saha 24.04.2011 19:16:14 | |
---|
Jormaz: Nyt ainakin tiedetään miten mode pukeutuu ja missä kaupungissa. Aivan, niin, mitä vittua? Kirjoitukseni oli kaikessa yksinkertaisuudessaan: Shemagh-huivi kaulalla. Kyllä nyt sitten taisin pilkata moden lempirättiä tai sitten viestini johti jonkinlaiseen rölöputkeen jonka vuoksi sekin poistettiin. Naurettavaa, joka tapauksessa. Ne arabirätit on siis edelleen naurettavimman näköstä mitä tiedän, etenkin "rokkarin" kaulassa. The Bears are so tough when they finish sacking the quarterback, they go after his family in the stands. - Tim Wrightman |
Funkånaut 24.04.2011 19:18:49 | |
---|
saha: Ne arabirätit on siis edelleen naurettavimman näköstä mitä tiedän, etenkin "rokkarin" kaulassa. Huivina noi on saakutin hyviä, jos nyt ei oo ihan tulipalopakkanen. Vähä lämpimämmälläkin voi pitää ilman että tulee tuskaisen kuuma ja kylmällä lämmittää sopivasti. Ulkonäköön en ota kantaa, ku itsekin sellaista käytän. Mutten ole meikkirokkari enkä murehdi uskottavuuttani, joten voin huoletta pitää sellaista ilman, että skenepisteeni romahtavat. "Gimme that paper, bet yer ass I will sign.. 'CAUSE I NEED A BEER, 'N IT'S TITTY-
SQUEEZIN' TIME!" - Frank Zappa |
Terry Pantheras 24.04.2011 19:30:27 | |
---|
Tämä on testi (postaan saman kommenttini uudelleen): Kaikki, koska rock on kuollut. |
Jussiman 24.04.2011 22:02:10 (muokattu 24.04.2011 23:02:44) | |
---|
Terry Pantheras: Tämä on testi (postaan saman kommenttini uudelleen): Kaikki, koska rock on kuollut. Mistä seuraa se, että rock-uskottavuuden tavoittelu on haikailua menneisyyteen ja haaveilua. Siinä tiivistettynä poistettu kommenttini. ps. v*ttuunnun jos tämäkin poistetaan |
Nunzu 25.04.2011 15:29:30 | |
---|
Perseeseen joku rock-uskottavuus. Ole pessimisti, et pety. |
Pop Corn 25.04.2011 21:19:49 | |
---|
Syntyminen liian myöhään. Pitää olla syntynyt ennen 70-lukua. Terry Pantheras: Tämä on testi (postaan saman kommenttini uudelleen): Kaikki, koska rock on kuollut. Ei vielä, mutta pikkuhiljaa suuret dinosaurukset häviävät sukupuuttoon. (Jäljelle jää vain suuri apinoiden ja sopuleiden lauma.) . |
Lesko 25.04.2011 21:24:19 | |
---|
Rock yleensä, niinkuin kaikki populaarimusiikkisonta on ihan säälittävää paskaa, joten kaikki sellanen vitun rokkimeininki on ihan naurettavaa ja vielä naurettavampaa on "yrittää olla". |
Funkånaut 25.04.2011 21:38:09 | |
---|
Lesko: Rock yleensä, niinkuin kaikki populaarimusiikkisonta on ihan säälittävää paskaa, joten kaikki sellanen vitun rokkimeininki on ihan naurettavaa ja vielä naurettavampaa on "yrittää olla". Eiköstä väkinäinen omalaatuisuuden tavoittelu ole skenepisteiden tavoittelua, joka on todella epäuskottavaa? "Gimme that paper, bet yer ass I will sign.. 'CAUSE I NEED A BEER, 'N IT'S TITTY-
SQUEEZIN' TIME!" - Frank Zappa |
jazzmies 25.04.2011 21:41:40 | |
---|
Huono itsetunto ja herkkä hipiä. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Wradlin 25.04.2011 22:20:44 | |
---|
jazzmies: Huono itsetunto ja herkkä hipiä. Oletkin siis rock- etkä jazzmies? Kummallista. |
-Cale 25.04.2011 22:24:13 | |
---|
Wradlin: Oletkin siis rock- etkä jazzmies? Kummallista. Jazzmies on niinkuin Jaakko Parantainen, milloin minkäkin alan asiantuntija. (Kts. allekirjoitus.) |
sub zero 25.04.2011 22:34:57 | |
---|
Wradlin: Oletkin siis rock- etkä jazzmies? Kummallista. Kun se oli teini, niin radioaktiivinen jazz puraisi sitä ja se sai jazz-voimat a gypsy woman told my mother before i was born you have a boy chile comin' gonna be alemman tason mies |
BassoSisko 25.04.2011 22:55:05 | |
---|
-Cale: Jazzmies on niinkuin Jaakko Parantainen, milloin minkäkin alan asiantuntija. (Kts. allekirjoitus.) Sais olla myös menneen tietäjä ja kertoa mitä unohdin. Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa. |
BassoSisko 01.05.2011 11:15:37 | |
---|
Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa. |
Ihmetyttää vain että jos päihdeongelmilla ja kielillisillä puutteilla on jonkun mielestä kovastikin yhteyttä niin miksi ihmeessä kirjailijat ovat juoppoja. Muutkin ammattikirjoittajat kuten toimittajat ovat usein juoppoja. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
Pop Corn 01.05.2011 16:31:11 | |
---|
velipesonen: Ihmetyttää vain että jos päihdeongelmilla ja kielillisillä puutteilla on jonkun mielestä kovastikin yhteyttä niin miksi ihmeessä kirjailijat ovat juoppoja. Muutkin ammattikirjoittajat kuten toimittajat ovat usein juoppoja. No ei siinä ole mitään ihmeteltävää. Voihan se yhteys olla. Mutta se ei tarkoita sitä että se kuppi ei maistuisi myös muille, kuten kirjailijoille, urheilijoille, taiteilijoille, muusikoille jne. jne. Eikä myöskään "kiellelliset puutteet" tarkoita sitä, etteikö voisi olla hyvä kirjoittaja, tai tulla sellaiseksi. Yleensäkin taitaa olla niin, että oli ala mikä hyvänsä, kaikkein parhaimmat ja kunnioitetuimmat ovat niitä, jotka olivat alussa kaikkein huonoimpia ja "lahjattomimpia" alallaan. . |
BassoSisko 01.05.2011 18:36:30 | |
---|
Pop Corn: Yleensäkin taitaa olla niin, että oli ala mikä hyvänsä, kaikkein parhaimmat ja kunnioitetuimmat ovat niitä, jotka olivat alussa kaikkein huonoimpia ja "lahjattomimpia" alallaan. Jes, mä tiesin että mä olen tosi hyvä, muut vain ei tajua sitä, vielä. ;D Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa. |
tepeh 01.05.2011 19:18:43 | |
---|
BassoSisko: Jes, mä tiesin että mä olen tosi hyvä, muut vain ei tajua sitä, vielä. ;D Sama täällä. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |
StJerky 02.05.2011 12:09:05 | |
---|
Pop Corn: Syntyminen liian myöhään. Pitää olla syntynyt ennen 70-lukua. Joo, ja toinen on että pitää olla alle 3-kymppinen. Mieluummin alle 20. |
rintapek 02.05.2011 12:54:33 | |
---|
velipesonen: Ihmetyttää vain että jos päihdeongelmilla ja kielillisillä puutteilla on jonkun mielestä kovastikin yhteyttä niin miksi ihmeessä kirjailijat ovat juoppoja? Ne antaa tasoitusta. One kind of music only - the good kind |