jniska 03.05.2010 19:32:48 | |
---|
jussi1976: Voi olla kaksikin, mutta tarkastin asian aikoinaan, ja Levytukusta mulle sanottiin että sen kautta on tuotu yksi kappale Suomeen. Muista yksilöistä en itse tiedä, mutta sen tiedän, että mulla on yksi 90HAM, ja se on torilla. :o) Etkös sä sitä muokannnutkaan ? Pitkä keskustelu käytiin aiheesta Aktiivimikit Jemiin, jossa sä kyselit mahtuuko EMG aktiivit tähän sun JEMiin. Taisipa ketjussa olla puhetta, että tarvittaessa muokkaat bodyä jne.. Tais olla vaan puhetta.... Tai niinku täällä meilläpäin suomea sanotaan: "olipas tuulella käypä jätkä" Laiha Lissu oli paras |
jussi1976 03.05.2010 20:26:21 (muokattu 03.05.2010 20:35:12) | |
---|
En tietenkään. EMG:itä EI ole asennettu. Kitara on 101% alkuperäisessä kunnossa. Kysyttävää? Pannaanko kuvia, mistä kulmasta, montako? Juu, EI ollakaan jenkeistä tilaamassa, tässä on kyseessä kotimainen kauppa, jonka lähtönä on 1800;- Etsi IHAN vapaasti samaa kitaraa EU:sta. Pariisissa oli muistaakseni yksi kaupan joku aika sitten samaan hintaan (Plus rahdit ja muut) Kun se 5500 taalaa annetaan ja vastapooliksi se hieman yli 2000, niin lasketaan nyt sitten sen mukaan? Eikö niin? "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |
nannne 03.05.2010 20:28:02 | |
---|
jussi1976: En tietenkään. EMG:t on, mutta EI ole asennettu. Kitara on 101% alkuperäisessä kunnossa. Kysyttävää? Pannaanko kuvia, mistä kulmasta, montako? Julkisesti vai ei? Mulle käy. Pistä ihmeessä, kuvattomat myynti-ilmoitukset on ankeita. |
Vladi 03.05.2010 20:48:19 | |
---|
Kyllä se siitä. |
tender.insanity 03.05.2010 21:00:14 | |
---|
Vladi: Painoin varoitusta. Aber warum? |
jussi1976 03.05.2010 21:01:01 | |
---|
(Menee lataamaan kuvia osoitteeseen, jonka linkittää.) "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |
jussi1976 03.05.2010 21:08:23 (muokattu 03.05.2010 21:14:05) | |
---|
Natsit mä Saksasta. Kirjoitin ettei ole pakko myydä. Osta sieltä jos haluat ihan vapaasti rahteineen yms. Ja sitä paitsi, ellet sattunut huomaamaan sanaa "tarjotkaa". niin sääli... "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |
tender.insanity 03.05.2010 21:19:39 (muokattu 03.05.2010 21:21:29) | |
---|
jussi1976: Natsit mä Saksasta. Kirjoitin ettei ole pakko myydä. Osta sieltä jos haluat ihan vapaasti rahteineen yms. Ja sitä paitsi, ellet sattunut huomaamaan sanaa "tarjotkaa". niin sääli... Mitä ihmettä höpötät, mies? En ole ostamassa, ENKÄ ole kommentoinut sinun myynti-ilmoitustasi. Itsepä käskit etsiä 90HAMin alle 1800e, joten laitoin sellaisen sinulle. Eikä rahdit saksasta maksa paljoakaan. Rauhoitu nyt. |
jussi1976 03.05.2010 22:32:35 (muokattu 03.05.2010 22:41:44) | |
---|
Niin niin. Natsit mä Saksasta. Mä sanoin että etsi jostain halvemmalla, ja löysit (paitti ne rahdit lisää jne.) Ja sanoin vielä SELVÄSTI ilmoituksessa, että "tarjotkaa" ja että mun EI ole pakko myydä. Selkiskö jo alunperin selvääkin selkeämpi kuvio, vai pitääkä vaihtaa sanasta-sanaan-tarkka rautalanka ratakiskoon, että aukeaa? (EDIT: Siis vaihdan mieluiten) "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |
Jii-Gee 03.05.2010 22:46:18 | |
---|
jussi1976: Selkiskö jo alunperin selvääkin selkeämpi kuvio, vai pitääkä vaihtaa sanasta-sanaan-tarkka rautalanka ratakiskoon, että aukeaa? Huoh,The Beast is still alive... " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
Harris 03.05.2010 23:10:03 | |
---|
Hitto ku ei tullu ostettua popcornia kaupasta... |
Mr. Speed 04.05.2010 08:36:43 | |
---|
jussi1976: Niin niin. Natsit mä Saksasta. Mä sanoin että etsi jostain halvemmalla, ja löysit (paitti ne rahdit lisää jne.) Ja sanoin vielä SELVÄSTI ilmoituksessa, että "tarjotkaa" ja että mun EI ole pakko myydä. Selkiskö jo alunperin selvääkin selkeämpi kuvio, vai pitääkä vaihtaa sanasta-sanaan-tarkka rautalanka ratakiskoon, että aukeaa? (EDIT: Siis vaihdan mieluiten) Hehahohahahaha Rahdit yms. lisää, joista tulee yhteensä n. 50 euroa. 1800 eurolla saat aika pitkään myydä, mutta eihän se haittaa jos ei halua päästä kitarasta eroon. Kysymys vaan kuuluu, miksi ylipäätään roikutat ilmoitusta tuolla Torilla? Eihän se toki ole muiden vika jos olet maksanut kitarastasi liikaa. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
nannne 04.05.2010 08:39:32 | |
---|
jussi1976: (Menee lataamaan kuvia osoitteeseen, jonka linkittää.) Ei kuvat soitellu. :) |
jussi1976 04.05.2010 16:31:34 (muokattu 04.05.2010 16:33:10) | |
---|
Mr. Speed: Hehahohahahaha Rahdit yms. lisää, joista tulee yhteensä n. 50 euroa. 1800 eurolla saat aika pitkään myydä, mutta eihän se haittaa jos ei halua päästä kitarasta eroon. Kysymys vaan kuuluu, miksi ylipäätään roikutat ilmoitusta tuolla Torilla? Eihän se toki ole muiden vika jos olet maksanut kitarastasi liikaa. Jahas. Mitäs kirjoitin? Oliko mun A/ pakko myydä? Mitä siinä lukee? Paino on sanalla EI. Kysymyksessä on miel. vaihto. Ja mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa, että hinta on VAIHTOHINTA (lisänä on vielä "Tarjotkaa" siksi, että sen VOI ostaa myös käteisellä - yllätys yllätys...) Sujuuko siis Suomenkieli? Onko 1+1 A/2 Vai 209? (Vihje, se on kaksi) Valitse toinen. Soita 112, jos tuntuu liian haasteelliselta. Haluan keskeisesti VAIHTAA. SeKIN lukee selvästi. Pelaako (edes) A-B-C? Mähän sanoin, että pakko EI ole myydä - vaan miel. vaihdan. Meneekö jakoon? Jos vaikka kaivatte ne popcornit nenän kautta suoraan aivokopasta? Tietysti kuvittelet, että aion myydä kitaran johonkin 18;- euroon, että varmana tyydyttäisi persläpiköyhän kamarunkkarin heikkoa itsetuntoa? En varmana. Maksoin itse kitarasta 1850;- euroa, enkä pätkääkään kadu sitä, eikä v#tun vertaa voisi kiinnostaa, jos maksaisi jossain vähemmän, koska rahalla ei näissä asioissa mulle ole juuri mitään merkitystä. Selkiskö? "Idiots are still alive. Beasts eats them." "Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!" |
Mr. Speed 04.05.2010 16:44:14 | |
---|
jussi1976: Jahas. Mitäs kirjoitin? Oliko mun A/ pakko myydä? Mitä siinä lukee? Paino on sanalla EI. Kysymyksessä on miel. vaihto. Ja mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa, että hinta on VAIHTOHINTA (lisänä on vielä "Tarjotkaa" siksi, että sen VOI ostaa myös käteisellä - yllätys yllätys...) Sujuuko siis Suomenkieli? Onko 1+1 A/2 Vai 209? (Vihje, se on kaksi) Valitse toinen. Soita 112, jos tuntuu liian haasteelliselta. Haluan keskeisesti VAIHTAA. SeKIN lukee selvästi. Pelaako (edes) A-B-C? Mähän sanoin, että pakko EI ole myydä - vaan miel. vaihdan. Meneekö jakoon? Jos vaikka kaivatte ne popcornit nenän kautta suoraan aivokopasta? Tietysti kuvittelet, että aion myydä kitaran johonkin 18;- euroon, että varmana tyydyttäisi persläpiköyhän kamarunkkarin heikkoa itsetuntoa? En varmana. Maksoin itse kitarasta 1850;- euroa, enkä pätkääkään kadu sitä, eikä v#tun vertaa voisi kiinnostaa, jos maksaisi jossain vähemmän, koska rahalla ei näissä asioissa mulle ole juuri mitään merkitystä. Selkiskö? "Idiots are still alive. Beasts eats them." Tjaa.. Aina välillä tota sun ajatuksenvirtaa ja euforiaa on aika vaikea yksinkertaisen köyhän kamarunkkaripojan käsitellä. Oiskohan taas sen diapamin aika? Taidat olla autokauppias, kun on oekein vaehtohinta erikseen? Miksi muuten vaihtohinta on korkeampi jos vaihto on mieluisampi? Miksi ylipäätään olet tuohon hinnan laittanut, jos ei ole tarkotus tota rahaan vaihtaa? Sehän tässä onkin kysymys. Vaihto on mieluisampi, mutta myynti mahdollinen - ei vain tuolla hinnalla. Ja tosiaan.. En kysynyt mitä sä tosta oot maksanut. Ilmeisesti liikaa kun niin paljon ottaa aivoon kommentit pyyntihinnasta. Miten tuo on niin harviaislaatuinen, jos niitä on tehty reilusti yli 800 kappaletta maailmaan? Popcornia en ole syönyt pitkään aikaan, mutta karkkia tässä juuri vedin äsken. Tosin oraalisesti, en nenän kautta. Kannattaa myös itse välttää. Vaikuttaa vain aika pahasti siltä, että joku on herneitä nauttinun edellä mainittua reittiä pitkin ja työtänyt ne vähän liian syvälle. Niin.. Ja säälittävän köyhän kamarunkkaripoitsun ei oo kato varaa ostaa paskaa, edes ylihintaista sellaista. Sulla ei ilmeisesti ole rahasta kiinni, kun 1800 eurosta seuraavaksi pienin kokonaisluku on 18. Tainnu RIKAS KITARISTIMIEESSSS nukkua matematiikan tunnit? Jos rahalla ei ole väliä, niin miksi tahdot välirahaa? Miksi ylipäätänsä myyt keppisi/vaihdat keppisi pois? Eiköhän M-nettiä taas siunaa piakkoin uudehko rauhan aika tämänkin ketjun jäljiltä. Jotenkin aloittajan viesteistä tulee Crazy Catwoman Simpsoneista mieleen. Aijoo.. Ei kannata harrastaa vieraita kieliä jos niitä ei osaa. On siis taidettu nukkua muillakin kuin muillakin tunneilla. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Mr. Speed 04.05.2010 17:09:09 | |
---|
jussi1976:- Diapam? En halua päätyä tilaan, jossa oleilet synnynnäisesti ja siksi pakosta jatkuvasti. Siksi et ymmärrä. Lohduttaudu sillä. - Eipä ole autot tuttuja ei. Vaihtohinta oli siksi, että luotin että pointti ymmärretään ilman tajutonta taustaselitystä. Ei näköjään ymmärretä. Seuraavaksi pitää kirjoittaa niin, että blondibasistikin tajuaa. (Liitteeksi aapinen) Ps. 768 kpl on pienempi luku kuin 800kpl (1+1=? tätähän kysyttiin, ja HETI tuli todiste, että ei näköjään osata.) Ja vieläkö kysyt, miksi "Idiots are alive" luki alla? --- - A/ Ajattelin, että 18 sopii em. mentaliteetilla varustettujen minäkuvaan. B/ Koska teen, mitä huvittaa. - EI. Olen huolissani kielenymmärryksestä. Muusikkovitsit eivät näköjään ole vitsejä. Ne ovat faktoja. Mikä on todistettu. Olisi kyllä mielenkiintoista tavata tämä MIEESSS ihan oikeassa elämässä. Diapamit ovat juu kovin tuttuja. Sinunkin kannattaisi kokeilla. Vai etkö puhunutkaan tilasta jossa minä olen synnynnäisesti? Sulla ne meinaan voisi auttaa olemaan olematta täyttä ymmärrystä vailla? Ilmeisesti siis jengi ei osaa lukea sun ajatuksia? Jos haluat vaihtokaupan, niin miksi ylipäätään pitää ilmoittaa hinta? Vai vaihdatko pienellä välirahalla Yamaha ERG 121:seen, jos ilmoitan sen vaihtohinnaksi 1782 euroa? Välirahakin olisi se sopivasti seuraavaksi pienempi, eli 18 euroa. Onhan se tietysti hienoa, että pitää saivarrella kitaroiden valmistusmäärästä. Nythän se vasta tosi pieni onkin. VAU! Vain 768 valmistettua! Em. Mentaliteetti taitaa asustaa sinun pääsi sisällä, siellä kun näyttäisi olevan aika monta huoneistoa vapaana. Se on hyvä, että teet mitä huvittaa. Oletkin tosi aikuinen? Sulle ei taida kukaan ryppyillä, naisia on joka hiukselle, autoja joka tunnille, ja viinaa niin paljon kuin vain tahdot. Taidat olla kalju.. Hyvin yrität selittää kielioppivirheet vitseillä. En kysy miksi "idiots are alive" lukee jossain. Kysyn, miksi sana "idiootti" on monikossa? Tästä ketjusta se ei ole selvinnyt. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Vladi 04.05.2010 17:11:40 | |
---|
Painukaa tappelemaan vaikka pikaviestitse. Jussi ei ollu nyt kyllä tehny yhtään mitään pahaa ja saa silti osakseen hirveetä päänaukomista. Toivottavasti moderaattorit puuttuvat asiaan mahd. pian. Kyllä se siitä. |
Mr. Speed 04.05.2010 17:19:38 | |
---|
Vladi: Painukaa tappelemaan vaikka pikaviestitse. Jussi ei ollu nyt kyllä tehny yhtään mitään pahaa ja saa silti osakseen hirveetä päänaukomista. Toivottavasti moderaattorit puuttuvat asiaan mahd. pian. Kaipa hän taitaa olla ansiokkaimpia tässä puolelta toiselle huutelessa. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Hillboy 05.05.2010 13:11:13 | |
---|
Play that funky music whiteboy! WTFLOL... "Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville |
Kuinkas paljon tuollaisesta Ibanez Jem77 Floral print Steve Vai-kitarasta kannattaa? Mikä on on sellainen minimi-hinta jonka kehtaa tarjota ilman, ettei tule sellainen fiilis että liian halvalla menee? |