Aihe: Raskaan musiikin sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 584 85 86 87 88112 113 114 115 116
destruction
25.04.2011 12:45:58

Kiitoksia pojoista!

Tääkin on nyt netistä poimittu tausta, jota koitin pätkiä mahdollisimman lyhyeks kaikkine osioineen. Sanokaa jos tuntuu liian pitkältä, niin vaihetaan.
Räkkipeli
25.04.2011 13:02:51
Jos tausta pysyy tuollaisenaan, voisi sitä itsekin osallistua pitkästä aikaa!
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
Krice
26.04.2011 20:43:25 (muokattu 26.04.2011 20:43:43)

Mun "uudessa" kitarassa (omakuvassa) on omituisen "kumiseva alapää". Puskee bassoa aika karseasti, mikä lie vikana.
ReBeat
26.04.2011 20:58:58

Krice: Mun "uudessa" kitarassa (omakuvassa) on omituisen "kumiseva alapää". Puskee bassoa aika karseasti, mikä lie vikana.

Mikit liian korkeella paksujen puolelta?
Vladi
26.04.2011 21:14:10
destruction: Kiitoksia pojoista!

Tääkin on nyt netistä poimittu tausta, jota koitin pätkiä mahdollisimman lyhyeks kaikkine osioineen. Sanokaa jos tuntuu liian pitkältä, niin vaihetaan.

Hyvältä kuulostaa! Sain vihdoinkin kitaran itselleni, kattoo josko sitä tulis vaikka jotain räpeltämään. Tatsi on täysin hukassa näin pitkän tauon jälkeen muttei anneta sen haitata. :)
Vladi
28.04.2011 22:50:13
Vladi: Hyvältä kuulostaa! Sain vihdoinkin kitaran itselleni, kattoo josko sitä tulis vaikka jotain räpeltämään. Tatsi on täysin hukassa näin pitkän tauon jälkeen muttei anneta sen haitata. :)

Ja kylläpäs se tatsi olikin hukassa. Jestas sentään kuinka paljon pahaa voi vajaa kolme kuukautta käytännössä soittamatta oleminen tehdä. Jopa morsian osas kertoa, että olen ruosteessa.

Positiivista on uusi hyvä kitara, Mark V ja chorus-täyteinen kasarisoundi!
aalataur
29.04.2011 08:46:08

Vladi: Jopa morsian osas kertoa, että olen ruosteessa.

Positiivista on uusi hyvä kitara, Mark V ja chorus-täyteinen kasarisoundi!

V on tyylinä toimivin, sen tietää jokainen gimmakin! Hieno hankinta.
http://hikipedia.info/wiki/Tilutus
Vladi
29.04.2011 09:09:59
aalataur: V on tyylinä toimivin, sen tietää jokainen gimmakin! Hieno hankinta.

Haha, juuri näin!
I.S.S
29.04.2011 13:32:12
Ja kylläpäs se tatsi olikin hukassa. Jestas sentään kuinka paljon pahaa voi vajaa kolme kuukautta käytännössä soittamatta oleminen tehdä.

I feel you man, itse olin tuossa vastikään about puolisen vuotta koskematta kitaraan ja voi helvetten et oli jähmeää meininki aluksi. Mut äkkiä se tatsi alkaa palautumaan, varsinkin jos on uusia vermeitä pitämässä mielenkiintoa ja innostusta yllä.
"You know what they say Frank...speed kills."
Vladi
29.04.2011 14:01:39
I.S.S: I feel you man, itse olin tuossa vastikään about puolisen vuotta koskematta kitaraan ja voi helvetten et oli jähmeää meininki aluksi. Mut äkkiä se tatsi alkaa palautumaan, varsinkin jos on uusia vermeitä pitämässä mielenkiintoa ja innostusta yllä.

