Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Laulaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Naisääni & ärsyttävä vibra
1
veketius69
17.04.2011 20:47:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä siinä on että usein kuulee jopa nuorilla, sinänsä lahjakkailla naislaulajilla todella mautonta ja yliampuvaa vibraa pilaamassa suoritusta? Ja ylipäänsä mitä virkaa on "vibrattaa" joka ikistä pidempää säveltä koko biisin läpi. Tää ihmetys ei iske mihinkään tiettyyn musagenreen vaan pikemminkin yleisesti laulutyyliin&-tekniikkaan. Ihmettelee rokkirumpali.
 
VOHVELIJORMA
27.04.2011 14:51:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa oon itsekin miettinyt. Itse oon kans naispuolinen laulaja ja tykkään käyttää vibratoa, mutta siis senhän nyt kuulee itse kukin, ettei kuulosta hyvältä, jos koko biisi vedetään ns. "surisemalla" (miten sen muuten ilmaisee? :D) kun eihän se enää siinä vaiheessa edes kuulosta laululta... Tiedän monta tapausta, joissa laulajalla olisi muuten niin hyvä ja kaunis ääni, mutta se pilataan täysin vetämällä rumasti överiksi... Ja ihan vaan mainitakseni, ei tuo yliampuva vibrato ole kyllä pelkästään naislaulajien ongelma...
 
tatta
27.04.2011 16:03:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

otsikko ois hyvä nimi yhtyeelle.
 
Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not! Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä....
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «