Aihe: KISS-minut on petetty lopullisesti!!
1 2 3
stickyfinger
24.03.2004 22:10:03
En halunnut nähdä tätä kuvaa, mutta tuolla se on:

http://www.kissonline.com/news/images/kissphotoshoot.jpg

Voi, voi..Kohta ei oikeasti enää edes Paul Staneley ja Gene Simmons ole koko bändissä.

Täysin naurettavaa meininkiähän tuo KISSin meno on viime vuosina ollut. Bändin olisi oikeasti pitänyt osata lopettaa viimeistään pari vuotta sitten sen "Farewell-tourin" jälkeen mutta eihän se Gene Simmons malta rahan lypsämistä jättää.

Vetäydyn komeroon kuuntelemaan "Rock And Roll Overia" ja tuijottamaan AliveII:sen sisäkantta.
Those were the days.
Shake your money maker!
Flash
25.03.2004 08:54:49

Voi, voi..Kohta ei oikeasti enää edes Paul Staneley ja Gene Simmons ole koko bändissä.

Tuohonhan Stanley viittasikin jossain haastattelussa puolitosissaan. Että periaatteessa tulevaisuudessa edes Simmonsin ja Stanleyn ei tarvitse olla bändissä. Pääasia, että konsepti toimii ja rahaa tulee...

Lopettaisivat hyvien muistojen raiskaamisen ja keskittyisivät omiin soolouriinsa. Tästä tulikin mieleen, että kuuntelin tuossa päivänä eräänä Stanleyn Kiss sooloa ja innostuin siitä tosissaan. Kunnon AOR:ia. :)
Rock And Roll Can Never Die
mie666
25.03.2004 09:09:57
paljon on vettä virrannut
eiku....
aivokuolio
25.03.2004 15:22:34
jotenkin jaksaisin KISSin nykytoiminnan ymmärtää, jos niitä uusia levyjäkin olisi vielä tulossa. mutta kun ei, psycho circus taisi tulla vuonna -97(?) ja sen jälkeen on kierretty ihan farewell/greatest hits-pohjalta. eääääh.

(ja kyllä, kaikki maskiajan levyt löytyvät hyllystä)
Heissi
25.03.2004 16:36:14
No mitäs ihmeellistä tuossa nyt on. Sama rahastusmeininkihän KISSillä on ollut jo lähes 30 vuotta.

Ainoa ero on että alkuaikoina tekivät sentään hyviä biisejäkin.
Möö. Tonne. Eikö? Ei sitte. Mmmmöhh. Aja rallia. Se kasvattaa pallia. Yo. En keksi enää. Möö.
Sammakko
25.03.2004 16:41:32

No nehän ne roistot just onkin! Nehän tän koko rahastuspaskan takan ovat. Kuolkaa Gene ja Paul!!!

Täysin naurettavaa meininkiähän tuo KISSin meno on viime vuosina ollut. Bändin olisi oikeasti pitänyt osata lopettaa viimeistään pari vuotta sitten sen "Farewell-tourin" jälkeen mutta eihän se Gene Simmons malta rahan lypsämistä jättää.

Kissin ois pitäny lopettaa jo 70-luvun lopussa. Ja sitten ois 90-luvulla tullu tekemään sen loistavan unpluggedin.
Voi voi askoa ku sillä on tapana veneeseen paskoa.
ozz3
25.03.2004 16:42:44
Jep, jep. Taas vaihtui rumpali, mutta itse nään tämän vain hyvänä asiana. Kyllähän ero on valtava kun vertaa niitä Farewell Tourin Singer keikkoja ja Criss keikkoja keskenään. Singer on ehdottomasti parempi rumpali, kuin Criss joka ei välillä oikein enää pysy perässä. Ja jos Kiss vielä jonain päivänä Suomeen tulee, menen minä katsomaan (huhuja Rusirockiin tulosta on liikkeellä).

