Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 555 56 57 58 59251 252 253 254 255
jtpennane
29.04.2011 18:49:56
arse: Me ehdittiin jo tappelemaan noiden tarpeellisuudesta vaimon kanssa :D Kuumottaa ihan sikana.

Haha, nyt vaan hyvät selitykset kehiin!
I'm a non-believer and an over-achiever.
rintapek
29.04.2011 19:22:50

JanneO: Meillä ei toimi enää tuo taktiikka... . Damn, ihan selkeestä se on päässyt jäljille näissä hommissa :D

Sä olet möhliny ja pahasti. Koska et kerro tarkemmin, ni en osaa auttaa siinä, mis olet möhliny...

Mut mun stressiklubin kitaristalla on niin mont kitaraa, et vaimo ei o pariinkymmeneen vuateen ollu selvillä jos niit on kymmenen enemmän tai vähemmän. Vahvistimista, pedaleista, äänityskamoista tms muusta ny puhumattakaan.
Ittellä vähän sama juttu rumnpukamojen tai äänentoistokamojen suhteen. Jos parempi pualisko nois pysyis kärryillä, ni se ny samantien vois tulla keikalle roudaamaan/miksaamaan/soittamaan.
One kind of music only - the good kind
hollmi-5
29.04.2011 19:28:41
Vaimoni katselee virvelihyllyäni aika ajoin ja sanoo:

- Et ole vähentänyt, vaikka lupasit.
- Tuolla ne meidän ulkomaanmatkat makaa.

Eli kyllä vaimo ainakin hajulla on, mutta ei inventoimaan koskaan käske ;)
Soundit, piuhat ja kajarit.
rintapek
29.04.2011 19:36:31

hollmi-5: Vaimoni katselee virvelihyllyäni ...

Eli kyllä vaimo ainakin hajulla on, mutta ei inventoimaan koskaan käske ;)

Olet vaaravyöhykkeellä.
Jupi57
29.04.2011 20:19:28
rintapek: Olet vaaravyöhykkeellä.

No hei!
Aina kun katselen rakkaani Novita, Moda etc. lehtinippuja, tuntuu, että pari
rumpujulkaisua on lasten leikkiä.

Minulla on kahden varaston taktiikka. Kotona olevat virvelit edustavat näkyvää
todellisuutta, enhän käytä niitä juurikaan koskaan.
Kuitenkin tuntuu ettei rakkaallani ole mitään illuusiota siitä "kuinka helevetin monta settiä sillä on".
rintapek
29.04.2011 20:33:34

Jupi57: No hei!

Minulla on kahden varaston taktiikka. ..

No hei ittelles. Jos kahden tai kolmen varaston taktiikka toimii, ni mikäs siinä.

Mä ny vaan sillä tolloudella varoitan, et runmut, kitarat, äänentoistolaitteet tai autot on pähkinäpussin hintaisia, jos rinnalla tarttee miettiä lasten kodin myyntiä tai vaimon lähtöä.
Jupi57
29.04.2011 20:42:11
rintapek: No hei ittelles. Jos kahden tai kolmen varaston taktiikka toimii, ni mikäs siinä.

Mä ny vaan sillä tolloudella varoitan, et runmut, kitarat, äänentoistolaitteet tai autot on pähkinäpussin hintaisia, jos rinnalla tarttee miettiä lasten kodin myyntiä tai vaimon lähtöä.

Hyppää tollo voltti.
Muut ymmärsi, että meillä homma toimii
rintapek
29.04.2011 20:48:07

Jupi57: Hyppää tollo voltti.

Nettipalstalla mua puolestani saapi kutsua tolloksi. Rohkeimmat jopa uskaltavat.
Jupi57
29.04.2011 20:55:50
rintapek: Nettipalstalla mua puolestani saapi kutsua tolloksi. Rohkeimmat jopa uskaltavat.

Hyppää se voltti!
rintapek
29.04.2011 21:16:04

Jupi57: Hyppää se voltti!

Eteen- vai taaksepäin?
Bobana
29.04.2011 22:03:59
Meillä mamma ymmärtää. Onneksi. Kun vaan muistaa balanssin.... Ostin tänään hänen haikaileman tamppaus-telineen ja sitten vasta kerroin että ainiin juu tuolta ulkomailta olis taas.... Niin ja kyllä se on meikä joka sitä tamppaustelinettä käyttää... : )

Sijoitukset on kuienkin sellaisia että arvo säilyy ja varsinkin kun saa halavalla...
Nytkin on matkalla 13" Lite Rosewood tomi (nojoo ei ollu halpa) ja sitten 22" HiLite Red Maple Exclusive basari joka oli edullinen. Kohta täytyy suunnitella lisäsiipeä treenikselle.
Ai nyvvai??!
AP
29.04.2011 23:50:37 (muokattu 29.04.2011 23:52:21)
hollmi-5: Eteenpäin ;-) Oikeassa sinä olet siinä, että mutaman rummun tähden ei kannata välejä rikkoa.

Sitten ollaan erikseen me "toinenkäytöissätoinenopiskeleejaautolainaasunmuutaonvanhastaan"-pariskunnat, jolloin samaa kaavaa voidaan soveltaa eri mitassa. (Tämä opetusmielessä nuoremmille polville).

Männäviikolla nääs ostin uuden sisäkumin fillarin eturenkaaseen, että pääsee kuntoilemaan. Pitkään mietin, ostaako kympin misukka vai 6 euron Continental (kai se oli se). Jälkimmäiseen päädyttyäni sain vain leikillistä pahaa silmää kalliista ostoksesta.
Ja välit hyvin vähän tulehtuneet yhäti.

Taktiikkaa, sano! :)
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Sonormies
30.04.2011 00:13:21
Mun taktiikka oli päinvastainen kuin muilla, mutta se yllätyksekseni toimi. Aloitin 15 vuoden tauon jälkeen soittoharrastelun muutama vuosi sitten uudestaan ja kerroin vaimolle rehellisesti, mitä kulloinkin oli tullut hankittua. Ekaan settiin päivittelin pikku hiljaa pro-symbaalit ja kun tuli itse setin vaihdon aika niin vaimo totesi, että "ei sun tarvii enää kysellä lupaa noihin rumpuhankintoihin". Olin onnistunut kyllästyttämään vaimon ja sen jälkeen kaikki on ollut jees. :-)

Toisaalta mulla ei ole kuin 2 settiä ja 3 virveliä eli kohtuudessa olen pysynyt. Erikseen ovat nuo kahden varaston tai 30 virvelin miehet. Niin isoja soitinvarastoja mäkään en oikein saisi perusteltua vaimolle.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Speedy
30.04.2011 10:38:40

AP: Sitten ollaan erikseen me "toinenkäytöissätoinenopiskeleejaautolainaasunmuutaonvanhastaan"-pariskunnat, jolloin samaa kaavaa voidaan soveltaa eri mitassa. (Tämä opetusmielessä nuoremmille polville).

Männäviikolla nääs ostin uuden sisäkumin fillarin eturenkaaseen, että pääsee kuntoilemaan. Pitkään mietin, ostaako kympin misukka vai 6 euron Continental (kai se oli se). Jälkimmäiseen päädyttyäni sain vain leikillistä pahaa silmää kalliista ostoksesta.
Ja välit hyvin vähän tulehtuneet yhäti.

Taktiikkaa, sano! :)

Kierompi virvelikauppias ois tehny niin että ois sanonu ostaneensa sen 10 euron kumin ja pistäny taskuun sen erotuksen, 4 euroo..=) 20 vuoden päästä ois sitten voinu ostaa kapulat ilman että emäntä hoksaa..;)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Strumbali
30.04.2011 12:01:18 (muokattu 30.04.2011 12:01:47)
Speedy: Kierompi virvelikauppias ois tehny niin että ois sanonu ostaneensa sen 10 euron kumin ja pistäny taskuun sen erotuksen, 4 euroo..=) 20 vuoden päästä ois sitten voinu ostaa kapulat ilman että emäntä hoksaa..;) : )

Eipä ole tarvinnut raportoida kamahankintoja. Makselen meidän taloudessa kaikenlaista, mikä johtaa siihen että olen töissä aika paljon ja välillä aika kiireinen, mikä johtaa siihen että rumpujen soittoa ei ehdi harrastamaan (virkeässä mielentilassa), mikä johtaa siihen että kamahankintojakaan ei ole niin tullut tehtyä kun ei tässä nyt kummoisessa soittoterässä olla, mikä johtaa siihen että hukkasin ajatuksen. Matotkin kannoin juuri takaisin sisälle. : ) Hyvät vaput!
Mähän sanoin, että sä sanoit.
AP
30.04.2011 13:40:07
Speedy: Kierompi virvelikauppias ois tehny niin että ois sanonu ostaneensa sen 10 euron kumin ja pistäny taskuun sen erotuksen, 4 euroo..=) 20 vuoden päästä ois sitten voinu ostaa kapulat ilman että emäntä hoksaa..;)

Perhana. Niinpä.

:D
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
AP
30.04.2011 13:42:04
Strumbali: : )

Eipä ole tarvinnut raportoida kamahankintoja. Makselen meidän taloudessa kaikenlaista, mikä johtaa siihen että olen töissä aika paljon ja välillä aika kiireinen, mikä johtaa siihen että rumpujen soittoa ei ehdi harrastamaan (virkeässä mielentilassa), mikä johtaa siihen että kamahankintojakaan ei ole niin tullut tehtyä kun ei tässä nyt kummoisessa soittoterässä olla, mikä johtaa siihen että hukkasin ajatuksen.

Sama kyllä hyvin pitkälti, jos kohta meillä se että käy ainoana töissä tarkoittaa toisaalta sitä että ei sitä rahaa juoksemallakaan juuri kapuloita kalliimpaan soittokamaan jää. Onneksi on ookoot kamppeet olemassa ja soitantaa niin vähän, että tokko sieltä mitään hajoaakaan.

Matotkin kannoin juuri takaisin sisälle. : ) Hyvät vaput!

Samoin, kiitos!
sahkuifk
01.05.2011 23:57:32
Soiton kautta ne muijat on tutuksi tulleet niin eipä ne paljoa kysele mitä mikin maksaa.
Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
hollmi-5
02.05.2011 08:16:30
sahkuifk: Soiton kautta ne muijat on tutuksi tulleet niin eipä ne paljoa kysele mitä mikin maksaa.

Justiinsa :)

Seurustelusuhteen alussa kerroin nykyiselle vaimolleni rumpuharrastuksen olevan mun juttu ja sillä pohjalla ollaan menty.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)