Funkånaut 29.04.2011 17:32:33 (muokattu 29.04.2011 17:33:10) | |
---|
Kolmonen: no joo näistähän ei pidä provosoitua enkä yleensä niin teekään mutta nyt pitää kyllä sanoa että TODELLA huono vitsi. sulla ei taida olla lapsia eikä niillä joita tämmöset jutut oikeesti naurattaa. Toiset ovat synkemmän huumorin ystäviä kuin toiset. Leben und leben lassen ja nii edelleen. E: Ja ei ole lapsia, ja toivottavasti ei tulekaan. Ei oo mun juttu. Mutta kissat on kivoja. "Ei ole huonoa musiikkia. On vain vääriä kuuntelijoita." - Funkonaut |
Wradlin 30.04.2011 00:35:51 | |
---|
Tuolla ison maailman puolella Axl Rose lienee osoittanut, että lavalla voi sanoa mitä ikinä haluaa jos vaan on pokkaa. Onko se hyvä vai huono asia on sit eri juttu. |
aivokuolio 30.04.2011 11:13:12 | |
---|
Ylipäätänsä kannattaa keskittyä hyvän musan esittämiseen. Jättäsin nuo hyvän meiningin tiedustelut ja paskat vitsit veke. Jos et oo supliikkimies siviilissä nii ei sitä kannata yrittää lavallakaan. |
jarkkkk 30.04.2011 11:37:48 | |
---|
Kolmonen: no joo näistähän ei pidä provosoitua enkä yleensä niin teekään mutta nyt pitää kyllä sanoa että TODELLA huono vitsi. sulla ei taida olla lapsia eikä niillä joita tämmöset jutut oikeesti naurattaa. Mulla on lapsi ja repeilen näille kyllä. Miksi vauva kannattaa laittaa jalat edellä tehosekoittimeen? -Että näkee sen ilmeen. miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski |
Leikari 30.04.2011 20:48:16 | |
---|
elin: Totanoin, where should I begin..mun kysymys on, kuinka pitkälle voi muusikko mennä keikalla kertoessaan välispiikissä jostakin tapahtumasta, mikä periaatteessa liittyy hänen yksityiselämäänsä ja johon liittyy toinen osapuoli ja se, mitä hän kertoo siinä välispiikissä saattaa liittyä esimerkiksi tämän toisen osapuolen URAAN JA SEN KEHITYKSEEN! Ja se liittyy siihen negatiivisella tavalla. Jos siis mainitaan nimet ja muut asiaa selventävät asiat, niin eikö näitä asioita pidäkin selvitellä siellä yksityiselämän puolella?? Missä menee oikeusturvan raja tältä osin? Jos kyseinen henkilö kokee itseään loukatun, niin eikö hänen kuulu selvittää asia muuten KUIN LAVALTA KÄSIN??Oletteko kuulleet, ettei kaikki kuulu kaikille!! HYVÄ terävä havainto. Missä siis menee minun oikeusturva raja, jos minun asioita kuulutetaan ympäri kyliä ja siitä tehdään bisnestä!! Onhan se ikävää, että eksä poikaystäväsi meni paljastamaan sinut ns. kurahaaran veljekseksi myöskin. Eihän sitä enää ääriheterometallibändissä voi soittaa enää ollenkaan eikä mene tyttöystävälepertely -sanoitukset läpi ollenkaan. Olen sitä mieltä, että taiteessa pitää olla rehellinen, vaikka se joskus koskeekin. Kaikki kunnollinen taide on ollut suoraa ja aitoa tilitystä elämän kipupisteistä. Ei sitä taidetta kuule äidin makaronivellin ääressä kirjoiteta. Tuo sun selitys muutenkin kertoo, että on neitimentaliteettia - on hyvä, että se tuotiin stagelta välispiikeissä esille - eihän totuuden kertomisessa ole mitään väärää. Haasta vaan eksäsi käräjille - luetaan ja nauretaan sitten iltapäivälehtien lööpeistä. Ja toisekseen: elä sillä tavalla, että voit siitä julkisesti vastata. Jos henkisesti olet hissukka niin elä sitten äidin helmoissa. Jos sinussa on rock´n rollia niin mitäs hitttoja välität jostain kylän/lähiön luusereiden nillityksestä. Kuule, elämä on täynnä kaikenlaista, että maailmassa pitää itsensä kohdata - aloita sinä tästä tapauksesta ja voit kenties selvitä hengissä pidempäänkin. - - ... kohta lähtee lento koti-suomeen - eiköhän sen vappupäiväisen menon jo paikan päälläkin kestä... |
YarZoo 01.05.2011 01:13:54 (muokattu 01.05.2011 01:52:22) | |
---|
Möy, Tryybadyyrivehkeillä liian isoon paikkaan, jossa on vaan tuhannen kännissä törveltävää kansaa paikkaan päätyneelle vinkki. Englantilaisessa Ruuvit löysällä sarjassa esiintyi sherrymarinoitu yläluokan takanedusrötvä, joka puhui mutisten ja välillä pukkasi ilmoille selkeän lauseenpätkän tai sanan. Tätä hahmoa kannattaa tutkia ja harjoitella! Saat a) bisseä b) tippiä ja tärkeimpänä c) saat roudata rauhassa. Pari lineä harjoitteeksi: 1. Hoompf stekidimppff lalalalalal tuupdastoo PEKKA LIPPONEN HAHAHAAHAA tidust apupu kopkop EI HITOSSA pffftoli reeet. 2. So so soodutiti kupuppuu fffffti aagie NAULAN KANTAAN; SE TOKAISI ja minä veeewff tipotiihh kofff ja kofff ja koofff. ME NAURETTIIN ihantuujasinnn kofff, ei HELEVWTISSÄ HÄHÄHÄ KIÄHHÄÄHHÄÄÄ jäää. Varoitus elävästä elämästä! Kerran eräs mummeli tuli sanomaan että Viipurista tulleita ei tarvitse morkata, hänen sukujuurensa ovat sieltä. Eli lopputulos on ihan sama vedät mitä vedätkin. fewrityyy styuikutuu miiihanjailaa VAPPUA kooofff... Ps. Piti vielä muokata kun aiheenahan olikin että mitä ei saa sanoa. Sille ikkunapöydässä istuvalle ja talvensydännä hihattomassa paidassa paikalle saapuneelle lihashenkilölle ei saa sanoa - Voimaa dot com, vieressä blondi on. Omistetaan blondille tää biisi " Sininen uni", vaikka vieressä jätkä sihisee kuin vesihiisi -. Ai miksi ei saa sanoa? No, jos sanot, sitten et saa roudata rauhassa pffff KIÄH KIÄH nuuununnuuu... S.N.A.F.U |
elin 01.05.2011 11:14:37 | |
---|
kiitos sinne nurkkapöytään ja kiitos sinne ulkomaanmatkaajalle, toivottovasti kotimatka sujui hyvin ja kiitos vappusimanjuojalle sima oli hyvää kiitos kommenteistanne...ne olivat arvokkaita...kiitos kiitos ;) |
Krice 01.05.2011 11:23:58 | |
---|
Leikari: ja voit kenties selvitä hengissä pidempäänkin. Kovaa peliä näillä tanssimuusikoilla. |
Sperm Donor 01.05.2011 20:14:35 | |
---|
Hey girs fuck me, and boys: I'm not homo. Name is Hey groupie. |
Kalmo 01.05.2011 21:08:17 (muokattu 01.05.2011 21:14:07) | |
---|
Poistin kirjoitukseni. Minulta meni ohi aikaisempi posti, jossa kuvataan tapahtunutta. Jos siis tuo oli koko totuus, niin eipä paljon kannata asiaa suurennella. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
maelstorm 04.05.2011 22:07:22 | |
---|