Ja niin, Psycho Circus julkaistiin 1998
Maailmassa on kuitenkin paljon pahempiakin asioita, kuin maanjäristys. Esimerkiksi hanuriorkesteri
Jackie
25.03.2004 16:49:30
Niin. Heti Circus kiertueen jälkeen Farewell kiertue, ja sit piti vielä Aerosmithin kanssa lähteä rundille. Huhhuh! Vaikka KISS on ollutkin minun lempibändi jo 15vuotta, niin ei tätä touhua jaksa enää kauan katsella.
Get up n' dance and listen to the rock n' roll band
depe
25.03.2004 17:22:43
Kattelin tuossa männäviikolla Gene Simmonsin MTV Cribsin, eli siis tämän pätkän, missä se esittelee asuntoaan. Vaikuttaa aika kusipäiseltä jampalta tämä Gene myös tuon pätkän perusteella. "Kattokaa mulla on näin paljon rahaa, että vessanpöntön kannestakaan ei pääse ääntä, kun se lävähtää alas".
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
aivokuolio
25.03.2004 18:15:25
Kattelin tuossa männäviikolla Gene Simmonsin MTV Cribsin, eli siis tämän pätkän, missä se esittelee asuntoaan. Vaikuttaa aika kusipäiseltä jampalta tämä Gene myös tuon pätkän perusteella. "Kattokaa mulla on näin paljon rahaa, että vessanpöntön kannestakaan ei pääse ääntä, kun se lävähtää alas".

kannattaa myös muistaa, että gene on toisaalta ihan helvetin hauska jamppa, ja tuokin läppä on taidettu heittää ihan vaan huumorimielellä. vastaavanlaisiahan "kusipäisyyksiä" löytyy ennestäänkin, esim. legendaarinen "olen ruma kuin mikä mutta saan silti enemmän pillua kuin maailman komein mies. elintasoni on törkeän hyvä".
stickyfinger
25.03.2004 20:45:53 (muokattu 25.03.2004 20:47:01)
Jep, jep. Taas vaihtui rumpali, mutta itse nään tämän vain hyvänä asiana. Kyllähän ero on valtava kun vertaa niitä Farewell Tourin Singer keikkoja ja Criss keikkoja keskenään. Singer on ehdottomasti parempi rumpali, kuin Criss joka ei välillä oikein enää pysy perässä. Ja jos Kiss vielä jonain päivänä Suomeen tulee, menen minä katsomaan (huhuja Rusirockiin tulosta on liikkeellä).

Ja niin, Psycho Circus julkaistiin 1998

No joo, kyllähän Eric Singer rumpalina ihan eri luokkaa on kun Criss(jonka soittoa joutuu nykyään punastellen kuuntelemaan, niin paskasti mies vetää). Mutta ei se olekaan siitä soittotaidosta kiinni. Ja kun tuossa meiningissä on vielä naurettavaa se, että Ace ja Peter lähtee litomaan, ja tilalle otetaan jampat joille kiskotaan Frehleyn ja Crissin kamppeet niskaan ja meikit naamaan.
Veikkaanpa että suuri osa Kissiä katsomaan tulevasta yleisöstä ei välttämättä edes huomaa sitä ettei Ace ja Peter olekaan lavalla.

Vaikka hulluna Kissistä diggailenkin, niin jos yhtye Suomeen tulisi, niin kyllä kahteen kertaan miettisin ostaisinko lipun. Ace on kuitenkin THE MAN!!Ja ilman sitä ei Kissin katsominen nappaa.

Gene Simmons kommentoi muuten tuota mahdollisesta Ruisrockin keikasta kiertävää huhua kotisivullaan: "Not true."
Shake your money maker!
MarkoA
27.03.2004 22:24:53
Tuohon rumpalin vaihdokseen, kuulin radiosta joku aika sitten uutisen jossa Peter Chriss kertoi että hänen sopimuksensa Kiss.n kanssa loppui. Eikä bändin suunnalta oltu otettu häneen enää yhteyttä. :D
He..e.eeee...hhee...
Niinku joku NHL pelaajan pallottelu. Ei enää sopimusta.
Näinhän se taitaa silti tänäpäivänä kaikilla ylipaisuneilla
mega-bändeillä olla. Pumpataan rahaa kun sitä on tullakseen. Ja kauppa käy.
--- Well - The house is a rockin' don't bother knockin' ---
Skebaholikko
27.03.2004 23:32:13

Simmonshan on aivan saatanan itseironinen jätkä, että sen kaikkia tuon tyylin heittoja ei tosiaan kannata ottaa tosissaan. Ja toisaalta, jos jollakulla on varaa olla kusipäinen niin se on Gene Simmons. Jos ei vielä rahojensa perusteella niin ainakin väittämänsä naisvalokuva-albumin näkökulmasta;)
Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike!
ozz3
28.03.2004 11:25:50 (muokattu 28.03.2004 11:44:56)
Gene Simmons kommentoi muuten tuota mahdollisesta Ruisrockin keikasta kiertävää huhua kotisivullaan: "Not true."

