eLead 29.03.2004 16:00:29 | |
---|
Minkäslaisia delay-pedaaleja jengi suosittelee/käyttää analogisynan perässä? Lainassa on Line6:n DL4 mikä on aika täydellinen peli mutta omistukseen pitäisi hankkia jotain halvempaa. Tap-tempo olisi hyvä tiätty löytyä. Mulla on Lexiconin MPX-100 Nord Lead2:n perässä. Ei tosin oo pedaali, mut tap-tempo löytyy. Vehje ei oo monipuolinen, mut on ainakin helppo/nopee käyttää. Lisäominaisuuksia saa sitä mukaa kun tota lukua 100 kasvattaa. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Janus 29.03.2004 16:35:55 | |
---|
Minkäslaisia delay-pedaaleja jengi suosittelee/käyttää analogisynan perässä? Lainassa on Line6:n DL4 mikä on aika täydellinen peli mutta omistukseen pitäisi hankkia jotain halvempaa. Tap-tempo olisi hyvä tiätty löytyä. Itsellä on tossa käytössä TC Electronicin M300 -"multi"efekti. Ei järin monipuolinen sekään, mutta reverbit ja delayt ovat erittäin hyviä, 100 user-muistipaikkaa, tap tempo onnistuu pedaalilla ja MIDIn kautta voi ohjata kaikkia tärkeitä parametreja, myös tempoa. St Pauls Soundilta voisi saada melko halvalla. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Aivokalvo 29.03.2004 19:08:05 | |
---|
Itsellä on tossa käytössä TC Electronicin M300 -"multi"efekti. Ei järin monipuolinen sekään, mutta reverbit ja delayt ovat erittäin hyviä, 100 user-muistipaikkaa, tap tempo onnistuu pedaalilla ja MIDIn kautta voi ohjata kaikkia tärkeitä parametreja, myös tempoa. St Pauls Soundilta voisi saada melko halvalla. Kuin myös minulla. Jos erillisen leslie/särölootan vielä jostain ostais, ni sitte ei tarttis efektoinnista sen koommin murehtia enää. Kun synastakin saa jotain maustetta. TC:ssä on joo hintaisekseen eri hyvät kaiut ja delayt, phaserit jne.. Ja ennenkaikkea mainio lauluille. Thomannilla taitaa olla parisensataa eurukkia. Abloodeja Eric Claptonille: Clap ClapClap Clap Clap Clapclapclap |
Jabbe 29.03.2004 22:53:21 | |
---|
Motifissa on muuten niin hyvät efektit että ei tarvi ulkoisia purkkejä. VintagePhaseritkin on ihan eri luokkaa kun muissa syntikoissa mitä oon kuullu. Hähä. ;) My name is Baron, Jabbe Baron. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
JPQ 29.03.2004 23:38:07 | |
---|
Jabbe tai muu Motifin käyttäjä: mitäs muita efektejä motifisi tarjoaa ? tuon yamaha s30:sen chorus / phaser / flanger osasto saisi olla märempi plus delayssa ei ole hicuttia eikä edes locuttia.:( Tosin tiedän ettei tuohon ole varaa mutta silti kysyn koska tietänette hinnat laskee vähitellen. Ja itsellä on analogi filsa,analogi phaser ,analogi delay ainakin käynyt mielessä ja vermonan se jousi? kaikukin.:) |
Windreaper 30.03.2004 02:03:42 | |
---|
Yllättävän paljon porukat luottavat nuihin kitarapolkimiin. Itselläni on Nord Lead 2:n perässä lahjoituksena saatu Lexicon Alex räkkimultiefektipaavo. Kyseinen vehje suoriutuu Reverbistä ja Delaysta varsin mallikkaasti joskin Chorus/Flange ovat aika kauheaa kökköä. Prog up/Bypass mahdollisuus pedaalille on myöskin mukana. |
Jabbe tai muu Motifin käyttäjä: mitäs muita efektejä motifisi tarjoaa ? tuon yamaha s30:sen chorus / phaser / flanger osasto saisi olla märempi plus delayssa ei ole hicuttia eikä edes locuttia.:( Tosin tiedän ettei tuohon ole varaa mutta silti kysyn koska tietänette hinnat laskee vähitellen. Ja itsellä on analogi filsa,analogi phaser ,analogi delay ainakin käynyt mielessä ja vermonan se jousi? kaikukin.:) Kaikki perinteiset löytyy, sit jotain Lofi, Slicer, Ringmod, Isolator jne. oudompia juttuja. Ja aika harvat on huonoja, tosin kaipaisin sellaista Nord Electro henkistä pehmeää mutta rapeaa säröä rhodeseihin. Se on toistaiseksi paras ja musikaalisin efekti mikä on vastaan sattunut. My name is Baron, Jabbe Baron. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