Näinpä. Meinas iskeä melkeen masennus ku totakin skabaa äänittelin. Kyllähän se jotain kertoo, ku omien vakiolickienkin soittaminen tuntuu tuskaselta. Nyt on onneks uus vahvari, uus hyvä projektikitara ja ennenkaikkea mun custom lespa saapuu ihan tässä viikon kahden sisään! Siinä sitä kelpaa soitella, toivottavasti ne vähäiset soittotaidot palautuu nopsaan ja pääsee taas kehittymään eteenpäin. :)

Jos jotain positiivista pitää omasta sooloskabavedosta löytää, niin oon ihan tyytyväinen tohon mun kasarileadsoundiin. On chorusta ja kaikkee. Miinuksena tosin se, että moinen soundi on aika armoton soittovirheiden suhteen ja niitähän on! :D
Krice
29.04.2011 15:32:48 (muokattu 29.04.2011 15:32:58)

ReBeat: Mikit liian korkeella paksujen puolelta?

5mm korkeudella kielistä suunnilleen, voihan niitä yrittää laskea jonkin verran.
tender.insanity
29.04.2011 18:04:16
Lähtisin muuten mukaan, muttei taidot riitä =(
Tonski
29.04.2011 19:35:52

tender.insanity: Lähtisin muuten mukaan, muttei taidot riitä =(

No ei tod! Ihmettelen miten sun sorminäppäryys riittää edes kirjoittamaan näppäimistöllä yhtään järkevää sanaa, musiikki ei ehkä sun alaasi?!
tender.insanity
29.04.2011 19:47:59
Tonski: No ei tod! Ihmettelen miten sun sorminäppäryys riittää edes kirjoittamaan näppäimistöllä yhtään järkevää sanaa, musiikki ei ehkä sun alaasi?!

Ei ole alaani ei. Siksi olenkin sossu =)
Krice
29.04.2011 22:43:58

tender.insanity: Lähtisin muuten mukaan, muttei taidot riitä =(

Ei taitojen puute ole estänyt minuakaan.
Sakmongkol
29.04.2011 22:51:43
Krice: Ei taitojen puute ole estänyt minuakaan.

Mua estää mutten sentääm mainosta sitä täällä. Vai miten se meni...
ooidort
02.05.2011 10:25:19
aalataur: Kukaan hoksannut muuten Symphony X sivuilla uudelta levyltä tulleen maistiaisbiisin? Scifisuuntaan lähdetty coveriarteissa, samaa meininkiä näkyy olevan biisinnimetkin osin.

http://symphonyx.com/news.html

Ei ny sinänsä tänne kuulu, mutta varmaan aika monilla täällä kuuntelussa ko. pumppu. Soi, tuomion voi julistaa vasta muutaman kuuntelun jälkeen.

Aika perinteinen rakenne kipaleessa. Soundit nyt on ainaki modernisoitunu pikkasen ja kuulostaa siltä että Allenin Russelin kassit on kasvanu entisestään. Lead-soundi muistuttaa muuten ihan hemmetisti Kupiaisen vastaavaa, tosin taitanee johtua siitä että kunnon middletuuttauslead vaan toimii. :D Perinteistä menoa, kattellaan nyt että löytyykö sieltä jotain kokeilevampaa tavaraa tulevaisuudessa.
www.mikseri.net/osqvalitut
Vladi
02.05.2011 23:03:41
Pitäiskö pistää äänestystä pystyyn?
Krice
05.05.2011 18:19:03 (muokattu 05.05.2011 18:20:16)

Osaamista löytyy, mutta kokonaisuus tuntuu vähän sinnetänne harhailevalta.

Omasta mielestäni en osaa soittaa kovin hyvin, siis ei ole oikein kontrollia soitossa. Sen vuoksi kai se kuulostaakin niin harhailevalta. Tässä soolossa oli tietty myös se, että soitin itse tekemälläni kitaralla ja kielethän siinä on hiukkasen korkealla kun nauhat on kuluneet ja kaulakin vähän huonosti ehkä säädetty. Tyhmää kun ei ole edes kunnon soitinta..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)