Kyllähän se oikeasti niin menee, että kaikki ovat tasa-arvoisia. Toiset vain sattuvat olemaan tasa-arvoisempia kuin toiset: Jos sun rock/katu-uskottavuutesi kestää ja sallii sen, niin välispiikkeinä voit sanoa mitä vaan. Toisaalta, jos olet nolo, niin on parempi ettet sano yhtään mitään. Tai vielä parempi, jos et edes yritä esiintyä yleisön edessä, paska ja epäuskottava rokkari tai poppari heittämässä keikkaa pitäisi olla rikollinen tuomio sinällään jo. |
JC 04.05.2011 22:09:46 | |
---|
|
firecane 05.05.2011 14:17:02 | |
---|
"Mulle brenkku ei ole koskaan ollut ongelma. Ei silti, toisinaan tykkään yhä rakentaa ranskalaistyylisen seitinohuen iltapäiväkännin." - Pentti Matikainen |
Spirocore 05.05.2011 15:11:52 | |
---|
"I say Goddamn what a rush!" |
kivi 05.05.2011 16:36:56 | |
---|
Jos se mitä sanotaan on totta, niin saahan sen sanoa. Julkisille ihmisille saa sanoa vielä vähän tylymmin, koska julkisessa asemassa tai ammatissa olevan henkilön oletetaan pystyvän sietämään pilkkaakin. Sen sijaan uhkailla ei saa. Toinen asia on sitten se, kuinka kauan yleisö jaksaa kuunnella jotain tylsää välispiikkiä toisten henkilökohtaisista asioista. Tuskin kovin kauaa. |
kylereese 05.05.2011 17:07:06 | |
---|
ei mitään välispiikkejä. ketä ne oikeesti palvelee millään tavalla?! |
Funkånaut 05.05.2011 17:11:53 | |
---|
kylereese: ei mitään välispiikkejä. ketä ne oikeesti palvelee millään tavalla?! Pakko se on vähän koittaa venyttää keikkaa, jos keikka on 45 minuuttia ja biisejä on kaks. "Ei ole huonoa musiikkia. On vain vääriä kuuntelijoita." - Funkonaut |
Jeszse 05.05.2011 17:17:58 | |
---|
Funkonaut: Ittehän oon aina turvautunut aina yhtä poliittisesti korrekteihin "kuollut vauva"-vitseihin. Useimmiten niille on jopa naurettu. "Mikä on hienompaa ku kymmenen vauvaa naulattuna puuhun? - ? - Yksi vauva naulattuna kymmeneen puuhun." Vahannassa heitit sen talikkovitsin. Se on videollakin. Yarzoon vinkeille rapsahti plussa. Häkki, perkele!! |
Velli 06.05.2011 19:08:16 | |
---|
Ihan off topicina tuli vaan mieleen, että kannattaako muusikoiden.netistä tulla kysymään neuvoa mihinkään oikeasti vakavaan ja tärkeään asiaan? Mun mielestä ei, sillä täällä suurin osa heittää ilmoille mielipiteitä totuuksina. Ite ainakin tykkään keskustella hieman kevyemmistä asiosta. Lainopilliset yms. kysymykset kannattanee kysyä alan ammattilaisilta? |
Velli: Ihan off topicina tuli vaan mieleen, että kannattaako muusikoiden.netistä tulla kysymään neuvoa mihinkään oikeasti vakavaan ja tärkeään asiaan? Mun mielestä ei, sillä täällä suurin osa heittää ilmoille mielipiteitä totuuksina. Ite ainakin tykkään keskustella hieman kevyemmistä asiosta. Lainopilliset yms. kysymykset kannattanee kysyä alan ammattilaisilta? Ei ei, kun vakavat kysymykset pitää nimenomaan kysyä netissä, kirjoittaa vessan seinään tai soittaa sukulaisille. Ikuisesti muistan kuinka TV-Chatissa joku kysyi: "Lapseni on jo aivan sininen, mitä mun pitää tehdä - valvoja, mikä viive, nyt on kiire!!!111!!!" :-P |