Aihe: Roger Waters Suomeen!
1 2 3 4 5 6 7 8
pitk
29.04.2011 17:19:20

No, ehkä tämä nyt ei kuitenkaan ole oikea ketju pohtia tulpat vai ei -ikuisuuskiistaa ;-)
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
jazzuka
30.04.2011 00:04:14
Sanattomaksi veti tuo keikka keskiviikkoinen. Ja sama uudestaan 24.5. Dublinissa. Sillä kertaa takaosasta jotta näkee paremmin kokonaisuuden. Olin Hartwallilla lavan vasemmalla puolella katsomossa ja meni koko homma ihan pingismatsiksi kun pään piti heilua koko ajan edes sun taas lavaa... Mutta ei voi mitään, tämä oli huikein audio-visuaalinen show minkä olen nähnyt ja olin sentään Ullevilla 1994 katsomassa Pink Floydia. Rooger meni ohi ja kovaa. Jos ei muulla niin intensiteetillä. Kova showmies!
HaloOfFlies
30.04.2011 00:37:51

Casse: Ite laitoin tulpat päähän heti ensimmäisen In The Fleshin aikana. Oon tosin vuosien varrella jo totuttanu itteni siihen että tulpat menee päähän ku melu nousee. En nyt silti koe mitenkään jääneeni paitsi mistään taajuuksista vaikka tulpat oliki päässä. Niiden kans kokemus oli erittäin mieluisa.

Kuten moni on jo sanonuki, niin eihän tätä miksikään keikaksi voi tosiaan sanoa. Elämys, kokemus, spektaakkeli tai joku vastaava sana on paljon kuvaavampi. Ehkä jopa show minkä kokee vain kerran elämässään. Siellä oli niin paljon kaikkea nähtävää että huhhuh. Todella hienosti toteutettu kaikki se multimedia mitä siellä tuli. Menee kyllä kyseisen kiertueen tuleva dvd ostoon samantien, vaikka eihän se tietenkään enää yhtä värisyttävä ole enää silloin. Upeaa huomata että seniori-iässä huiteleva Waters jaksaa vetää tollasta vielä! Toivottavasti on miehellä vielä paljon terveitä vuosia edessä.

Korvatulppia käytin minäkin. Kuten aina rock-konserteissa käydessäni, Kuulo on kuitenkin sen verran tärkeä juttu, että sitä pitää edes vähän yrittää suojella.

En tiedä oliko Helsinki poikkeustapaus, vai onko muilla keikoilla näytetty tuota Earls Court 1979-pätkää Motherin yhteydessä. Aivan mielettömän siistiä oli nähdä sekä nuori Roger videolla että vanha Roger lavalla laulamassa samaa biisiä yhtä aikaa. Aikamatkailua, etten sanoisi.
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Flash
30.04.2011 09:10:37

danny: En tiedä oliko Helsinki poikkeustapaus, vai onko muilla keikoilla näytetty tuota Earls Court 1979-pätkää Motherin yhteydessä.

Tuskinpa show poikkeaa millään tavoin illasta toiseen. Harvoja välispiikkejä lukuunottamatta.
Live Music Is Better!
nahkalipsi
30.04.2011 15:27:24
Parasta mitä oon ikinä nähny.
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
Jokapaikanapina
30.04.2011 16:18:27 (muokattu 30.04.2011 16:18:51)
Flash: Tuskinpa show poikkeaa millään tavoin illasta toiseen. Harvoja välispiikkejä lukuunottamatta.

Shown alku on ainakin ollu vähän erilainen sen verran, mitä katoin Youtubesta

EDIT: Mut onhan se tollasessa produktiossa olla pakoltiki melki sama
Flash
30.04.2011 16:32:49 (muokattu 30.04.2011 16:46:30)

Jokapaikanapina: Shown alku on ainakin ollu vähän erilainen sen verran, mitä katoin Youtubesta

Siinä tapahtuu niin paljon, että rundin aikana on varmasti jotain hienosäätöä tehty. On saatettu pikkasen muitakin kohtia hioa. Mutta mitään "Helsinki kohtaisia" muutoksia tuskin on tehty.

E: Paitsi se yksi teksti oli tietenkin lokalisoitu.
Live Music Is Better!
kanisteri
30.04.2011 17:25:48
Flash: Siinä tapahtuu niin paljon, että rundin aikana on varmasti jotain hienosäätöä tehty. On saatettu pikkasen muitakin kohtia hioa. Mutta mitään "Helsinki kohtaisia" muutoksia tuskin on tehty.

E: Paitsi se yksi teksti oli tietenkin lokalisoitu.

Eikä olisi kyllä kannattanut lokalisoida. Tuli miltei myötähäpeä siitä, miten huonosti toi istui Suomen kieleen - lukiotasoista kapinaa! Mua tosin ärsytti muutenkin se, että tässä nyky-Wallissa yritettiin parantaa kerralla maailman kaikki ongelmat. Se ei ole se sanoma tai tunne, joka mulle The Wall -levystä tai Alan Parkerin elokuvasta välittyi.

