Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 583 84 85 86 87112 113 114 115 116
MarkoS
29.04.2011 21:31:45
Åryts: Sininen on siis emulsio, punainen on rasvaisempi voide, tai näin taitaa niissä pakkauksissa ainakin lukea. En sitten tiiä onko noiden ainesosilla hirveesti mitään eroa.
.

Itte käytän sinistä päivällä ja ainakin ekoiksi öiksi pistän punaista. Punanen kestää aamuun asti rasvaisena joten ihoa ei ala kiristää.

Oon kyllä saanu parannettua kuvia onnistuneesti myös Helosanilla ja jopa Ceralanilla. Ikinä ei oo muodostunut rupea. Tämäkin lienee aika yksilöllistä niinkun kipu kuvaa tehtäessä...
jaa...
teukka
29.04.2011 22:53:47
Mirrinsane: http://www.facebook.com/photo.php?p … &l=0ef6cd731f&id=1187722829

Olen ihan todella supertyytyväinen. L Tattoossa Linda teki, Helsingissä. (Piti ennen Luau Tattoota Hämeentiellä.)

Tuohon voi ollakin! Erittäin hieno kuva!
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
Mirrinsane
30.04.2011 10:47:49

MarkoS: Itte käytän sinistä päivällä ja ainakin ekoiksi öiksi pistän punaista. Punanen kestää aamuun asti rasvaisena joten ihoa ei ala kiristää.

Oon kyllä saanu parannettua kuvia onnistuneesti myös Helosanilla ja jopa Ceralanilla. Ikinä ei oo muodostunut rupea. Tämäkin lienee aika yksilöllistä niinkun kipu kuvaa tehtäessä...

Haavojen parantumisen jälkeen pääasia on, että iho pysyy kosteutettuna, toki mahdollisimman hajustamaton rasva kannattaa valita.
kalamies#52 >-)))> Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
Entropia666
02.05.2011 10:40:03 (muokattu 02.05.2011 10:40:46)

Sergei Fallinen: ei oo vieläkään tullu tatskaa otettua vaikka monesti aatellut. Onks kesä oikeesti kuinka huonoa aikaa ottaa tatuointi?

Riikinkukko olis kova aihe, mut miks niitä on lähinnä naisilla? miehillehän se just sopis

Periaatteessa ei, mutta käytännössä kyllä. Et voi pitää sitä tatuointia ollenkaan auringossa, tulehdusriski on isompi, pitää muistaa rasvailla, uimassa ei voi pariin viikkoon käydä, sauna myös boikotissa...Ite otan omat leimat viileempinä aikoina, helpottaa elämää. Varsinkin kun tykkään olla auringossa, kulkea shortseissa + t-paidassa ja rymytä festareilla. Ei innosta tuo rasvatuubin kulettaminen kesäisin mukana.
CountX
04.05.2011 20:53:31
Huomenna ranteeseen hakataan n.10x30cm tribal. Tuskin maltan odottaa.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
teukka
04.05.2011 21:40:42
Päätin että la menen Blue Dragoniin varaamaan aikaa että hakataan tuo hiha loppuun. Ihan pakko. Pariin vuoteen ei ole tullut otettua mitään kuvia. Nyt on aika.
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
Juntunen
05.05.2011 10:02:26

Kävin suristelemassa eilen Tampereen Putkassa JP:llä oman ekan leiman. Kyynärvarteen tuli. Punasta pepantteenia oon tässä sivelly ja vetäsin yhen kerroksen sideharsoa päälle ettei paita hankaa. Ihan kivasti oli jo yhdessä yössä punotus ja turvotus laskenu. Rupihommia odotellessa.
Estranged
05.05.2011 14:34:17
Huomenna ekaa kuvaa ottamaan. Ei malta millään odottaa, sääh.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional
CountX
05.05.2011 14:50:53
No nyt on kuva nakutettu. Tuli helvetin hyvä vaikka itse sanonkin (suunnittelin näet kuvan itse). Alettiin tatskaajan kanssa jo suunnittelemaan seuraavaa kuvaa. Seuraava kuva tosin menee syksyyn.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
JPQ
05.05.2011 23:29:11

CountX: No nyt on kuva nakutettu. Tuli helvetin hyvä vaikka itse sanonkin (suunnittelin näet kuvan itse). Alettiin tatskaajan kanssa jo suunnittelemaan seuraavaa kuvaa. Seuraava kuva tosin menee syksyyn.

Voit minusta arvostella täysin koska et toteuttanut ja se viimekädessä ratkaisee. ja jos onnistui niinkuin tarkoitit niin komenttisi on oikeutettu.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Kre-per
06.05.2011 07:46:16
JPQ: Voit minusta arvostella täysin koska et toteuttanut ja se viimekädessä ratkaisee. ja jos onnistui niinkuin tarkoitit niin komenttisi on oikeutettu.

No mä jo aloin miettimään, että olikohan se kommentti oikeutettu.
If Columbus had a navigator, America wouldnt exist.
Estranged
06.05.2011 12:33:01
Ensimmäinen kuva vihdoin ihossa. Ei siinä kauaa Juhalla nokka tuhissut. Eiköhän sitä syssymmällä uudestaan Custom X:ään.

http://muusikoiden.net/dyn/users/86964.jpg
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional
Jeszse
06.05.2011 13:23:04
Estranged: Ensimmäinen kuva vihdoin ihossa. Ei siinä kauaa Juhalla nokka tuhissut. Eiköhän sitä syssymmällä uudestaan Custom X:ään.

http://muusikoiden.net/dyn/users/86964.jpg

Heh, ihan hieno, mutta... http://www.individualink.com/images … tories/lasse_gallery03/P1010658.jpg
Voiko olettaa semmoselta otukselta logiikkaa, jotka antavat ankeasti kitaraa soittavillekin pesää? -Funkonaut
Estranged
06.05.2011 13:34:00
Jeszse: Heh, ihan hieno, mutta... http://www.individualink.com/images … tories/lasse_gallery03/P1010658.jpg

No voi vittu, oishan se tohon pitäny itekin ottaa. :(
Kre-per
06.05.2011 13:35:04
Estranged: No voi vittu, oishan se tohon pitäny itekin ottaa. :(

Sivullisen huomautuksena: ei todellakaan olis.
Estranged
06.05.2011 13:37:07
Kre-per: Sivullisen huomautuksena: ei todellakaan olis.

Sivu huomautuksena: olin tosissani. :)
Kre-per
06.05.2011 13:38:21
Estranged: Sivu huomautuksena: olin tosissani. :)

Takahuoneen huomautuksena: ok :(
Entropia666
06.05.2011 14:14:19 (muokattu 06.05.2011 14:16:14)

Mitenkä te oikein hoidatte niitä tatuointeja jos ne rupeutuu? Ykskään tatuointi ei ole mulla rupeutunut, rupi syö väriä ja jättää mahdollisesti arven. Rupi ei siis ole toivottavaa, sitä EI saa syntyä! Rasvaatteko liian vähän vai miten? Ihon kuivuminen rasvauksen laiminlyönnistä johtuen ainakin selittäisi rupeutumisen...

Toisaalta oon myös tavannu ihmisiä ketkä kutsuu sitä normaalia ihon irtoamista rupeutumisena, jota se ei todallakaan ole. Rupi on sitä kovaa röpelöistä kudosta jota muodostuu avohaavojen päälle.
Kitaravirtuaali
06.05.2011 14:19:37

Entropia666: Mitenkä te oikein hoidatte niitä tatuointeja jos ne rupeutuu? Ykskään tatuointi ei ole mulla rupeutunut, rupi syö väriä ja jättää mahdollisesti arven. Rupi ei siis ole toivottavaa, sitä EI saa syntyä! Rasvaatteko liian vähän vai miten? Ihon kuivuminen rasvauksen laiminlyönnistä johtuen ainakin selittäisi rupeutumisen...

Toisaalta oon myös tavannu ihmisiä ketkä kutsuu sitä normaalia ihon irtoamista rupeutumisena, jota se ei todallakaan ole. Rupi on sitä kovaa röpelöistä kudosta jota muodostuu avohaavojen päälle.

Emmää tiä mitä paskaa tohon päälle on muodostunut, tai mitä siitä irtoilee, rasvailen kuitenkin huolellisesti puhtailla käsillä useampaan otteeseen päivässä. Enemmän se semmosta irtonaista ihoa kyllä on, mutta vähän paksumpaa.
... ja nimenselvennys.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)