Entropia666 06.05.2011 14:49:18 | |
---|
Kitaravirtuaali: Emmää tiä mitä paskaa tohon päälle on muodostunut, tai mitä siitä irtoilee, rasvailen kuitenkin huolellisesti puhtailla käsillä useampaan otteeseen päivässä. Enemmän se semmosta irtonaista ihoa kyllä on, mutta vähän paksumpaa. Rupi on semmoista ruskeaa/punaista/vihreää kovaa, paksua kudosta. Tavalllaan kuin kuori haavan päällä. http://www.joshuadysart.com/journal/archives/blister-scab.jpg |
Kitaravirtuaali 06.05.2011 14:54:49 | |
---|
Entropia666: Rupi on semmoista ruskeaa/punaista/vihreää kovaa, paksua kudosta. Tavalllaan kuin kuori haavan päällä. http://www.joshuadysart.com/journal/archives/blister-scab.jpg Mulla on perversio rupien nyppimiseen, joten se on kyllä tuttua tavaraa :) Tatuoinnin päältä sitten ilmeisesti irtoaa ihan sitä kuollutta ihoa ja mahdollisesti ainakin alussa kuivunutta kudosnestettä/verta? Mustia kökköjähän ne on olleet mitä tosta on irronnu, tai siis semmosia riekaleita. En kuitenkaan nyppiny oo, vaan on ihan pesun ja rasvailun yhteydessä irtoillut. ... ja nimenselvennys. |
Entropia666 06.05.2011 14:59:28 | |
---|
Kitaravirtuaali: Mulla on perversio rupien nyppimiseen, joten se on kyllä tuttua tavaraa :) Tatuoinnin päältä sitten ilmeisesti irtoaa ihan sitä kuollutta ihoa ja mahdollisesti ainakin alussa kuivunutta kudosnestettä/verta? Mustia kökköjähän ne on olleet mitä tosta on irronnu, tai siis semmosia riekaleita. En kuitenkaan nyppiny oo, vaan on ihan pesun ja rasvailun yhteydessä irtoillut. Ne mustat kököt on vaan sitä värjääntynyttä, kuollutta ihoa myöskin. |
Kitaravirtuaali 06.05.2011 15:01:00 | |
---|
Entropia666: Ne mustat kököt on vaan sitä värjääntynyttä, kuollutta ihoa myöskin. Näin sen järkeilinkin, mutta hyvä saada varmuus. Rupi nyt vaan on hyvä yleissana kaikenlaiselle ihon pinnassa kiinni olevalle ryönälle :) ... ja nimenselvennys. |
Kitaravirtuaali: Rupi nyt vaan on hyvä yleissana kaikenlaiselle ihon pinnassa kiinni olevalle ryönälle :) Mua on taas aina hämänny äärettömästi tuo. Käsitän aina sen ruven yksinomaan just tommoseks kovaks ja arpeuttavaks kuoreks. |
Kitaravirtuaali 06.05.2011 15:34:26 | |
---|
Entropia666: Mua on taas aina hämänny äärettömästi tuo. Käsitän aina sen ruven yksinomaan just tommoseks kovaks ja arpeuttavaks kuoreks. Voihan kitaran pinnassakin olla rupea tahi rupua. ... ja nimenselvennys. |
Entropia666 06.05.2011 15:58:45 | |
---|
Kitaravirtuaali: Voihan kitaran pinnassakin olla rupea tahi rupua. Ei biologisessa mielessä. Tiedän kyllä että joitain asoita voidaan kuvata sanalla rupinen. Soundeista esimerkiksi puhuttaessa miellän rupiset soundit juurikin semmoisiksi. Harvemmin näistäkään vertauksista tulee pelkät irtoavat nahanpalat mieleen, vaan juurikin se mätivä vihreä aukinainen rupi. |
CountX 06.05.2011 19:12:47 | |
---|
Jumaleissön että on käsi hellänä. Edellisestä tatuoinnista on vierähtänyt jo 9 vuotta, ja olin jo unohtanut miten veemäiseltä tää paranteluvaihe tuntuu. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Juntunen 07.05.2011 20:09:31 | |
---|
Kitaravirtuaali: Mustia kökköjähän ne on olleet mitä tosta on irronnu, tai siis semmosia riekaleita. En kuitenkaan nyppiny oo, vaan on ihan pesun ja rasvailun yhteydessä irtoillut. Mullon just tää vaihe menossa, eli mustia röpöjä lähtee pesun ja rasvailun yhteydessä. Ei noita kauheesti tohdi hioa. |
Mirrinsane 08.05.2011 13:12:47 | |
---|
CountX: Jumaleissön että on käsi hellänä. Edellisestä tatuoinnista on vierähtänyt jo 9 vuotta, ja olin jo unohtanut miten veemäiseltä tää paranteluvaihe tuntuu. Toi on kyllä. Kipu ja veemäisyys unohtuu noin päivässä. kalamies#52 >-)))>
Nälkänen kissa on kiukkunen.
Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu |
CountX 08.05.2011 13:29:00 | |
---|
Mirrinsane: Toi on kyllä. Kipu ja veemäisyys unohtuu noin päivässä. Jep, ja sit alkaa armoton kutina joka kestää pari viikkoa. Eikä luonnollisesti saa raapia. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
CountX 09.05.2011 14:10:29 | |
---|
Kutittaaaaaaarrrrrggghhhhhhh!!!! "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
rapture 09.05.2011 16:33:33 | |
---|
CountX: Kutittaaaaaaarrrrrggghhhhhhh!!!! moraalittomuuden palkka on toteutuu aina psykedeelisyyden raja maiden takana oleminen ei ole
jokaiselle kokijalle ja havannoijalle helppoa pitemmässä kaavassa kun yhteyden avaaminen on alkanut
kun saavut äärellisen pituuden tuoleiselle tasolle koet saavuttamisen höyrystyvän
kun pyörivä |
Estranged 09.05.2011 18:02:01 | |
---|
CountX: Kutittaaaaaaarrrrrggghhhhhhh!!!! Raavi.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional |
päänahka 10.05.2011 12:24:00 | |
---|
rapture: moraalittomuuden palkka on toteutuu aina Ai itsensä tatuoiminen on väärin? Kerro toki lisää. |
CountX 10.05.2011 15:13:45 | |
---|
päänahka: Ai itsensä tatuoiminen on väärin? Kerro toki lisää. Se on itsensä saatanan keksintö. Sinun ei tule tatuoiman Jumalan luomaa orvaskettä. "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Thet 10.05.2011 16:54:57 (muokattu 10.05.2011 16:56:31) | |
---|
Hiukan tekis mieli ottaa joku uus tatuointi. Tällä kertaa ehkä jonnekkin olkapään seudulle ku vituttaa valitukset kyynärvarressa olevista tatuoinneista. Muutamia ideoita on ollu ajanmittaa, mutta nyt taas hiukan hukassa joku hieno ajatus. Tosin ei mulla oo rahaakaan ottaa ja parempi se on odottaa kunnes tietää tasantarkkaa mitä haluaa. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
Entropia666 10.05.2011 17:36:23 | |
---|
päänahka: Ai itsensä tatuoiminen on väärin? Kerro toki lisää. Rölöttäjät röllää. Ks. about jokainen ketju mnetissä. |
Manaatti 11.05.2011 13:43:01 (muokattu 11.05.2011 13:49:54) | |
---|
Thet: Tällä kertaa ehkä jonnekkin olkapään seudulle ku vituttaa valitukset kyynärvarressa olevista tatuoinneista. Kuka valittaa? Ja miksi? Eikö duunissakin tatskat saa piilotettua aika tehokkaasti? Itse olen suunnitellut ensimmäistä tatuointia nyt pari vuotta. Epäilyttää hieman, että mihin kohtaan sen ottaisi, kun olkapää on aika tylsä paikka ja kyynärvarsi verrattain ohut. Selkä ja rinta on pois laskuista, sillä en jaksa sheivata kaikkia karvoja pois :P http://imageshack.dk/imagesfree/k2p10930.jpg - kyynärvarsi. Pitäisikö sitä lähteä salille, jotta voi hankkia tatskan? :| "Perussuomalaiset tekevät hyvää suomalaiselle demokratialle samalla tavalla kuin punk-rokkarit tekivät suomalaiselle rockille. Perusidea on, että nekin saavat soittaa, jotka eivät sitä lainkaan osaa."
- Heikki Laurinolli, Aikalainen 5/2011 |
teukka 11.05.2011 19:52:20 | |
---|
Mitä vikaa tossa varressa on? On niitä ruikumpiakin... Jätin työtilauksen Blue Dragonin Timpalle Lauantaina ja soittelee mulle perään tarkemman ajan syksylle kunhan olen saanut toimitettua sille kaikki ideat jotka tulevaan hihaan pitäs yrittää sulloa....2 tai 3 aikaa pitää ottaa mutta ens kesään mennessä onkin sitten koko sleeve hakattuna. Sitten aletaa hakkaamaan oikeaa jalkaa tukkoon. Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa. |