Aihe: Keikalle menos..
1
Ap07
30.03.2004 22:24:25
Mulla on täs kuukauden sisällä keikka.. mitä kannattaa tehä samalla ku soittaa ja laulaa ettei rupee jännittää..
Jotku sanoo et kannattaa kattoo yhtä kivaa tyyppii..
waldemarx
30.03.2004 23:12:29
dokaa ennen keikkaa..
kaikki o turhaa paitsi bisse.
Antti1997
30.03.2004 23:16:56
dokaa ennen keikkaa..

Mutta ei liikaa. Vähän voi ottaa. En puhu kokemuksesta.
Tää on niin tätä.
NHR
30.03.2004 23:20:19

Mutta ei liikaa. Vähän voi ottaa.

Nimenomaan, mutta rajan pitää kulkea siinä parin kaljan paikkeilla.

En puhu kokemuksesta.

Minä puhun. ;)
Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan."
vanttera
30.03.2004 23:37:44
dokaa ennen keikkaa..

Mutta jos dokaa edellisenä päivänä niin sitten vasta pelottaakin. Minulla on aina toiminut tietynlainen naamiointi, aurinkolasit tms. Enää ei tosin tartte, kun oon niin valovoimainen ja hyvä.
Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa.
mongoloidi
30.03.2004 23:54:44
dokaa ennen keikkaa..

Kyllä varmaan jonkun näköstä "rohkaisua" kannattaa ottaa ennen keikkaa.
Ei jännitä niin paljon ja tuntuu,että soitto luistaa ihmeen hyvin.Saattaa tietty olla,että se soitto kuulostaa paskalta,mutta kunhan asenne on kohdallaan.
"Saksa on paska maa" - Seppo Räty
skebajaba
31.03.2004 00:01:55
joo, kyllä kohtuuden nimissä...
ite kerran hulautin 12 tuoppia ennen keikkaa ja ei ollut ehkä paras mahdollinen keikka=)...

ysillä kun oltiin niin tuntu kans päässä vähän kun juotiin 0.33 viina pullo 4 pekkaan vartti ennen keikkaa mut se meni ihan hyvin kuitenkin...

ELI KOHTUUDELLA!!!
(ja hyvän maun merkeissä=))
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?-
Ap07
31.03.2004 10:13:51
mutta entä jos ei haluu juoda? tuo silmät kii oli aika hyvä...
JeeVes
31.03.2004 10:49:39
dokaa ennen keikkaa..

Älä nyt ihmeessä. Meikää ainakin kiehtoo sairas jännittäminen sehän se on esiintymisen suola. Jos siis ei jännitä eihän se oo enään ollenkaa jännää.
"Play that funky music whitboy"
tony.wirtanen
31.03.2004 11:28:49

dokaa ennen keikkaa..

mulla viina vie äänen ja pään sanotuksineen mennessään. :/
Ei keikkailu oikeesti oo niin vakavaa. Ei tehdä kivistä tiedettä. Ehkä mokaat, ehkä et. So not. Tsänssit on kuitenki fifti-sixti. ;) - www.the2short.tk
larinparaske
31.03.2004 11:41:42 (muokattu 31.03.2004 12:37:32)

Kyllä se muutama kalja ennen keikkaa on ihan toimiva juttu. Meluisassa ihmisten täyttämässä baarissa missä musa soi kovalla olisi (ainakin mulla) mitään juomatta aika skitso olo, siis vaikken edes esiintymässä olisikaan :)

Viimeksi kyllä toivoi, että olisi vielä yhden kaljan ottanut ennen keikkaa, eka keikka kahdeksaan kuukauteen, ja lähti uudella biisillä, johon ei oikeastaan vielä ollut sanoja valmiina (ad lib loppuun). Ja eka keikka uudella kokoonpanolla. Pitkästä aikaa oli sellanen kunnon jänskätys ennen keikkaa. Hieno tunne.

EDIT: miten saa 4 kertaa sanan keikka ýhteen kappaleeseen...
I want to be the king and queen of cheese
Vilhelmus
31.03.2004 11:56:10

miten saa 4 kertaa sanan keikka ýhteen kappaleeseen...

Yksi vääntää ja kolme katsoo vierestä.
Life is ours, we live it our way
Burning Winter The Coveralls
sickboy
01.04.2004 18:19:35

Hae kiintopisteitä vaikka takaseinästä jos ihmisten lärveihin katsominen jännittää. Älä ainakaan sorru siihen, että katsoo vain omaa soitintaan. Se näyttää vähän hölmöltä. Mutta sähän laulat samalla, joten sun on tohon aika vaikee sortuakkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)