HaloOfFlies 06.05.2011 10:44:43 | |
---|
Gardiner: Jouduin quuglaamaan tuon, en viittiny vastata. Kysyn huvikseen, kenen biisistä on Nottamuksen motto, eli allekirjotus. Ainakin AC/DC:n Dog Eat Dogissa on tuollainen laini. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
nottamus 07.05.2011 12:27:00 | |
---|
asianomaisena on pakko antaa sellainen vinkki, että jäljet johtavat New Orleansin suunnalle... every dog has its day |
Gardiner 09.05.2011 16:22:48 | |
---|
nottamus: asianomaisena on pakko antaa sellainen vinkki, että jäljet johtavat New Orleansin suunnalle... Tosiaankin, tuohan on kuitenkin sanonta jota viljellään paljon ja ahkerasti siellä sun täällä. Mie aattelin TSOOL:in biisiä "Universal Stalker". Mutta eihän tuo nyt ollukkaan niinkään selkeetä. Danny vois kysyä kun kerran ehotti ekana sitä Eissiis Onssiis biisiä missä on tuo laini. Ja uteliasuudesta kysyn, mikä se on se New Orleans kipale missä koirallakin on päivänsä? Ja sori, taas meni ihan huonosti. Mut aina ei voi onnistua. Tai siis yleensä ei. Useimmiten menee huonosti. "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
nottamus 09.05.2011 19:58:07 (muokattu 09.05.2011 20:31:59) | |
---|
olen napannut mottoni Eddie Bon biisistä, mutta nimenomaan Willy DeVillen mahtavana esityksenä parinkymmenen vuoden takaa. Mitähän se ois suomeksi? Oisko "kaikella on aikansa" mitään? every dog has its day |
Gardiner 09.05.2011 21:47:32 (muokattu 10.05.2011 12:56:03) | |
---|
nottamus: olen napannut mottoni Eddie Bon biisistä, mutta nimenomaan Willy DeVillen mahtavana esityksenä parinkymmenen vuoden takaa. Mitähän se ois suomeksi? Oisko "kaikella on aikansa" mitään? "paistaa se päivä risukasaankin" ? Edit. "Paistaa se päivä vielä risukasaankin" taitaa olla ihan oikein versio ton "every dog has it`s day" sanonnan käännokseksi. :-) "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
Gardiner: "paistaa se päivä risukasaankin" ? no just se! every dog has its day |
Jii-Gee 10.05.2011 10:39:31 | |
---|
Gardiner: Jouduin quuglaamaan tuon, en viittiny vastata. Kysyn huvikseen, kenen biisistä on Nottamuksen motto, eli allekirjotus. Samasta aiheesta vielä,jos mä ny tygitän seuraavan; Kenen biisistä mahtais olla mun allekirjoitus laini.. ja mikä tarina siihen liittyy (!?). Ja 'google-tietäjät' älköön vaivautuko..tähän kaikkitietävä intterwebbi ei taida tietää vastausta. " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
Gardiner 11.05.2011 09:46:14 | |
---|
Jii-Gee: Samasta aiheesta vielä,jos mä ny tygitän seuraavan; Kenen biisistä mahtais olla mun allekirjoitus laini.. ja mikä tarina siihen liittyy (!?). Ja 'google-tietäjät' älköön vaivautuko..tähän kaikkitietävä intterwebbi ei taida tietää vastausta. Havanoilla oli sellanen biisi kun "King Of The Beggars". Veikkaan piruuttani sitä, vaiks en muista miten ne sanat meni. "Pianossa ei ole vääriä nuotteja" -Thelonius Monk |
RawknRawl 11.05.2011 10:46:55 | |
---|
Jii-Gee: Samasta aiheesta vielä,jos mä ny tygitän seuraavan; Kenen biisistä mahtais olla mun allekirjoitus laini.. ja mikä tarina siihen liittyy (!?). Ja 'google-tietäjät' älköön vaivautuko..tähän kaikkitietävä intterwebbi ei taida tietää vastausta. Melrose - The Chief. Tais Tokela mainita DVD:llä, että teki sen Leningrad Cowboysille, muttei kelvannut, joten vetivät sitten itse. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Jii-Gee 11.05.2011 12:35:39 | |
---|
RawknRawl: Melrose - The Chief. Tais Tokela mainita DVD:llä, että teki sen Leningrad Cowboysille, muttei kelvannut, joten vetivät sitten itse. Bingo !! Osui ja uppos.. Tarinan mukaan Sakke käytti siihen aikaan (Kansas City?) Chiefs lippalakkia. Ja koska tosiaankin Lenkkareille tehdyssä biisissä laini menee *You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns*,niin se ei sit oikein maistunut Sakkelle..heh.. (!?). Sanoi sit Tokelalle että 'pidä tunkkis'. RawknRawl: sun työt. " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
RawknRawl 12.05.2011 10:48:21 | |
---|
Lienee iisi: Kukas olikaan hetken aikaa oman poikansa vävy? Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Runar 12.05.2011 14:30:02 | |
---|
Bill Wyman? |
RawknRawl 12.05.2011 16:05:42 | |
---|
Runar: Bill Wyman? Jeah. Melkonen kuvio oli siinä meneillään. Shoot. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Runar 13.05.2011 12:37:55 | |
---|
Kysyköön ken ehtii, minulla ei nyt kysymystä! |
2541 14.05.2011 18:33:00 | |
---|
Kenen koira oli Seamus? Samainen koira ulvoo Pink Floydin samannimisessä biisissä. |
Funkånaut 14.05.2011 21:03:59 | |
---|
2541: Kenen koira oli Seamus? Samainen koira ulvoo Pink Floydin samannimisessä biisissä. Eiks se ollut Steve Marriottin? Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru |
2541 14.05.2011 21:15:33 | |
---|
Funkonaut: Eiks se ollut Steve Marriottin? Kyllä. Gilmour huolehti koirasta kun Humble Pie oli kiertueella. "Pompeii" -leffassa oleva koira on taas sitten jonkun muun. |
Funkånaut 14.05.2011 21:17:38 | |
---|
Laittakoon nopein uuden. Leffassa ollut koira tais olla jonku sirkustirehtöörin koira, jos muistan oikein. Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru |
Kailis 15.05.2011 06:07:20 | |
---|
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Jupi57 19.05.2011 15:06:05 (muokattu 19.05.2011 15:22:23) | |
---|
|