Veikkaan että yksi lokalisoitu kohta oli Rogerin keskiviikkoinen loppuläppä, jossa hän kiitti yleisöä "tarkkavaisuudesta". Ehkäpä herra on tottunut vähän osallistuvampaan yleisöön. Mun mielestä kyllä yleisön vaisu jäkittäminen sopi tähän show:hun erinomaisesti. Pidin yllättävänä, että Roger yritti huojuttaa jengiä ja komensi taputtamaan kovempaa yms.
Jokapaikanapina
30.04.2011 18:39:40 (muokattu 30.04.2011 18:40:43)
Flash: Siinä tapahtuu niin paljon, että rundin aikana on varmasti jotain hienosäätöä tehty. On saatettu pikkasen muitakin kohtia hioa. Mutta mitään "Helsinki kohtaisia" muutoksia tuskin on tehty.

Sitä on ainakin toteutettu vähän eri tavoilla sitä ihan alkua, jossa ne sotilaat tulee viskaan sen nuken maahan.

Veikkaan että yksi lokalisoitu kohta oli Rogerin keskiviikkoinen loppuläppä, jossa hän kiitti yleisöä "tarkkavaisuudesta". Ehkäpä herra on tottunut vähän osallistuvampaan yleisöön. Mun mielestä kyllä yleisön vaisu jäkittäminen sopi tähän show:hun erinomaisesti. Pidin yllättävänä, että Roger yritti huojuttaa jengiä ja komensi taputtamaan kovempaa yms.

Mun mielestä Wallin liveshowhun sopii sekä täysillä fiilistely, että hiljaa hämmästellen, mutta se on nihkeetä, kun yritetään saada yleisöö fiilisteleen kuitenkin epäonnistuen tässä :D
Peoplez
01.05.2011 15:18:14 (muokattu 01.05.2011 15:18:39)
Eihän suomalaiset nyt tajua mitään. I'm Spartacus, kukaan ei huuda mitään. Mother should I trust the government? Hiirenhiljaista, kunnes tulee se lokalisoitu teksti. Mutta tämä johtunee vain siitä, että suomalaiset ihan oikeasti luottavat auktoriteetteihin. Taputus on kans yksi juttu, turha suomalaisten on taputtaa kun rytmitajua ei ole.

Ei mulla muuta :) Ei se silti tällä keikalla haitannut yhtään.
nahkalipsi
01.05.2011 20:55:14
Peoplez: Eihän suomalaiset nyt tajua mitään. I'm Spartacus, kukaan ei huuda mitään. Mother should I trust the government? Hiirenhiljaista, kunnes tulee se lokalisoitu teksti. Mutta tämä johtunee vain siitä, että suomalaiset ihan oikeasti luottavat auktoriteetteihin. Taputus on kans yksi juttu, turha suomalaisten on taputtaa kun rytmitajua ei ole.

Ei mulla muuta :) Ei se silti tällä keikalla haitannut yhtään.

Hehee, joo esmes Bostonissa yleisö enemmän mukana (lue: pilvessä)
http://www.youtube.com/watch?v=VD1uthaUUHE&feature=related
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
Jokapaikanapina
08.05.2011 14:23:28
Rushin keikkaketjussa ku puhuttiin roudausmusiikeista, niin olikohan Watersrin keikalla kuullut biisit sen valitsemia? Meinaan tuli just sellasta musaa, mitä se on vuosien varrella haastatteluissa kehunu. Alkuajan Dylania, sekä Lennonilta Plastic Ono Band -matskua
Abugali
15.05.2011 03:19:19
Siellähän se on Lontoossa Gilmour nyt käynyt soolot rykäsemässä

http://www.youtube.com/watch?v=zHhRoYfBaxo&feature=related
Play the piano drunk like a percussion instrument until the fingers begin to bleed a bit
Mikke-poika
16.05.2011 10:58:13
Abugali: Siellähän se on Lontoossa Gilmour nyt käynyt soolot rykäsemässä

http://www.youtube.com/watch?v=zHhRoYfBaxo&feature=related

Ja Nick Mason tuli myös lavalle Outside the Wallin aikana.

Hauskasti Gilmour virnisteli ja nyökytteli kun Roger viittasi 30 vuoden takaiseen itseensä ja käytökseensä... :)
Vesihiisi
25.05.2011 21:43:29
Tuolta löytyy linkit laadukkaisiin otoksiin herrojen kohtaamisesta.

http://www.pinkfloyd.com/news/news_dgwall.php

Daven ääni on huikea. Masonia ei tuo re-union nähtävästi paljoa napannut, edelleen viileät välit ovat nähtävissä. Eipä siinä mitään. Olisi kyllä mahtavaa nähdä tämä leviathan vielä siivillään.
jazzuka
01.06.2011 23:11:45
Olin Rogerin keikalla Dublinissa 24.5. ja voin sanoa, että tunnelma oli "hieman toisenlainen" kuin Jaffa-hallissa kuukautta aiemmin. Mutta hyvä niin. Näki kerran kunnolla ja toisella kertaa pystyi joraamaan ja huutamaan KOKO muun yleisön mukana. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)