytyy koettaa ja kattoo jos vaikka jottaan pientä ja kestävää ensin laittais tollat koepalloksi menemään..

EDIT: Joku ehti ensin kirjoittaan tohon Fenkku hommaan ja niihin hintoihin tai paremminkin niiden puutteeseen mutta mennään nyt näin..
EDIT 2 Mulla ei kyllä näy mitenkään normaalisti edes tuolla .com puolella nuo hinnat..siis Fenderien..
Vetehinen
10.07.2011 15:41:28
Juu, jotain outoa tuossa on, kun .com puolelta vaihtaa valuutaksi eurot, niin 'Add'-painike katoaa Fender-kitaroiden kohdalta. Mutta puntahintaisena tosiaan näyttää onnistuvan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)