Rubuinen 29.04.2011 11:07:45 | |
---|
Sergei Fallinen: Mutta ehkä jo seuraavassa tilanteessa se olis osunu kunnolla ja päättäny jonkun Messin uran? Tuomari pelas varman päälle ja hyvä niin Varman päälle ois ton jätkän suhteen pitänyt toimia jo vitun pitkä aika sitten:-D. Toi jätkä on vähän niinku lätkässä Hannes Hyvönen, joskus sattuu tekemään hyvää, mutta riskit totaaliurpoiluun järjettömät. Toivotaan, että häipyy meiltä vaikka dubainhin tai ihan minne vaan... |
carlos 29.04.2011 12:27:29 (muokattu 29.04.2011 12:28:14) | |
---|
Sergei Fallinen: Mutta ehkä jo seuraavassa tilanteessa se olis osunu kunnolla ja päättäny jonkun Messin uran? Tuomari pelas varman päälle ja hyvä niin Äh, ei mitään varman päälle pelailua. Kovaa saa pelata, väärin ei. (Toki Pepen olis voinut sulkea lopullisesti pois futiskentiltä tuon viimekautisen aivopierun perusteella.) Siinä rajamailla pelaaminen aiheuttaa aina harmaita hiuksia tuomarille ja vääriä tuomioita suuntaan ja toiseen. Tuomari ei kattele videoita, Pepe tuli tilanteeseen napit edellä ja Alves jäi maahan valittamaan. Siinä ainekset, joiden perusteella tuomari teki päätöksen. Toivon, ettei tuomareiden päätöksiin vaikuta se, miten paljon vastustajaa sattuu tai näyttää sattuvan. by the grace of God |
Numbie 29.04.2011 13:10:25 (muokattu 29.04.2011 13:11:58) | |
---|
Sergei Fallinen: Mutta ehkä jo seuraavassa tilanteessa se olis osunu kunnolla ja päättäny jonkun Messin uran? Tuomari pelas varman päälle ja hyvä niin http://www.dailymotion.com/video/x9 … gression-real-madrid-3-2-geta_sport Varman päälle ois voinu pelata tuon jälkeen ja antaa apinalle ikuisen kilpailukiellon. Vastenmielinen ihmiskyrpä. E: hidas, Carlos tais viitata samaan juttuun. |
Chieftain 29.04.2011 13:52:31 | |
---|
Secreterial: Jännä video kyllä. Näyttää melko selkeästi sen, kuinka kipeää se Pepen ohimennyt taklaus oikeasti käy :) Pinto sai siksi punaisen, koska oli vaihtopelaaja. Ei vaihtomiehillä ole mitään oikeutta osallistua kentän tapahtumiin tai mennä tönimään pelaajia. Collina tais antaa joskus kesken pelin vaihtopenkille punasta :) Muistan tapauksen 2002 (?) MM-kisoista, kun Argentiinan pelaajalle (liekö ollut Diego Simeone) annettiin punainen kortti ennen alkuvihellystä hänen huudeltuaan asiattomuuksia tuomarille. Alves, Busquets ja Pedro pääs inhokkilistalla melko korkealle. Toki Busquets on siellä ollut aina. Melkonen prinsessakerho :) Alves on ollut siellä kärkipaikalla jo pitkään, ihan Sevillan ajoista lähtien. Loistava pelaaja, mutta filmaa, itkee joka asiasta ja rottailee samaan aikaan itse tilanteessa kuin tilanteessa. Aivan uskomaton kyrpä koko mies. "Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |
Rakoni 29.04.2011 14:20:06 | |
---|
Secreterial: Varsinkin sellaisten silmissä, jotka ei aktiivisesti futista seuraa, syö tuo filmaaminen futiksen mainetta ihan hitosti. Vaikka olenkin pelannut futista aiemmin, niin tämän ilmiön takia koko laji on mun mielestä nykyään aivan perseestä. |
Sergei Fallinen 29.04.2011 14:31:35 | |
---|
Teatteria ehkä, mutta nykypäivän huippujalkapalloilijat onkin rock-tähtiä. Siinä on paljon muuta show'ta mukana kuin pelkästään niitä juuria, sitä itse peliä mihin se kaikki perustuu. Dani Alves ja Christiano Ronaldo on hyvien pelaajien lisäksi miljoonien arvoisia brändejä siinä missä Justin Bieber ja Kanye West. Filmaukset, itkemiset, tuskaisat ilmeet joita kamera rakastaa, ne tuo monille rahaa |
rockjihad 29.04.2011 15:10:17 (muokattu 29.04.2011 15:11:20) | |
---|
Sergei Fallinen: Teatteria ehkä, mutta nykypäivän huippujalkapalloilijat onkin rock-tähtiä. Siinä on paljon muuta show'ta mukana kuin pelkästään niitä juuria, sitä itse peliä mihin se kaikki perustuu. Dani Alves ja Christiano Ronaldo on hyvien pelaajien lisäksi miljoonien arvoisia brändejä siinä missä Justin Bieber ja Kanye West. Filmaukset, itkemiset, tuskaisat ilmeet joita kamera rakastaa, ne tuo monille rahaa Jossain mielessä brändejä, kyllä...Mutta nyt on pakko puuttua tohon Dani Alvesiin, ei taida kaveri mikään kovin suuri markkinabrändi kenellekkään olla, sillä muistan kuinka vielä vähän aikaa sitten selitteli keskitysten ja laukausten heikkoa tasoa sillä, että nappis-sponssisoppari oli päättynyt ja täten Dani oli jotunut pelikenkiä vaihtamaan ja itse etsimään sopivaa mallia eri valmistajilta. Eli, varmaan Dani Alves ei ole paras vertailukohta, jos miljoonien brändistä puhutaan, kun ei ole Niket, Pumat, Reebokit tai Adidakset edes kenkiä miehelle tarjoamassa heti, kun ns.vapautuu edellisestä kiinnityksestä... Ja seuraavaan asiaan, Falcao taas eilen nosti tulevaa kauppahintaansa vähintään muutamalla miljuunalla...En tiedä, mihin matka jatkuu Portosta, mutta tuskin enää tän kauden jälkeen sinnekkään jää.Sen verran hyvin on itsensä Eurooppa-liigassa pistänyt näyteikkunaan tällä kaudella. |
vital 29.04.2011 15:25:47 | |
---|
Some people never go crazy, What truly horrible lives they must live |
DJKaaos 29.04.2011 15:39:36 | |
---|
carlos: Kaaokselle onnittelut ManUn finaalipaikasta! :) Schalkella ei ole mitään saumoja Old Traffordilla(kaan). Mä en vielä tuota finaalipaikkaa ala ääneen huutelemaan, vaikka todella hyvältä näyttääkin. Olisihan se mahtavaa kohdata teikäläiset finaalissa. Edelleen vituttaa Unitedin surkea esitys siinä 2009 finaalissa. Rubuinen: Ja minähän olen realin kannattaja ja schalke. Oletkos mahdollisesti nimimerkki Simo78? :) Minä olen minä. |
DJKaaos 29.04.2011 15:48:24 | |
---|
Chieftain: Muistan tapauksen 2002 (?) MM-kisoista, kun Argentiinan pelaajalle (liekö ollut Diego Simeone) annettiin punainen kortti ennen alkuvihellystä hänen huudeltuaan asiattomuuksia tuomarille. Mahdollisesti tarkoitat Claudio Caniggiaa, joka istui noissa kisoissa penkillä jokaisessa pelissä, mutta sai silti punaisen huudeltuaan tuomarille vaihtopenkiltä käsin. Minä olen minä. |
Deg 29.04.2011 17:23:23 (muokattu 29.04.2011 17:23:56) | |
---|
Rakoni: Vaikka olenkin pelannut futista aiemmin, niin tämän ilmiön takia koko laji on mun mielestä nykyään aivan perseestä. Meillä alko kutosdivarikausi eilen. Ei sielä ainakaan kukaan filmannut, tosin peli muutoin oli kyllä melkosen perseestä. Mutta kentällä oli ihan nastaa, että en lähtis ihan koko lajia tuomitsemaan kuitenkaan. Ehkä sun täytyy alkaa taas ite potkimaan niin muistat mistä koko hommassa on kysymys. Mut mä lähen tästä nyt kohti lentokenttää, bongailkaa huomenna Shed Lower -katsomon suuntaan kun katsotte matsia, olen se jätkä jolla on sininen pelipaita päällä. Sexual chocolate, baby! |
Stradlin 29.04.2011 19:13:22 | |
---|
Sergei Fallinen: Tuomari pelas varman päälle ja hyvä niin Voishan sitä Alvesillekin jatkossa näyttää korttia joka kerta kun mies kaatuu, ihan vaan varmuuden vuoksi. "those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering |
Funkånaut 29.04.2011 20:29:28 | |
---|
Tää vissii ratkasee Pepe vs Alves tilanteen. http://www.youtube.com/watch?v=G2oRXFRl6QE Pepe osuu palloon muttei Dani Alvesiin. Aika kova tuomio, mutta taas: ei mikää helppo näky tuomarille pelin aikana. Tuomio nyt vaan oli tällä kertaa väärin, jonka tämä todistaa. "Ei ole huonoa musiikkia. On vain vääriä kuuntelijoita." - Funkonaut |
Chieftain 29.04.2011 21:57:18 | |
---|
djKaaos: Mahdollisesti tarkoitat Claudio Caniggiaa, joka istui noissa kisoissa penkillä jokaisessa pelissä, mutta sai silti punaisen huudeltuaan tuomarille vaihtopenkiltä käsin. Juurikin tämä tapaus, oli vaan muistikuva tosta Simeonesta jotenkin jäänyt. No, tulipa tämäkin selväksi. "Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet."
