Sa(n)kari 06.05.2011 16:43:16 | |
---|
Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |
Strumbali 06.05.2011 21:47:10 (muokattu 07.05.2011 03:37:55) | |
---|
sahkuifk: http://www.youtube.com/watch?v=EwaRY40SlUQ&feature=related Perussettiä. Hassua, kuuntelin 80-90-luvulla Paicen soittoa eri ymmärryksellä, kuin 2000-luvulla, ja nyt vielä katson käsiäkin ja niiden toimintaa ihan eri silmin. Yhtään tuntia en vieläkään ole ottanut, mutta jotain on alkanut tapahtua päässäni. Vihdoinkin. : D Nojuu. Kunnioitusaspekti on suuri Paicen soittoa kohtaan. Mähän sanoin, että sä sanoit. |
haunted 06.05.2011 23:04:26 | |
---|
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
Speedy 07.05.2011 10:03:30 | |
---|
haunted: https://www.youtube.com/watch?v=5nC6-__vlUM Toni, taas kerran. Voi jestampo! Tuo pitäs näyttää kaikile oppilaille jotka selittää että "kyllä minä tämän kotona osasin, tää on vaan niin outo setti ku ei oo oma" =D "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
ostany 08.05.2011 11:41:31 | |
---|
Speedy: Tuo pitäs näyttää kaikile oppilaille jotka selittää että "kyllä minä tämän kotona osasin, tää on vaan niin outo setti ku ei oo oma" =D Aatamia ei lerssikulmat haittaa: http://www.youtube.com/watch?v=_1XirszefOY |
Stoalainen 09.05.2011 00:35:40 | |
---|
Too weird to live, too rare to die |
Kailis 09.05.2011 05:13:08 | |
---|
ostany: Aatamia ei lerssikulmat haittaa: http://www.youtube.com/watch?v=_1XirszefOY Mikäköhän siinä on että kun tommonen valkonen mulkku treenaa ulkoa jiotain gospel-lickejä niin se ei toimi? Eikä tota tulla pyytämäään ikinä soittamaan mihinkään isoihin juttuihin. Oiskohan se jo toi ruumiinkieli? Ei saatana heilu. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
Kailis 09.05.2011 05:17:46 | |
---|
Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
|
Kailis 09.05.2011 06:24:33 | |
---|
ostany: Onko John Scofieldin bändi, tai Modern Drummer Festival "isoja juttuja"? http://www.youtube.com/watch?v=TadG-WUJso8 http://www.youtube.com/watch?v=V7QRj9Em4II Ok. Mä jätän tän jazzmiehen hanskaan. Lähinnä tarkoitin sitä että sen ekan linkin ruumiinkieli on aika tylsää. Olis toiminut paremmin ilman näköyhteyttä niin että joku olis sanonut että "tässäpä uusin hottis drumgospel rintamalta". Sitten loukkaantuneena olis keränny kamojaan. Nyt tää oli vähän ku Suomi-Slovakia. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
DrmBug 09.05.2011 06:41:26 | |
---|
|
ostany 09.05.2011 07:31:09 | |
---|
Kailis: Ok. Mä jätän tän jazzmiehen hanskaan. Lähinnä tarkoitin sitä että sen ekan linkin ruumiinkieli on aika tylsää. Olis toiminut paremmin ilman näköyhteyttä niin että joku olis sanonut että "tässäpä uusin hottis drumgospel rintamalta". Sitten loukkaantuneena olis keränny kamojaan. Nyt tää oli vähän ku Suomi-Slovakia. Nottatuota. Kun tarkasti katsoo, niin ekan pätkän nimi on "Adam Deitch Practice Session 12-07". Linkki oli vastine tuohon Roysterin pätkään ja tarkoitus oli näyttää että ei se soitto ole asettelusta kiinni. Mitä olen tuota Scofieldin Uberjam levyä kuunnellut, niin munsta siinä rummut toimii vallan mainijosti. |
Ruutikallo 09.05.2011 09:45:41 | |
---|
ostany: Nottatuota. Mitä olen tuota Scofieldin Uberjam levyä kuunnellut, niin munsta siinä rummut toimii vallan mainijosti. Samaa mieltä, kyllä toimii. Voisipa melkein olla enemmän Adamin "soololevy", kuin Scofieldin tekele. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
arse 09.05.2011 10:23:24 | |
---|
DrmBug: Täytyy myöntää, että ihmettelen kuinka hän on saanut noin isoja keikkoja. Rahalla. Adam Deitch on kuulemma täysi mulkku, mutta heilutti Scofieldille niin paksua setelinippua, että olisi ollut kertakaikkiaan typerää olla ottamatta miestä bändiin. Noin ne hommat jenkeissä toimii. My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
VeKrio 09.05.2011 12:16:47 (muokattu 09.05.2011 12:18:00) | |
---|
Onpa mielenkiintoinen keskustelu! Mä kuuntelin aikaa sitten tota klippiä Adam Deitchistä tuolla MD festivaleilla, eikä silloin tullut mieleen, että olisi erityisen erityinen tai erityisen paska. Toi biitin heiluttelu on sen juttu. Kova väite muuten, että rahalla tulisi maine. Sen verran mulla on lähdekritiikkiä, että arsen sanomana kommenttia pidän arvossa, enkä sen paikkaansapitävyyttä epäile. Paitsi vähän tietenkin. Paljastatko lähteesi, tai väitteen luovan tietopohjan koostumuksen? John Scofield pätkässä rummut ihan liian pinnassa. Kymppitonnin liian pinnassa? Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
Epämuusikko 09.05.2011 16:05:05 | |
---|
arse: Rahalla. Adam Deitch on kuulemma täysi mulkku, mutta heilutti Scofieldille niin paksua setelinippua, että olisi ollut kertakaikkiaan typerää olla ottamatta miestä bändiin. Noin ne hommat jenkeissä toimii. Srsly? Olen jotain etäisesti samanlaista touhua ihan muista tyypeistä kuullut mutta onko noin? 6-stroke troll. |
lrz 09.05.2011 19:16:21 | |
---|
|
ostany 09.05.2011 21:58:30 | |
---|
arse: Rahalla. Adam Deitch on kuulemma täysi mulkku, mutta heilutti Scofieldille niin paksua setelinippua, että olisi ollut kertakaikkiaan typerää olla ottamatta miestä bändiin. Noin ne hommat jenkeissä toimii. Säälin saa ilmaiseksi, mutta kateus pitää ansaita :) Mistäköhän Adam on kaiken sen hillon repinyt, millä on maksanut muusikoille ja bändeille joitten kanssa on soittanut? Ja kenelle on pitänyt maksaa ja kuinka paljon, että pääsee vetämään Modern Drummer Festivaaleilla? Olis aika hienoa käydä itsekkin vetämässä salilliselle rumpaleita fillintynkää. Onhan tuo kuitenkin yksi arvostetuimmista rumputapahtumista jenkeissä. Minusta Scofieldin tasoisen artistin olisi äärimmäisen typerää ottaa bändiin soittaja, josta ei pidä muusikkona ja/tai ihmisenä. Edes jenkeissä ;) |
arse 09.05.2011 23:04:48 (muokattu 09.05.2011 23:05:44) | |
---|
Heti joku otti ihan tosissaan! Kyllä mä luulen, että siinä on oikeasti Deitchin poikkeuksellinen svengaavuus taustalla, miksi se on ne keikat saanut. Osaa varmasti myös kaikenlaista mitä youtubesta ei löydy, ja on kaiken lisäksi helvetin mukava jätkä. Mua vaan hymyilytti, kun jonkun piti oikein ihmetellä miten se ukko on niin hyvissä hommissa, itse kun en ihmettele lainkaan. My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
VeKrio 10.05.2011 00:13:42 | |
---|
arse: Heti joku otti ihan tosissaan! Niin. Joskus kirjoitukset ymmärretään niinkuin ne on kirjoitettu. Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |