Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ulkomainen ostaja torilla. Kusetusta??
1 2 3 4 5
AngieRainbow
03.05.2011 14:53:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on torilla myynnissä Jackson DK-2 -kitara. Mikäköhän tässä on teidän mielestä meininki, kun olen saanut sähköpostia Mrs. Alan -nimiseltä henkilöltä, joka sanoo asuvansa Yhdysvalloissa. Mulla on tullut mieleen, että kuka hullu jostain jenkeistä lukee m.netin toria, jossa mun myynti-ilmoitus on vain suomeksi. Lisäksi hänen englantinsa on paikoittain ollut epäselvää, ja Alan on käsittääkseni miehen nimi (Mrs. Alan?)
 
Mulla on semmonen olo, että tässä ei ole kaikki kohdallaan. Tuo kitara ei ole mitenkään harvinen, joten en näe mitään syytä, miksi joku haluaisi sen käytettynä tilata Suomesta Yhdysvaltoihin.
 
En tiedä haetaanko tässä mun tilinumeroa, ilmaista kitaraa vai mitä helvettiä.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
tender.insanity
03.05.2011 14:55:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö sinä myydä ulkomaa? Ollako sinä rasismi?
 
Tuhkis
03.05.2011 15:03:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa ettäkö joku haluaisi tilata Suomesta Jenkkeihin kitaran?Maahan jossa keihäät on muutenki paljo halvempia ku Suomessa.
Eikös maalaisjärki jo kilisytä kelloja pitkän matkan päästä,että kusetukselta haisee. Millä tarkoitusperällä ollaan liikenteessä,niin en osaa sanoa.
 
Älä vastaa viesteihin mitään.
 
horseface
03.05.2011 15:06:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinuna en ottaisi yhteyttä tuollaiseen ostajakandidaattiin. Minäkään en ymmärrä, miksi kukaan lähtisi ostamaan aivan tavallista kitaraa toiselta puolen maapalloa. Jokin tuossa haisee.
 
Oli miten oli, näin on!
the-Antero
03.05.2011 15:06:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vastaa ihmeessä ja ukota ukottajaa ;)
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
pnorman
03.05.2011 15:15:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyydä siltä rahat etukäteen :-)
 
CountX
03.05.2011 15:16:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pnorman: Pyydä siltä rahat etukäteen :-)
 
Ja sit vaan terassille oluselle.
 
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Spiral
03.05.2011 15:29:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CountX: Ja sit vaan terassille oluselle.
 
Tosiaan, pyydät rahat etukäteen ja sitten ku se on maksanut juot ne rahat kitaraasi soitellen. Siitäs saa, huijari!
:)
 
AngieRainbow
03.05.2011 15:32:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuhkis: Jaa ettäkö joku haluaisi tilata Suomesta Jenkkeihin kitaran?Maahan jossa keihäät on muutenki paljo halvempia ku Suomessa.
 
Nimenomaan!
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
jii69
03.05.2011 15:44:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mrs Alan, viittaisi naiseen, pyydä numero, soita ja vonkaa..
 
Dropped C
03.05.2011 15:53:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://en.wikipedia.org/wiki/Bogus_escrow
 
552
03.05.2011 16:14:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samanlaista yritystä tulee kokoajan tuolla autoilupuolella (Nettiauto.com), itsellä parikin halvempaa autoa myynnissä joihin sitte vastaillaan, luvataan maksaa pari sataa enemmänkin jne. Kysellään sitten Paypal accounttia ja nimeä. En näe sinänsä mitään vaaraa tässä mutta jätän kuitenkin välistä.
 
Megadethh2
03.05.2011 16:15:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama jätkä kyseli mun flying v:stä.Jotenki vaikutti kusetukselta.
 
lavaamo
03.05.2011 16:19:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Megadethh2: Sama jätkä kyseli mun flying v:stä.Jotenki vaikutti kusetukselta.
 
Mun Espistä kyseli kans. Tuskin se noita kaikkia on ostamassa jos rehellisillä asioilla liikkuu.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
timuli79
03.05.2011 16:59:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Mun Espistä kyseli kans. Tuskin se noita kaikkia on ostamassa jos rehellisillä asioilla liikkuu.
 
Jaahas, pannaan listaan mukaan. Mr Alan kyseli mun ynkkä stratoakin???
 
nannne
03.05.2011 17:04:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

timuli79: Jaahas, pannaan listaan mukaan. Mr Alan kyseli mun ynkkä stratoakin???
 
Kysykää ny joku että minkälainen kuljetusfirmatarjous sillä on tarjolla. :D
 
oiva tumpeloinen
03.05.2011 17:49:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jätkät pilaa mun kaupat, kun mä just käyn sen kanssa sähköpostikeskustelua. Se on salettiin lukenut nämä viestit, kun lopetti vastaamisen mulle.........
Wallied
03.05.2011 17:59:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yks hyvä olis kans kysästä osotetta johon ostaja haluaa paketin lähetettävän. Voi vähän yllättää, kun se onki sattumoisin suomenmaalla.
 
Fantasmic
03.05.2011 18:07:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spiral: Tosiaan, pyydät rahat etukäteen ja sitten ku se on maksanut juot ne rahat kitaraasi soitellen. Siitäs saa, huijari!
:)

 
Mikäs huijari se on joka maksaa tuotteen etukäteen? :O
No ihan identiteettivarkauden yrityshän tuossa todennäköisesti on menossa.
Sieltä täältä koitetaan ostaa kännyköitä, autoja, kitaroita, mitä vaan...
Nigerialaiset tosin ovat oppineet sen verran etteivät enää kerro asuvansa Nigeriassa vaan juurikin Englannissa yms..
 
Eli kun vastaat tuohon, "ostaja" tarjoaa hyvää hintaa ja lupaa maksaa kitaran etukäteen.
Siinä sitten oma aikansa vaihdellaan postia ja koitetaan herättää luottamusta.
Jossain välissä sitten tämä Niigerialainen pyytää vakuudeksi sinua todistamaan henkilöytesi, eli antamaan niitä henkilötietoja ja skannia ajokortista tai passista.Pian oletkin tietämättäsi mukana tuhansissa sähköpostihuijauksissa.
 
sakked
03.05.2011 18:19:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huijari? Tuohan on roskapostia... Se olisikin hauskaa ku roskaposti botti sais kusetettuu MYYJÄLTÄ rahat ;DD
 
"Live for nothing or die for something" -John Rambo
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «