Tigerstedt 28.04.2011 18:34:22 | |
---|
Aika sanattomaksi veti show. Joka euron arvoinen pläjäys, vieläkin hymyilyttää. |
Peoplez 28.04.2011 19:02:34 | |
---|
Joo mahtavaa mennä tommosele keikalle ja viettää se katsellen jonkun vitun kännykän tai kameran linssin läpi. Tuo kokemus oli sellainen, että mikään video tai kuva ei tule tekemään sille oikeutusta. |
Late__ 28.04.2011 19:21:50 | |
---|
Spiral: Joo, sama "Hammer, hammer..." huudot yms. Hieman laimeaa osallistumista yleisöltä, vaikka en usko että show ketään jätti kylmäksi. Jep, näillä progekeikoilla ja muutenkin keikoilla jotka vetävät enemmän vanhempaa yleisöä (esim Rush viime kerralla) on vähän se ongelma Suomessa, että yleisö istuu paikoitellen hiljaa kuin hautajaisissa. Jokainen ulkomailla keikoilla käynyt tietää, että suomalainen yleisö on valitettavasti sieltä vaisuimmasta päästä. Nyt en kuitenkaan antanut sen liiemmin häiritä, sillä show ei ollut mikään tavanomainen rock-konsertti vaan valtava spektaakkeli, jota myönnän itsekin välillä tuijottaneeni hiljaa silkasta hämmästyksestä. Kuitenkin kun katseli klippejä ulkomaiden keikoilta, jossa yleisö tuntui hoilaavan Empty Spacesinkin kaltaisissa välibiiseissä innokkaasti, ei voi olla ajattelematta, että on se kumma kun edes Another brick in the Wallissa saatu aikaan minkäänlaista yhteislaulua. Mutta kuten sanoin, eipä tuo kauheasti omia fiiliksiäni haitannut, sillä olihan show helposti upein mitä olen koskaan itse todistanut. Olin myös erittäin yllättynyt Watersin laulusuorituksista jotka menivät iästä huolimatta erinomaisesti, vaikka olisin odottanut hieman muuta esimerkiksi Live 8 -pätkän perusteella. |
-Matu- 28.04.2011 19:28:09 | |
---|
http://www.last.fm/user/TursakeX |
Borlag 28.04.2011 19:30:05 | |
---|
-Matu-: Kehtaisko joku uppia tuon vaikka mediafireen kun ei jonku takia rupea yhdistämään torrentiin... Mitäs klienttiä käytät? Dimessa on useita bannattuja clientteja, joka voisi tuon aiheuttaa. Jos ei muu auta, niin voin viskoa FTP:lle |
-Matu- 28.04.2011 19:33:07 | |
---|
Borlag: Mitäs klienttiä käytät? Dimessa on useita bannattuja clientteja, joka voisi tuon aiheuttaa. Jos ei muu auta, niin voin viskoa FTP:lle uTorrentia http://www.last.fm/user/TursakeX |
Borlag 28.04.2011 19:36:58 | |
---|
-Matu-: uTorrentia Ok, ei ole siitä kyse sitten, tuota käytän itsekin. Kai rekisteröidyit saitille? Ei se ilman toimi |
-Matu- 28.04.2011 19:37:47 | |
---|
Borlag: Ok, ei ole siitä kyse sitten, tuota käytän itsekin. Kai rekisteröidyit saitille? Ei se ilman toimi Tottakai. On ollut tässä vähän aikaa jo semmonen ihme ongelma että mihinkään private trackerille ei rupea yhdistämään. http://www.last.fm/user/TursakeX |
Borlag 28.04.2011 19:39:44 | |
---|
-Matu-: Tottakai. On ollut tässä vähän aikaa jo semmonen ihme ongelma että mihinkään private trackerille ei rupea yhdistämään. Ok, kokeiles sitä FTP:tä sitten (saa toki muutkin, jos torrentteja vieroksuu). ftp://borlag.no-ip.org käyttäjänimi: mnet salasana: floyd Siellä on muitakin lähiaikoina tallennettuja keikkoja mitkä saanut editoitua ja pätkittyä biiseihin, ja tottakai tuo Watersin keikka 16 ja 24bit versioina. Tiedostot on kaikki FLACia, ämpärikolmoset saatte tehdä itse jos niitä haluatte. |
-Matu- 28.04.2011 19:42:19 | |
---|
Borlag: Ok, kokeiles sitä FTP:tä sitten (saa toki muutkin, jos torrentteja vieroksuu). ftp://borlag.no-ip.org käyttäjänimi: mnet salasana: floyd Siellä on muitakin lähiaikoina tallennettuja keikkoja mitkä saanut editoitua ja pätkittyä biiseihin, ja tottakai tuo Watersin keikka 16 ja 24bit versioina. Tiedostot on kaikki FLACia, ämpärikolmoset saatte tehdä itse jos niitä haluatte. Kiitoksia kovasti! http://www.last.fm/user/TursakeX |
Are there any paranoids in Helsinki tonight? Eilinen keikka oli tosiaan todella päräyttävä ja loistava. Todellakin vähintään kolmen parhaan näkemäni keikan joukkoon ellei jopa ykköseksi. Alusta loppuun mahtavuutta ja jokainen yksityiskohta oli niin upea. Ikinä en ole noin hienoa videotykkitouhua nähnyt. Samoin kuin etsintävalot In The Fleshissä ja Run Like Hellissä jne. Kuvittelinko vain vai oliko "helikopteri" miksattu tosi hyvin seuraamaan sen liikettä? No, yllätten ei sanat riitä kehumaan mutta ne tietää jotka tietää. Ja tosiaan hyvin veti Kilminster. Kiitokset myös Borlagille uppaamisesta. Mother should I trust the government? "EI VITUSSA LUOTETA" E: Omalle paikalle alakatsomoon (sivulla) oli aivan yllättävän hyvät soundit, varsinkin kun ottaa huomioon keikkapaikan. Tulpillekaan ei ollut tarvetta. Shine on you crazy diamond |
Vessajono 28.04.2011 23:53:46 | |
---|
Kaikista mahtavinta oli ehkä kuitenkin se miten hyvin levyn konsepti on saatu sopimaan nykyaikaan ja tämän hetken tapahtumiin. Waters taisi ennen kiertueen alkua jossain haastattelussa todeta The Wallin olevan nyt ajankohtaisempi kuin koskaan ja eilisen vakuuttelun jälkeen se on pakko uskoa. Ei vitussa luoteta. "On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org |
Mr-fRog 29.04.2011 00:00:24 | |
---|
Juuri palailtu kotiin tämän illan keikalta. Aika sanattomaksi vetää. Menee se pari päivää, että tajuaa mitä tapahtui ja mitä tuli koettua. |
velipesonen 29.04.2011 00:18:41 | |
---|
Kyllä oli huono. Minkä ihmeen takia Waters ottaa esittääkseen juuri The Wallin, Pink Floydin suunnilleen huonoimman albumin??? Eikä edes Gilmour ollut pelissä. Ja Snowy White soitti soolot, anna mun kaikki kestää. Ei ollut hyvä! Oli paskaa! Hävettää että maksoin lipun ja kuuntelin loppuun asti! Ei ollu kyllä mistään kotosin koko homma! Häpeä koko Suomelle että otettiin se koko proggis tänne. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
HaloOfFlies 29.04.2011 00:21:00 | |
---|
Olihan upeaa kertakaikkiaan! Olen vieläkin ihan fiiliksissä. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
nirzin 29.04.2011 11:12:23 (muokattu 29.04.2011 11:15:19) | |
---|
