Aihe: Ongelmia muilla Thomann/DHL ?
1 2
Murgo
01.05.2011 08:42:30

Jasma: Tompan tilauksissa suosittelen maksamaan etukäteen, visalla tai miten nyt muuten onnistuu.

Näin olen myös aina tehnyt (sen jälkeen kun postiennakkomahdollisuus poistui), itse kun olen päivisin töissä niin minulle järkevin vaihtoehto on hakea paketti postista illalla töiden jälkeen. UPS:llä kun toimitus tapahtuu päivällä ja täysin satunnaiseen aikaan ja kuski joko soittaa tai sitten ei ihan sen mukaan viitsiikö (ainakin joku vuosi sitten UPS:n kuskeille ei oltu kuulemma uskottu firman puhelimia joten soittivat omillaan jos soittivat) joten toimituspäivänä pitäisi istua koko päivä kotona päivystämässä.

Minulle ovat lähetykset yleensä tulleet n. viikossa, nopeimmillaan jopa niin että maanantaina tilattu on ollut perjantaina perillä.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
jperala
01.05.2011 10:22:30
Styrkkari tuli myös viikossa, maksoin ups miehelle rahat käteen, nopeammin se näin meni.
Ibanez SR300
attk
04.05.2011 10:39:22 (muokattu 04.05.2011 12:08:38)
Missähän vaiheessa sitä kannattaisi alkaa kyselemään tilauksen perään.
Toimitettu siis 28.4. Kühne Nagelin kyydillä, ja maksettu siis ennakkoon.
Tilauksella oli kokonaispainoa 130 kg, eli ilmeisesti kun tietty painomäärä ylittyy niin sitä ei toimiteta Postilla/DHL-rahdilla?

EDIT: siis vai vaikka Kühne sen rahtaa maahan niin tuleeko se Postilla vai jollain alihankkijalla?
Torniojaws
04.05.2011 11:33:04

attk: Missähän vaiheessa sitä kannattaisi alkaa kyselemään tilauksen perään.
Toimitettu siis 28.4. Kühne Nagelin kyydillä, ja maksettu siis ennakkoon.
Tilauksella oli kokonaispainoa 130 kg, eli ilmeisesti kun tietty painomäärä ylittyy niin sitä ei toimiteta Postilla/DHL-rahdilla?

Itellan raja taitaa olla 30 kg. Ainakin se on maksimi pakettilaskurissa. Mutta DHL pitäisi tuoda millaisen vain, tosin itselle tuotiin 85 kg paketti alihankkijan kautta pohjoiseen.
attk
04.05.2011 11:46:17
Torniojaws: Itellan raja taitaa olla 30 kg. Ainakin se on maksimi pakettilaskurissa. Mutta DHL pitäisi tuoda millaisen vain, tosin itselle tuotiin 85 kg paketti alihankkijan kautta pohjoiseen.

Mikä firma sen toi? Pohjoiseen tämäkin paketti tulossa.
Entropia666
04.05.2011 12:04:44

Jyväskylässä kaapin mulle kiikutti kaukokiito.
Torniojaws
04.05.2011 13:17:03

attk: Mikä firma sen toi? Pohjoiseen tämäkin paketti tulossa.

Se oli jokin pienempi firma, jonka nimeä en kyllä enää muista, Soitti että tulossa ja sitten tuli kuorma-auto talon eteen, ja roudasi kollan pihalle ja siitä purettiin ja kannettiin sisälle.
MikaHekkanen
04.05.2011 13:30:15
Torniojaws: Se oli jokin pienempi firma, jonka nimeä en kyllä enää muista

Kovalainen jakelee aika suuren osan kuriirirahdeista Pohjois-Suomessa.
http://www.kuljetuskovalainen.com/palvelut/toiminta-alue.html
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)