Perkele.

EDIT: Nyt se löyty:

There's strong rumours around here, that Kiss would be playing in Ruisrock 2004, Turku, Finland July 10th or 11th.

Can you confirm these rumours as I wish? Have you ever even heard of Ruisrock?

Just wondering

Olli Uusitalo
Turku
Finland

Response from Gene:
Not true.

Noh, jos vaikka Jaffa-Areenalle?

Tässä toinen posti Suomesta (aika viilee vastaus Geneltä)

Hello Mr Simmons
Do you like sauna ?

Mika

Response from Gene:
No.
SoiLa sanoo: ja minä en oo mikään teini!! TuPe sanoo: etpä Dog sanoo: oot sinä
Sister Cinema
28.03.2004 22:21:46
Vetäydyn komeroon kuuntelemaan "Rock And Roll Overia" ja tuijottamaan AliveII:sen sisäkantta.
Those were the days.

Allekirjoittanut tulee seuraksi. Kamalaa.
DVD Luukku
DVD leffat nopeasti ja edullisesti - P&P maksut sisältyvät hintoihin !
edutheman
30.03.2004 22:38:27
Noloa... punastus valtaa poskeni... 3kk ja Frehley on taas bändissä... siitä sit 2kk ja Criss on taas bändissä... 6kk Frehley lähtee ja joku vaikka extremen kitaristi tulee koittamaan onnea... Näin ennustan ja tätä jatkuu ja jatkuu.. Lopettaisivat jo eihän tota kukaan jaksa katella... kuinkas monta kertaa singerkin on ollu jo kississä?
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
kiss
31.03.2004 09:36:52
singerillä taitaa olla kolmas kiss kierros mennossa.....heh...kyl pojat jaksaa rahastaa......

mä ymmärtäisin sen jos pojilla olisi eri meikit mut että peterin ja acen meikkejä käyttää muut tyypit niin vähä ampuu yli mun mielestä....mutta ei se mitään....pojat on silti vitun kovia ja nyt ainakin soitto pelaa..paitsi että olishan se ace voinut olla ainakin mukana......

mutta silti se kiss on maailman kovin bändi....enhän muuten käsivarteeni olisi kiss tatuointia ottanut......

ja mitä väliä sillä on kun rahastetaa.....jos rahastetaan niin tehdää se kunnolla niikuin simmons ja stanley tekee......
HYVÄ POJAT..................................
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Sammakko
31.03.2004 10:34:39

singerillä taitaa olla kolmas kiss kierros mennossa.....heh...kyl pojat jaksaa rahastaa......

mä ymmärtäisin sen jos pojilla olisi eri meikit mut että peterin ja acen meikkejä käyttää muut tyypit niin vähä ampuu yli mun mielestä....mutta ei se mitään....pojat on silti vitun kovia ja nyt ainakin soitto pelaa..paitsi että olishan se ace voinut olla ainakin mukana......

mutta silti se kiss on maailman kovin bändi....enhän muuten käsivarteeni olisi kiss tatuointia ottanut......

ja mitä väliä sillä on kun rahastetaa.....jos rahastetaan niin tehdää se kunnolla niikuin simmons ja stanley tekee......
HYVÄ POJAT..................................

Ainut vaan että musiikkikin on ollu viimeset 25~ vuotta ihan täyttä paskaa!
"Simmarit, Sammakko, kummarit ja pipo. " kid ego
HaloOfFlies
31.03.2004 16:00:49

Paul Stanley taisi muistaakseni reunionin aikaan todeta, että Kissistä ei ole tarkoitusta tehdä nostalgia-aktia joka koko ajan kiertää veivaamassa vanhoja hittejään. No, valitettavasti asia on nykyään näin. Kiss on nykyisellään kaukana rockbändistä, se on vain säälittävä rahastusautomaatti. Kun tulisi vielä uusia levyjä mutta kun ei. Pojat vaan kiertävät ja kiertävät ja kiertävät. Ja settikin pysyy samana illasta toiseen. Tuokaa se oikea Kiss takaisin!
"Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)