velipesonen: Kyllä oli huono. Minkä ihmeen takia Waters ottaa esittääkseen juuri The Wallin, Pink Floydin suunnilleen huonoimman albumin??? Eikä edes Gilmour ollut pelissä. Ja Snowy White soitti soolot, anna mun kaikki kestää. Ei ollut hyvä! Oli paskaa! Hävettää että maksoin lipun ja kuuntelin loppuun asti! Ei ollu kyllä mistään kotosin koko homma! Häpeä koko Suomelle että otettiin se koko proggis tänne. Heh. Oli tosiaan törkeän huonosti saatavilla etukäteen tietoa tämän konsertin luonteesta ja sisällöstä. Minäkin luulin että kyseessä on Pink Floydin alkuperäinen kokoonpano Syd Barrettin kanssa. Ja sitten tosiaan ihan yllättäen siellä esitettiinkin The Wall -albumi vaan. Pitäisi jonkun keksiä joku systeemi, jolla voisi etukäteen saada tietoa, että mitä jossakin tapahtuu ettei tarttis näin suomalaisena hävetä. Alkaa meinaan tämä suomalaisena häpeäminen jo ihan hävettää. Olis ollut vaikka joku puhelinnumero, josta olisi voinut kysellä, että mitä siellä Roger Watersin The Wall -konsertissa oikein esitetään. Tai osoite, josta olisi voinut tilata painetun infoesitteen. Niin ja tosiaan, koko proggiksen tilasivat, olisi kyllä Suomeen hyvin riittänyt ekan levyn A-puoli vaan. |
velipesonen 29.04.2011 13:11:55 (muokattu 29.04.2011 16:41:19) | |
---|
nirzin: Heh. Oli tosiaan törkeän huonosti saatavilla etukäteen tietoa tämän konsertin luonteesta ja sisällöstä. Minäkin luulin että kyseessä on Pink Floydin alkuperäinen kokoonpano Syd Barrettin kanssa. Ja sitten tosiaan ihan yllättäen siellä esitettiinkin The Wall -albumi vaan. Pitäisi jonkun keksiä joku systeemi, jolla voisi etukäteen saada tietoa, että mitä jossakin tapahtuu ettei tarttis näin suomalaisena hävetä. Alkaa meinaan tämä suomalaisena häpeäminen jo ihan hävettää. Olis ollut vaikka joku puhelinnumero, josta olisi voinut kysellä, että mitä siellä Roger Watersin The Wall -konsertissa oikein esitetään. Tai osoite, josta olisi voinut tilata painetun infoesitteen. Niin ja tosiaan, koko proggiksen tilasivat, olisi kyllä Suomeen hyvin riittänyt ekan levyn A-puoli vaan. Ugh, samoilla aaltopituuksilla mennään. Mä ihan oikeasti luulin että se Gilmour on siellä kun täällä joku semmosta väitti mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Mukavampi olisi tosiaan ollut kuulla ensin Piper ja väliajan jälkeen Saucerful of Secrets. Tai vaikka Piperin A-puoli neljä kertaa peräkkäin! Tai pelkkää Interstellar Overdrivea kolme tuntia putkeen. Pitääkin soittaa Harkimolle että ottaisko se Areenaan tämmöisen meikäläisen spektaakkelin jossa jauhetaan yhtä riffiä monta tuntia. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
Bongowing 29.04.2011 17:04:28 | |
---|
Borlag: Ok, kokeiles sitä FTP:tä sitten (saa toki muutkin, jos torrentteja vieroksuu). ftp://borlag.no-ip.org käyttäjänimi: mnet salasana: floyd Siellä on muitakin lähiaikoina tallennettuja keikkoja mitkä saanut editoitua ja pätkittyä biiseihin, ja tottakai tuo Watersin keikka 16 ja 24bit versioina. Tiedostot on kaikki FLACia, ämpärikolmoset saatte tehdä itse jos niitä haluatte. Moi, kiitoksia taltioinnista. Testaisko joku toimiiko tämä linkki: http://dl.dropbox.com/u/27552151/Ro … rena%2C%20Helsinki%2C%20Finland.zip But where the heck is magenta? |
nirzin 29.04.2011 18:09:58 | |
---|
|
Regalis Apertura 29.04.2011 22:05:25 | |
---|
Kiitos linkistä Bongowing:)! Hyvin pelittää tässä osoitteessa. Vähän kompensoi sitä etten erinäisistä syistä johtuen voinut mennä kummallekaan keikalle... |