Ragorn 09.05.2011 01:11:26 | |
---|
Levy(t) on tilauksessa nin hyvällä omatunnolla tullu kuunneltua tätä Deconia. En kyllä rupea vielä mitään hehkuttamaan, pitää kuunnella kunnolla monta kertaa, sen tyylistä kamaa... |
ramionparas 09.05.2011 07:05:46 | |
---|
ei kuunnella ei..ei ei ei :D..jos pysyi edes tuolta hevydevyforumeilta niin se riittää jo varmaan..kun siellä ne isoimmat hehkutukset on varmaan..mutta hyvä vaan että ei ole mikään pettymys, ja toivottovasti lössi nyt ostelee lättyä paljon että saa devinkin lisää teepusseja ostettua :) http://www.evilpiggy.tk
http://www.mikseri.net/epm
http://www.myspace.com/evilpiggymachine |
Flow 09.05.2011 07:53:36 (muokattu 09.05.2011 08:30:30) | |
---|
Kuunneltu parit ekat biisit ja loppupäivän pitää vältellä leuan päälle astumista. Sen verta levälleen loksahtanu :D Edit: ei saatana. Masturbaattori :D :) Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
pehko 09.05.2011 09:11:29 | |
---|
pitääkö sitä aina tulla huutelemaan että on vuotanu. saatana! ei siinä, ette nvois kuunnella, koska kun 22. päivä lyö kalenteriin, meiti on levykaupan ovella. välittömästi kun se aukeaa. mutta silti. perkele. ei sitte |
Marshallga 09.05.2011 09:55:37 | |
---|
Ensipyöräytys takana ja melko sanattomaksi jätti. "Support music, not rumors." |
Vainaja 09.05.2011 11:06:40 (muokattu 09.05.2011 11:17:51) | |
---|
Levyt on levykauppaX:stä tilattu ja maksettu. Käyn eeppistä ja eettistä taistelua itseni kanssa että lataanko vai en? Toisaalta nyt mulla on periaatteessa moraalinen lupa itselleni ladata. Toisaalta Deviniä tahtois kuitenki malttaa ootella. Toisaalta Devy ei facebookissa suuremmin sitä tunnu pistävän pahakseen jos porukka lataa. Toisaalta taas kaikki vannovat pyhästi ostavansa levyn. ARGH! Mitä teen? E: Youtube, thou art a heartless bitch.. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
haunted 09.05.2011 11:50:59 | |
---|
Kaikki warettajakusimullit vois perustaa omat ketjut missä saa jauhaa ja spoilata ladatusta ja vuodetusta kamasta. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Decadetroll 09.05.2011 12:21:12 | |
---|
Joo, olishan se ihan kohteliasta olla spoilailematta, varsinkin kun kyseessä on levy, joka ei ole vielä ilmestynyt.. Eikös nuo waretuskeskustelut yleensä ole aika paheksuttuja ollu vähä jokapaikassa. Eli jos vois olla ihan suu supussa tuosta deconista. Toivottavasti ketään ei kuitenkaan lähetellä banaanisaarille lomalle tämän keskustelun vuoksi. "vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä." |
Estranged 09.05.2011 14:17:05 | |
---|
Onhan tässä kieltämättä ihan hervottomasti spoilattu. "Helvetin hyvä lätty!" "Kovaa kamaa!". Onko se nyt spoilausta? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional |
Flow 09.05.2011 14:30:56 | |
---|
Estranged: Onhan tässä kieltämättä ihan hervottomasti spoilattu. "Helvetin hyvä lätty!" "Kovaa kamaa!". Onko se nyt spoilausta? Itse tykkään Sumerian kansantanhu osasta jossa tulee se perkeleellisen nopea panhuilu sweeppaus kohta. Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Flow: Itse tykkään Sumerian kansantanhu osasta jossa tulee se perkeleellisen nopea panhuilu sweeppaus kohta. Mutta entäs se nimeämätön biisi, jonka voi kuulla vain jos warettaa levyn etukäteen? Siis se, missä on yhdistelty fuusiojazzia, grindcorea ja orkesterimusiikkia maailman valtavimmalta kuulostavaan kertosäkeeseen ja Vai-henkiseen vuorenhuippusooloon. Maailman paras biisi. I find your lack of grammar disturbing. |
Flow 09.05.2011 14:56:01 | |
---|
hullu_ukko: Mutta entäs se nimeämätön biisi, jonka voi kuulla vain jos warettaa levyn etukäteen? Siis se, missä on yhdistelty fuusiojazzia, grindcorea ja orkesterimusiikkia maailman valtavimmalta kuulostavaan kertosäkeeseen ja Vai-henkiseen vuorenhuippusooloon. Maailman paras biisi. Niin ja se tarjous, että wareta nyt saat parin viikon sisällä ghostin kaupan päälle :D Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Landstr 09.05.2011 15:33:27 | |
---|
Olin heikko... Mutta ei jumalauta. www.mikseri.net/refrainexitium www.myspace.com/groovinghorseband www.arctifall.com |
Rahkoi 09.05.2011 15:43:57 | |
---|
Jahas, ja sitten alkaa tuskainen puolitoista kuukautta... En lataa... En... Deconstructionia on odotettu siitä asti kun Devin rupesi ekan kerran puhumaan Projectinsa albumisuunnitelmista, eli kyllä pitäisi vielä vähän aikaa mennä. Periaatteessahan nämä ylistävät "mitä helkkaria"-kommentit auttavat odotusta, ainakin mulla, kun tietää että odotus tullaan mitä varmimmin palkitsemaan. "Vanha sanontahan kertoo, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja jos kerran luomme kuvia ja maailmoja musiikillamme, kertoo myös musiikkimme enemmän, kuin sanoitukset ikinä."
- Ed Wynne, Ozric Tentacles |
Entropia666 09.05.2011 16:25:04 | |
---|
Yökyöpeli: Periaatteessahan nämä ylistävät "mitä helkkaria"-kommentit auttavat odotusta, ainakin mulla, kun tietää että odotus tullaan mitä varmimmin palkitsemaan. ...Tai sitten voi käydä just toisinpäin. Vitullinen hype kasaa liian kovat, epärealistiset odotukset lätystä. Sitten kun lätyn saa käteensä, loistava levy voi silti kuulostaa paskalta kun ylihype on tehnyt tehtävänsä. |
rapture 09.05.2011 16:28:21 (muokattu 09.05.2011 21:36:26) | |
---|
ai siis mitä kettu jahahawhrwa psykedeelisyyden raja maiden takana oleminen ei ole
jokaiselle kokijalle ja havannoijalle helppoa pitemmässä kaavassa kun yhteyden avaaminen on alkanut
kun saavut äärellisen pituuden tuoleiselle tasolle koet saavuttamisen höyrystyvän
kun pyörivä |
Rahkoi 09.05.2011 16:30:00 | |
---|
Entropia666: ...Tai sitten voi käydä just toisinpäin. Vitullinen hype kasaa liian kovat, epärealistiset odotukset lätystä. Sitten kun lätyn saa käteensä, loistava levy voi silti kuulostaa paskalta kun ylihype on tehnyt tehtävänsä. Tämä on erittäin totta, mutta se ongelma tulee vastaan vasta sitten kun levyn kuuntelee, eli itse odotuksen prosessiin se vaikuta. Paitsi tietenkin jos koko ajan on sellainen "entäs jos..."-fiilis päällänsä. Itsellä melkoinen luottamus kuitenkin Deviniin ja ton yhden biisin tossa kerkesinkin jo kuuntelemaan, että kovilla odotuksilla mennään. "Vanha sanontahan kertoo, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja jos kerran luomme kuvia ja maailmoja musiikillamme, kertoo myös musiikkimme enemmän, kuin sanoitukset ikinä."
- Ed Wynne, Ozric Tentacles |
carnation 09.05.2011 16:46:26 (muokattu 09.05.2011 16:59:45) | |
---|
Ihan hauska levy. Niin ja harmittaa, ettei se Ghost nyt vuotanut tähän samaan syssyyn, jotenkin odotan sitä paljon enemmän. Ei tuo hewy medal, edes devyn hewy medal jaksa niin täysillä napata enää (vaikka Decon vierailijat muodostavatkin vähän sellaisen metallin expendables-joukon). Se Ghostilta maistiaisena kuultu Feather on mielestäni kauneinta Deviniä miesmuistiin. Mikä on "Ghost 2", koska se julkaistaan? Tuleeko vielä tänä vuonna? Jos tulee niin saan yliannostuksen taas, perkeleen Devin. http://en.wikipedia.org/wiki/Ghost_ … The_Devin_Townsend_Project_album%29"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Kanjonit 09.05.2011 18:15:31 | |
---|
Hämmentävän hyvän vaikutelma teki ensikuuntelulla tämä levy. Vaikka levy onkin heittämällä raskain DTP-tuotos, onnistuu se samaan aikaan olemaan jollakin oudolla tavalla seesteinen. Tätä kuuntelee ennemminkin silmät pyöreinä monttu auki kuin mitään aggressioita tuntien. Levyn pari ensimmäistä biisiä kasvattavat levyä salakavalan rauhallisesti ja ennen kuin ehtii tajuta mihin on joutunut, onkin jo aika Dorothy-olo. Levyn kansikuva kuvaa sisältöä erinomaisesti. Mä pidin tästä kovasti, ja mä en pidä nykyään enää mistään. |
Decadetroll 09.05.2011 18:30:23 | |
---|
Estranged: Onhan tässä kieltämättä ihan hervottomasti spoilattu. "Helvetin hyvä lätty!" "Kovaa kamaa!". Onko se nyt spoilausta? Joo, olishan se pitäny tietää että joku tulee vielä nillittämään tuosta. Kuitenki jossain välissä joku apina tulee ja pistää biisi biisiltä arviot näkyviin, kuten aika monen levyn kanssa on ihmiset tehneet. Joko sitä saa kutsua spoilaamiseksi? Joo, ei sitä vielä oo tapahtunu, mutta kuitenki jossain välissä niin käy. Plus yhä edelleen, laittomasti ladattua levyä hehkutellaan yleisellä foorumilla, eihän se nyt välttämättä ihan oikein ole. :) Ja ennen kuin joku tuosta tulee nillittämään että "etkö ite oo koskaan mitään ladannut, homo!?", niin voin sanoa, että ei tässä nyt siitä ole kysekkään mitä minä olen ladannut, vaan ihan näin yleisesti vaan aiheesta jupatan. "vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä." |