Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Indie Les Paul
1
henkka.k
06.05.2011 21:24:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli tilaisuus kokeilla tuollaista kitaraa. Itsellä on American Tele ja Srato (mexico) ja aiemmin on ollut Epi Les Paul ja monenmoista kitaraa. Gibsonin Les Paulia olen soittanut muutamaa kappaletta myös.
 
Testissä häkellyin suorastaan soittaessani Indietä. Se oli todella hyvä! Mielestäni parempi, kuin ne kaksi American Gibsonia, LP:t'.
 
Loistavat soundit, aivan huippu puutyö.. Soundit ja sustain, ehkä paras, millä olen koskaan soittanut.. Onko muilla vastaavia kokemuksia.
 
Henkka
healeyn jeff
06.05.2011 21:38:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henkka.k: Minulla oli tilaisuus kokeilla tuollaista kitaraa. Itsellä on American Tele ja Srato (mexico) ja aiemmin on ollut Epi Les Paul ja monenmoista kitaraa. Gibsonin Les Paulia olen soittanut muutamaa kappaletta myös.
 
Testissä häkellyin suorastaan soittaessani Indietä. Se oli todella hyvä! Mielestäni parempi, kuin ne kaksi American Gibsonia, LP:t'.
 
Loistavat soundit, aivan huippu puutyö.. Soundit ja sustain, ehkä paras, millä olen koskaan soittanut.. Onko muilla vastaavia kokemuksia.

 
en usko , että moni olisi kuullut Indiestä .
 
http://www.indieguitars.com/ tuota tarkoitat ?
 
voi olla että tekevät hyviä kitaroita , mutta en jaksa uskoa , että olisivat yli vertaisia vaikka gibsoniin nähden . kun en ole soittanut , en tiedä .
 
naavanka_
06.05.2011 22:22:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos tosiaan tuota Indie guitarsia tarkoitat niin kyllähän ne hyviä on:)
 
Kuopion musiikkiliike Flangerissa on muutaman vuoden jo ollu nuita myynnissä jos ketä kiinnostaa käydä testimässä.
 
artal
06.05.2011 23:02:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse hommasin torilta hiukan sellaisena päähänpistona Indien ES-335 -kopion (Indie Two Tone) ja pakko sanoa, että se on kyllä pirun hyvä soitin. Tuli mulle hiukan räjähtäneenä, mutta pienten säätöjen jälkeen on nautinto soittaa. Mikit voisi ehkä vaihtaa, mutta kun se on noissa niin tuskaista, niin en ole sitäkään viitsinyt.
 
Dinorocker
07.05.2011 11:41:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä! Ovat oikeen asiallisia kitaroita.
 
Turussa Super-Ostis myy näitä. Siellä muutamaa yksilöä olen kokeillut.
 
Turbo!!!
Hynkel
08.05.2011 00:13:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samat sanat, Indie tekee hemmetin hyviä kitaroita. En ihmettelisi yhtään, vaikka yksilöinä löytyisi parempiakin kuin Gibson lp. t. Ylpeä Indie IPR:n omistaja
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «