author 29.03.2004 20:08:16 | |
---|
on saman tyyppinen kaula kuin stratoissa ? Haluaisin ostaa uuden kitaran vähän rankenpaan soittoon. Olen kuitenkin mieltynyt straton kaulaan, eikä esim. jacksonien kaula sovi yhtään minun käteen. Tottumiskysymys ? Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |
Fortune 29.03.2004 20:09:11 | |
---|
Charvel San Dimas menee jotenkin stratomaiseen kategoriaan mielestäni. Osta Strato humbuckereilla ja Floyd Rosella? "Look behind you, a three-necked guitar!" |
author 29.03.2004 21:34:59 (muokattu 29.03.2004 21:48:34) | |
---|
Osta Strato humbuckereilla ja Floyd Rosella? Ulkonäköseikka. Tällä hetkellä jo yksi strato malli. Haluan jonkun muun. Enkä oikeen lämpee noihin Charveleihin. Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |
Niskamies 29.03.2004 23:14:18 | |
---|
Mulla on lainassa Charvel Model 4, ja sitä voin ainakin suositella! Muistaakseni maksoi 400 liikkeestä, ja tohon kun heittää kunnon mikit ja toimivan floikan, niin olis jo unelmapeli. Akustinen sointi on loistava, niin erilainen kuin omma Schecter että on tullut soiteltua sitä paljon. 4 strings is all you will ever need! |
Kitarasankari 30.03.2004 02:15:24 | |
---|
no sehän on tietysti ibanez js! kaula on jäljennetty jostain satrianin vanhasta stratosta johon hän oli kovin mieltynyt... Jazz is not dead...it just smells funny...ostakaa ibanez!! |
author 30.03.2004 07:08:32 | |
---|
Tattista! Pistetään harkintaan. Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |
Fortune 30.03.2004 14:55:02 | |
---|
Ulkonäköseikka. Tällä hetkellä jo yksi strato malli. Haluan jonkun muun. Enkä oikeen lämpee noihin Charveleihin. No minkä näköinen se sitten pitää olla? Jokin v-malli? "Look behind you, a three-necked guitar!" |
author 30.03.2004 18:34:55 | |
---|
No minkä näköinen se sitten pitää olla? Jokin v-malli? No ei missään tapauksessa. Ehkä olin turhan hättänen teilatessani tuon Charvel vaihtoehdon niin nopeasti. Se nyt vaan ei ole mikään unelma kitarani. Mutta noita Ibanezeja olen jo vähän kauemminkin harkinnut. Ei ole vain lähimmissä alan liikkeissä suosittu sitä merkkiä. Pitäisi lähteä joku päivä Helsinkiin kattelemaan oikein ajan kanssa. Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |
PoLFus 30.03.2004 18:43:10 | |
---|
No ei missään tapauksessa. Ehkä olin turhan hättänen teilatessani tuon Charvel vaihtoehdon niin nopeasti. Se nyt vaan ei ole mikään unelma kitarani. Mutta noita Ibanezeja olen jo vähän kauemminkin harkinnut. Ei ole vain lähimmissä alan liikkeissä suosittu sitä merkkiä. Pitäisi lähteä joku päivä Helsinkiin kattelemaan oikein ajan kanssa. No Iboizza nyt viimeksi on Stratocaula. Ne, mitä olen kokeillut on ollu todella tulitikkuja. ~ 7ender $tratocaster ~ |
ReBeat 30.03.2004 18:49:47 | |
---|
No Iboizza nyt viimeksi on Stratocaula. Ne, mitä olen kokeillut on ollu todella tulitikkuja. Kokeileppa tosiaan ne muutkin, joita et ole vielä kokeillut, ennenkuin sanot "Iboissa nyt viimeksi on Stratocaula". Ensimmäiseksi vaikkapa joku Ibanez JSxxxx, joka ylempänä jo mainittiin. Tekemällä ei synny musiikkia. |
p130 30.03.2004 18:53:09 | |
---|
Haluaisin ostaa uuden kitaran vähän rankenpaan soittoon.
Kerrohan millaisella budjetilla ollaan liikenteessä! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
author 30.03.2004 20:32:57 | |
---|
Kerrohan millaisella budjetilla ollaan liikenteessä! n. 500e-1000e. Mutta jos se oikea löytyy, niin saa se vähän enemmänkin maksaa. Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |
Warmoth :p Ja eikös noissa ESP:ssä ole ihan mukava kaula, semmonen pyöree profiili. |
skebajaba 30.03.2004 21:36:54 | |
---|
Warmoth :p Ja eikös noissa ESP:ssä ole ihan mukava kaula, semmonen pyöree profiili. jossain esp skitoissa on ihan törkeen ohut kaula(viitaten "tilu" keppeihin) jossain taas semmonen mukava stratomainen kaula, esim joku ec sarjalainen omisti paksun kaulan ja suht stratomaisen ja oli hyvä peli kulla kulla... -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
author 30.03.2004 21:49:45 | |
---|
jossain esp skitoissa on ihan törkeen ohut kaula(viitaten "tilu" keppeihin) Nämä Ltd:t ovat myös yksi vaihtoehto. Joku kauppias vaan sanoi että varsinkin näissä Kirk Hammet malleissa http://www.espguitars.com/sig_kirk.htm olisi kohtuu paksut kaulat. Eikä oo noita ESP/LTD:n kitaroita ollut meidän soitin-liikkeissä ainakaan lähiaikoina, joten en ole päässyt kokeilemaan. Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |
Olli S. 30.03.2004 21:54:34 | |
---|
ESP:stä kannattaa testata ainakin M-sarja. Myös EX, jos muoto ei häiritse. Nuo ovat ainakin mahtavia kepukoita. Se Kuoppala-signaturekin kannattaa kokeilla. Mielestäni yksi parhaista kepukoista soittaa. Hammett mallissa on melko ohut ja aika leveä kaula. Ei se nyt ihan hammastikkukaan ole, mutta ohuempi, kuin perusstratossa. Hyviä kylläkin soittaa. Ainakin 602, jonka voisin ottaa mielelläni. Uusia musiikkinäytteitä! |
author 30.03.2004 22:05:24 (muokattu 30.03.2004 22:06:38) | |
---|
M-sarja ? Jotain linkkiä ? Edit: Ei mitään sittenkään. Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |
author 30.03.2004 22:08:16 | |
---|
ESP:stä kannattaa testata ainakin M-sarja. Myös EX, jos muoto ei häiritse. Nuo ovat ainakin mahtavia kepukoita. Se Kuoppala-signaturekin kannattaa kokeilla. Mielestäni yksi parhaista kepukoista soittaa. Hammett mallissa on melko ohut ja aika leveä kaula. Ei se nyt ihan hammastikkukaan ole, mutta ohuempi, kuin perusstratossa. Hyviä kylläkin soittaa. Ainakin 602, jonka voisin ottaa mielelläni. Juu tämä viiminen näytti ihan komialta: http://www.espguitars.com/ltd_m.htm Hei tapsa, hei tapsa, HEI T A P S A !!!!!!!!!! |
Olli S. 30.03.2004 22:11:59 | |
---|
Juu tämä viiminen näytti ihan komialta: http://www.espguitars.com/ltd_m.htm Niin tuo 200FM? Erittäin hyvä keppi. Harmi kun tuosta ei ole tullut sitä 400-sarjan mallia ja 301 ei enää valmisteta. Tuo 200 on muuten aika näpeä, mutta puut saisivat olla toiset. Uusia musiikkinäytteitä! |
Invader 30.03.2004 22:15:48 | |
---|
...holoholoholoholoholoholoholo... |