Vessajono 16.04.2011 23:10:00 | |
---|
zille: Jos on menossa myöhempään eli torstain konserttiin, niin voi mennä keskiviikkona lämmittelemään Virgin Oiliin Pulse-coverbändä tsekkaamaan. Suosittelen muuten lämpimästi! Kahdesti oon todistanut livenä, erittäin pätevä porukka. "On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org |
velipesonen 17.04.2011 09:33:47 | |
---|
Mun mielestä Pulse on vähän keskentekoinen bändi, pianisti on erittäin hyvä, basisti samoin ihan jees. Olen audioskeptikko - en voi uskoa korviani |
Exhausted 17.04.2011 15:46:59 | |
---|
Mun mielestä Pulsen laulaja on mainio, mutta soitto on vähän sitten turhan ruotsinlaiva-osastoa. Erityismiinuksena kitaristi, joka on katsonut oikeudekseen tiluttaa improvisoiden kaikki soolot, jotka ovat usein sävellyksellisesti kappaleiden komeimpia osuuksia. Toki Gilmour itse saattaa niitä livenä improta, mutta sillä onkin Gilmourin tyylitaju. |
PJS 18.04.2011 08:36:06 | |
---|
Exhausted: Mun mielestä Pulsen laulaja on mainio, mutta soitto on vähän sitten turhan ruotsinlaiva-osastoa. Erityismiinuksena kitaristi, joka on katsonut oikeudekseen tiluttaa improvisoiden kaikki soolot, jotka ovat usein sävellyksellisesti kappaleiden komeimpia osuuksia. Toki Gilmour itse saattaa niitä livenä improta, mutta sillä onkin Gilmourin tyylitaju. Ja Gilmour ei ikinä improvisoi niitä avainosia sooloistaan, eli sellainen yleisrakenne ja ne tietyt ratkaisevat nuotit on aina paikallaan. Jotain välissä olevia juoksutuksia ja bendauksia vetelee eri tavalla ja toisia sooloja esim. Take a breath vetää ihan tyylin mukaisesti improvisoiden. Peace! |
HaloOfFlies 18.04.2011 20:20:36 | |
---|
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
The Rikza 26.04.2011 16:11:05 | |
---|
Se ois vähän niinkuin huomenna! "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Nazareth 26.04.2011 16:39:40 | |
---|
Mallaslahti: Se ois vähän niinkuin huomenna! Se vähä niinku ois joo. Ei tässä meinaa kasassa kestää. Sitkeä rotta. Aina ei voi voittaa. Nää soi. |
Akiman 26.04.2011 18:10:27 | |
---|
Kaveri kyseli tänään huomisesta keikasta, notta oonko kuullut mitään huhuja mahdollisesta settilistasta. En uskaltanut vastata mitään. |
Jokapaikanapina 26.04.2011 22:21:28 | |
---|
Akiman: Kaveri kyseli tänään huomisesta keikasta, notta oonko kuullut mitään huhuja mahdollisesta settilistasta. En uskaltanut vastata mitään. Toivottavasti hänellä on Wall-levy :D |
Borlag 26.04.2011 22:24:05 | |
---|
Akiman: Kaveri kyseli tänään huomisesta keikasta, notta oonko kuullut mitään huhuja mahdollisesta settilistasta. En uskaltanut vastata mitään. Olisit sanonut pokkana "Olen kuullut luotettavista lähteistä, että ainakin Kornin Another Brick On The Wall coveroidaan" ja katsonut reaktioita. |
Joonas 27.04.2011 00:48:20 | |
---|
Jei. Sain kuin sainkin liput. Vähän meni viimetippaan, mutta onneksi hätä keinot keksii. Rivi 14 suoraan lavan edessä... Ilmeisesti pitäis olla Ok paikka :) Lippujen saaminen tarkoittaa, että ruotsinlaivahenkisesti Floydiä soittava Pulse ei ala soittaan Virgin Oilissa ennenkö bändin ihan jees basisti on päässyt keikkapaikalle. tulkaaha kattelee ja fiilistelee mikäli jaksatte/kiinnostaa/teil o rahaa. Ps. Insidetietona kaikille Watersin keikalle tulijoille, että volumetaso on kuulemma ns. vaarallinen. Eli hyvät tulpat mukaan, tai joudutte nauttimaan musiikista paikanpäältä saatavilla eareilla... Sataa sataa ropisee, pili pili pom! |
Vessajono 27.04.2011 04:35:30 | |
---|
Jaa vittu, sehän ois tänään. No, sitä odotellessa. "On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org |
texjazz 27.04.2011 07:34:00 | |
---|
Joonas: Ps. Insidetietona kaikille Watersin keikalle tulijoille, että volumetaso on kuulemma ns. vaarallinen. Eli hyvät tulpat mukaan, tai joudutte nauttimaan musiikista paikanpäältä saatavilla eareilla... Roger on jo niin vanha, että ei kuule muuten. Huomennahan kiertueeseen liittyy mukaan David Gilmour, joka kuuleman mukaan odottaa keikkaa innostuneena asuntolaivassaan. Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634 |
The Rikza 27.04.2011 09:28:39 | |
---|
Joonas: Ps. Insidetietona kaikille Watersin keikalle tulijoille, että volumetaso on kuulemma ns. vaarallinen. Eli hyvät tulpat mukaan, tai joudutte nauttimaan musiikista paikanpäältä saatavilla eareilla... Viime syksyn Hesarin arvostelussa sanottiin jotain että: "äänitaso on suuri, mutta silti ilman korvatulppia kuunneltava" "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
The Rikza 27.04.2011 09:49:38 | |
---|
glx405: Huomennahan kiertueeseen liittyy mukaan David Gilmour, joka kuuleman mukaan odottaa keikkaa innostuneena asuntolaivassaan. Taidat mennä huomiselle keikalle ;-D "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
PJS 27.04.2011 09:55:04 (muokattu 27.04.2011 09:55:13) | |
---|
paljosta vetoa, et jos David sattuisi soittamaan just suomessa niin vetää silti sekä keskiviikkona että torstaina. Suomihan olis just hyvä maa tehdä toi yhteisesiintyminen koska Pulse-kiertue meni suomen osalta mönkään. Peace! |
Exhausted 27.04.2011 10:54:44 | |
---|
Joonas: Lippujen saaminen tarkoittaa, että ruotsinlaivahenkisesti Floydiä soittava Pulse ei ala soittaan Virgin Oilissa ennenkö bändin ihan jees basisti on päässyt keikkapaikalle. tulkaaha kattelee ja fiilistelee mikäli jaksatte/kiinnostaa/teil o rahaa. :*) Virhe jne |
S.R.V. 27.04.2011 10:55:30 | |
---|
Joo tänään mennään. Huh.. on sitä jo odotettukin! Tässä kun sitä The Wallia juutuubista pyörittelin ni tuli vastaan tällanen suht taidokas Kelly Valleaun versio Another brick in the wallista. Pakko jakaa mikäli ei ole vielä jollekkin tullut vastaan http://youtu.be/gInwUzAOxj8. |
The Rikza 27.04.2011 19:32:10 | |
---|
Nyt sitä ollaan jo paikoilla... jännittää "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
"Ihan jees" paikat tässä permannolla keskellä, 4. rivissä. Keikan alkua odotellessa. Terv. nimim. mungiisi ja jokapaikanapina |