-wrshredder |
Akitus 30.04.2011 00:24:38 | |
---|
Funkonaut: Tää vissii ratkasee Pepe vs Alves tilanteen. http://www.youtube.com/watch?v=G2oRXFRl6QE Pepe osuu palloon muttei Dani Alvesiin. Aika kova tuomio, mutta taas: ei mikää helppo näky tuomarille pelin aikana. Tuomio nyt vaan oli tällä kertaa väärin, jonka tämä todistaa. Ei oo viittinyt mitään tosta pelistä kommentoida, sen verran paha pettymys oli juosta Hartwall Arenalta himaan loistavan keikan jälkeen katsomaan toista puoliaikaa pätkivältä striimiltä ja nähdä noin surkea matsi. Onneksi ei tarvinnut ekaa puoliaikaa katsoa, siellä kun näköjään oltiin nautittu vielä hirveämmästä nyhjäyksestä. Joka tapauksessa: oon samaa mieltä Secreterialin kanssa siitä, että pallo oli kyllä selvästi voitettavissa ja sikäli punainen oli liioiteltu. Toki Pepe olisi voinut olla tulematta palloon tuollaisella karatepotkulla niin tilanne ei olisi näyttänyt niin pahalta, mutta eipä tullut, mikä oli hemmetin tyhmää. Epäilenpä myös, että kukaan muu kuin Pepe ei olisi tilanteesta punaista saanut, etenkin jos annetaan noiden aiempien otteluiden vaikuttaa päätöksentekoon. Monet ovat sanoneet, että Alves ei tilanteessa filmannut vaan, että sattuuhan tuo, kun sääreen napsahtaa. No, näyttääpäs siltä, että ainoa mihin olisi voinut sattua oli nilkka, johon tuo pallo kuitenkin tuli aika voimalla. Silti Alves piteli koko välikuolemansa ajan säärtään. Toki tyhmyyttähän se olisi myös Alvesilta ollut jättää tilanne käyttämättä hyväksi, mutta menihän tuo kieriskely silti yli ihan totaalisesti. Hauska tuo Rio Ferdinandin twitter-kommentti aiheeseen liittyen muuten. Tämänkin kirjoituksen pointti unohtui jo ihan totaalisesti, mutta tiivistettynä todettakoon: Alves filmasi - mutta kukapa ei. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
rockjihad 30.04.2011 13:10:58 | |
---|
Olihan noi Ferdinandin kommentit ihan huvittavia joo, mutta Rio sitten rehtinä enkku-lädinä varmaan Naniakin noilla kahden jalan taklauksilla sitten treeneissä rokottaa, kun kerran niin paljon filmaaminen sylettää... |
Petrukki 30.04.2011 15:25:07 | |
---|
|
Secreterial 30.04.2011 21:22:36 (muokattu 30.04.2011 21:29:19) | |
---|
Voi hiton Tottenham! Miks pittää kussa koko homma taas? Jos on 88 minuuttia pelattu, niin ei hitto voi päästää noin vapaasti olemaan rankkarialueella. Gomez voi lähtä vaikka takas Brasiliaan. Ei tuosta kaverista ole isoihin peleihin. Hermostunut ja epävarma. Jälleen maailmanluokan imutus. Joko se Redknapp tajuais hommata uuden maalivahdin. Toki Chelsean maalit oli kyseenalaisia, mutta ei nyt mitenkään kauhean hienosti noissa tilanteissa Tottenham pelannut. |
DJKaaos 30.04.2011 21:28:06 | |
---|
Nyt kyllä sai Chelsea kaksi maalia ilmaiseksi. Ekassa pallo ei ylittänyt maalilinjaa kokonaan ja tuossa tokassa Kalou oli toinen jalka paitsiossa. Minä olen minä. |
Secreterial: Toki Chelsean maalit oli kyseenalaisia, mutta ei nyt mitenkään kauhean hienosti noissa tilanteissa Tottenham pelannut. Jep. Varsinkin sen Gomezin räpellyksen saikin kyllä tuomita maaliksi. Täysin käsittämätön imasu. Ja tuossa tokassa oli kyllä sellainen kaaos ja sutiminen puolustuksessa, että sen tiesi, miten tuo tulee päättymään. Minä olen minä. |