VeKrio 01.05.2011 15:58:55 | |
---|
Epämuusikko: Parin sekunnin fiilistelyillä per pää olisin äänestänyt Tuomas Lanteroa. Mun mielestä Lang oli noista selvästi eniten heavy. Mun kakkosvalinta. Mutta persoonakemiat eivät varmaan kohdanneet. Tunnelma loppujutusteluissa on ihan erilianen vaikka Marcon kanssa. Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D |
DrmBug 01.05.2011 17:38:40 | |
---|
Miksiköhän Minnemannin puhelinsoittoa ei näytetty, vaikka Manginin ja Wildoerin näytettiin? Olisiko Marco kieltäytynyt keikasta? |
Epämuusikko 01.05.2011 17:51:39 | |
---|
DrmBug: Miksiköhän Minnemannin puhelinsoittoa ei näytetty, vaikka Manginin ja Wildoerin näytettiin? Olisiko Marco kieltäytynyt keikasta? On hienoa että puolet tuosta porukasta on enemmän tai vähemmän puhevikaisia. Vielä kun Vinnie olisi käynyt röyhkäämässä ja lespaamassa päälle niin paketti olisi valmis. 6-stroke troll. |
hollmi-5 01.05.2011 18:36:19 | |
---|
Epämuusikko: On hienoa että puolet tuosta porukasta on enemmän tai vähemmän puhevikaisia. Vielä kun Vinnie olisi käynyt röyhkäämässä ja lespaamassa päälle niin paketti olisi valmis. Puhevika ei onneksi näy rummunsoitossa. Sikäli jännä huomio, että rumpujen kanssa pitää aika hankalia motorisia juttuja hallita ja luulisi kielen taipuvan. Toisilla puhevika on myös kielen kannakkeista tai muusta fyysisestä seikasta johtuva. Oli oikein hyvät soittajat kutsuttu koesoittoon. Mike Mangini ei ollut ihan selkeästi ainakaan paras soittaja, mutta asenne oli niin kohdallaan, että arvasin tuloksen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
JGroover 01.05.2011 20:28:11 | |
---|
VeKrio: Mun mielestä Lang oli noista selvästi eniten heavy. Mun kakkosvalinta. Mutta persoonakemiat eivät varmaan kohdanneet. Tunnelma loppujutusteluissa on ihan erilianen vaikka Marcon kanssa. Langin tyyliin oon tykästynyt kyllä eniten noista. Voima ja tarkkuus puhuttelee. :) Se jätkä olis ollu kylläkin aivan liian vakava kaveri tohon bändiin. Manginilla on kuitenkin riittävästi kielen päätä poskessa. Suoraan sanottuna jotenkin läpinäkyvää mainontaa tuollainen, että kerätään rumpaleita ympäri maailmaa. Hyvä keino saada joka maailman kolkka hereille... Onko kukaan muu pistäny merkille, että Donati kuullostaa aivan täydellisesti eräältä Ice Age -hamolta. :D Rough'n tough. Tä? |
hollmi-5 01.05.2011 20:32:09 | |
---|
JGroover: Onko kukaan muu pistäny merkille, että Donati kuullostaa aivan täydellisesti eräältä Ice Age -hamolta. :D Sid (laiskiainen)... Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 01.05.2011 21:18:12 | |
---|
Mutta hakijoista puuttui Vadrum... :) |
hollmi-5 01.05.2011 21:20:27 | |
---|
moderndrummer88: Mutta hakijoista puuttui Vadrum... :) Sepä olisikin ollut aika metkaa, jos ihan amatööri olisi otettu ammattilaisten joukkoon. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5: Sepä olisikin ollut aika metkaa, jos ihan amatööri olisi otettu ammattilaisten joukkoon. Kyllä se on varmaan ihan murtunu :P |
JGroover 01.05.2011 21:57:04 | |
---|
hollmi-5: Sid (laiskiainen)... Todellakin ja niin ilmeinen. Tipahdin aika pahasti kun tajusin. :D Rough'n tough. Tä? |
hollmi-5 02.05.2011 08:13:55 | |
---|
JGroover: Todellakin ja niin ilmeinen. Tipahdin aika pahasti kun tajusin. :D Näytin Virgiliä tyttärelleni ja kysyin, ketä piirroshahmoa hän muistuttaa. Nopeasti tuli: "Sid!" Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 02.05.2011 08:46:17 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
tomboarmageddon 02.05.2011 11:25:43 | |
---|
hollmi-5: Puhevika ei onneksi näy rummunsoitossa. Sikäli jännä huomio, että rumpujen kanssa pitää aika hankalia motorisia juttuja hallita ja luulisi kielen taipuvan. Toisilla puhevika on myös kielen kannakkeista tai muusta fyysisestä seikasta johtuva. Oli oikein hyvät soittajat kutsuttu koesoittoon. Mike Mangini ei ollut ihan selkeästi ainakaan paras soittaja, mutta asenne oli niin kohdallaan, että arvasin tuloksen. Ex tyttöystävä luki jostain,että heikomman raajan "kiusaaminen" saattaa aiheuttaa tilapäisiä häiriöitä puheen muodostamiseen. Epäili,että mun nopea ja epäselvä puhe vois johtua jotenkin vasemman käden treenaamisesta. Siis kun sain motivaation joskus treenata yhtäkkiä monta tuntia päivässä.Soitin nimen omaan paljon vasenkätisesti. Muisteli,että ennen olisin puhunut vähemmän, hitaammin ja selvemmin?:) Mulla oli joskus oikea käsi paketissa ja kirjoitin ja tein kaiken muunkin vasemmalla. En tiedä kuvittelinko,mutta ihan kuin puheesta olis tullu vielä vähän epäselvempää. Voi olla aika kaukaa haettua,enkä tiedä missä tuo kirjoitus oli, mutta silloin periatteessa kaikkilla rumpaleilla ois joku puhevika. Ehkä tuo vaikuttaa vain joihinkiin ihmisiin. |
OPJ1974 02.05.2011 12:46:27 | |
---|
tomboarmageddon: Ex tyttöystävä luki jostain,että heikomman raajan "kiusaaminen" saattaa aiheuttaa tilapäisiä häiriöitä puheen muodostamiseen. Epäili,että mun nopea ja epäselvä puhe vois johtua jotenkin vasemman käden treenaamisesta. Siis kun sain motivaation joskus treenata yhtäkkiä monta tuntia päivässä.Soitin nimen omaan paljon vasenkätisesti. Muisteli,että ennen olisin puhunut vähemmän, hitaammin ja selvemmin?:) Mulla oli joskus oikea käsi paketissa ja kirjoitin ja tein kaiken muunkin vasemmalla. En tiedä kuvittelinko,mutta ihan kuin puheesta olis tullu vielä vähän epäselvempää. Voi olla aika kaukaa haettua,enkä tiedä missä tuo kirjoitus oli, mutta silloin periatteessa kaikkilla rumpaleilla ois joku puhevika. Ehkä tuo vaikuttaa vain joihinkiin ihmisiin. http://www.biomag.hus.fi/braincourse/L8.htmlTuosta voi yrittää etsiä vastausta, noin alkuun... liian vaikeaa tekstiä jo mulle :D "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
Strumbali 02.05.2011 13:39:27 (muokattu 02.05.2011 13:41:22) | |
---|
tomboarmageddon: Voi olla aika kaukaa haettua,enkä tiedä missä tuo kirjoitus oli, mutta silloin periatteessa kaikkilla rumpaleilla ois joku puhevika. Ehkä tuo vaikuttaa vain joihinkiin ihmisiin. Niin tai, jos niinku treenaa molemmin päin ja väärinpäin: http://www.youtube.com/watch?v=W-2Ut3heVKU kaikkee tuommoista "kivaa". Kyllä sitä nyt ainakin sanattomaksi menee. : ) Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Sa(n)kari 02.05.2011 13:42:55 | |
---|
tomboarmageddon: Ex tyttöystävä luki jostain,että heikomman raajan "kiusaaminen" saattaa aiheuttaa tilapäisiä häiriöitä puheen muodostamiseen. Epäili,että mun nopea ja epäselvä puhe vois johtua jotenkin vasemman käden treenaamisesta. Siis kun sain motivaation joskus treenata yhtäkkiä monta tuntia päivässä.Soitin nimen omaan paljon vasenkätisesti. Muisteli,että ennen olisin puhunut vähemmän, hitaammin ja selvemmin?:) Mulla oli joskus oikea käsi paketissa ja kirjoitin ja tein kaiken muunkin vasemmalla. En tiedä kuvittelinko,mutta ihan kuin puheesta olis tullu vielä vähän epäselvempää. Voi olla aika kaukaa haettua,enkä tiedä missä tuo kirjoitus oli, mutta silloin periatteessa kaikkilla rumpaleilla ois joku puhevika. Ehkä tuo vaikuttaa vain joihinkiin ihmisiin. Tämähän vois vaikka liittyä siihenkin kun vauvat oppii joko puhumaan tai kävelemään ensin, sitten se toinen taantuu hieman. Ainakin meillä kun oppi ensin kävelemään niin jotenkin tuntuu että on tuo äänen tuottaminen vähän ottanut takapakkia. Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |
ostany 03.05.2011 10:24:07 | |
---|
|
Speedy 03.05.2011 13:08:31 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Speedy 04.05.2011 18:10:42 | |
---|
"All I think about is time and groove" J. Porcaro |
sahkuifk 06.05.2011 14:24:37 | |
---|
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta. |