BaariMikko 31.03.2004 02:19:52 | |
---|
Motifissa on muuten niin hyvät efektit että ei tarvi ulkoisia purkkejä. VintagePhaseritkin on ihan eri luokkaa kun muissa syntikoissa mitä oon kuullu. Hähä. ;) Voi olla, mutta lyön vaikka kossusta vetoa, ettei pärjää aidolle vintage-phaserille... |
Mikael 31.03.2004 13:41:43 | |
---|
miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Zarmo 31.03.2004 15:01:52 | |
---|
Soittelinpa muuten eilen yhdistelmällä syntikka, big muff, flanger ja delay. Syntikan sammutettua huomasin, että soitella voi vieläkin. Muffi pitää sen verran surinaa, että efektien nupikoita vääntelemällä sai vaikka mitä jännää aikaiseksi. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
Jabbe 31.03.2004 15:45:24 | |
---|
Voi olla, mutta lyön vaikka kossusta vetoa, ettei pärjää aidolle vintage-phaserille... Ei tietty aidolle, mut kompromisseja voi ja pitääkin tehdä. Kyl mä mieluummin otan 95% hyvänkuuloiset efektin sisäänrakennettuina kun roudaan (ja maksan) hirveetä pedaaliarsenaalia. Tollasista räkkihirviöistä puhumattakaan. Ihan sama juttu kun Hammondien jne. kanssa. Tietty se aito on aina aito, mut hyvällä korvikkeella pärjää aivan riittävän hyvin. My name is Baron, Jabbe Baron. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
Mikael 02.04.2004 13:01:56 | |
---|
Ei tietty aidolle, mut kompromisseja voi ja pitääkin tehdä. Kyl mä mieluummin otan 95% hyvänkuuloiset efektin sisäänrakennettuina kun roudaan (ja maksan) hirveetä pedaaliarsenaalia. Tollasista räkkihirviöistä puhumattakaan. Ihan sama juttu kun Hammondien jne. kanssa. Tietty se aito on aina aito, mut hyvällä korvikkeella pärjää aivan riittävän hyvin. ääähh... piipi-piipi/seli-seli. muutif on aivan paska! Jos mä olisin kosketinsoittaja niin mun setti olis: flyygeli, B3/leslie ja ARP 2500 +muhkea erektiräkki. Sit jos sais jonkun kaverin messiin roudaan, ni vois hammondoit vaihtaa kirkkourkuihin. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
M.i.k.key 04.04.2004 14:38:47 | |
---|
ääähh... piipi-piipi/seli-seli. muutif on aivan paska! Jos mä olisin kosketinsoittaja niin mun setti olis: flyygeli, B3/leslie ja ARP 2500 +muhkea erektiräkki. Sit jos sais jonkun kaverin messiin roudaan, ni vois hammondoit vaihtaa kirkkourkuihin. Juu juu. Mulla olis flyygeli, B-3, wurlitzer ja MOTIF! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
polyfonken 13.04.2004 14:24:03 (muokattu 13.04.2004 14:30:11) | |
---|
itselläni on käytössä syntikoihin ja kaikkeen muuhun: * roland chorus echo * korg am8000r multiefektien tarpeeseen. eli harvoin * ibanez time machine delay * boss se-50 * EH big muff, electric mistress & small stone * korg ms20 ja yamahan cs15 on nerokkaita efektilaitteita * roland super chorus rack * ja tremoloja, kaikuja, choruksia sekä wahit silloin kun mulla on ollut käytössä syntikka jossa on efektit (rolandin syntikoitten chorusta ei lasketa), olen kyllä yleensä kääntänyt ne pois ja käyttänyt oikeita effuja jotka muuttavat ääntä kunnolla. jos olisin *viihdemuusikko* saattaisi tilanne olla toinen. t. |