joonama 26.04.2011 16:32:48 | |
---|
Sa(n)kari: Auts, miks noin kaunis viilu on pitänyt peittää mustalla wrapilla(?) ... Vaiko kuitenkin maalilla? "Gjordes ytterst få med den svarta pianolacken." Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
greene 26.04.2011 19:06:34 | |
---|
Sa(n)kari: Auts, miks noin kaunis viilu on pitänyt peittää mustalla wrapilla(?) Ihan sivuhuomautuksena, miks ei jotenkin sanat Tama ja jazz sovi samaan lauseeseen? :) Koska Lars. Jotenkin tykkään kyllä enemmän tästä maalatusta pinnasta kuin cordia-viilusta. Cordia vilahtaa jotenkin tyylikkäämmin tuolta sisäpinnalta. |
Epämuusikko 26.04.2011 19:22:34 | |
---|
Sa(n)kari: Auts, miks noin kaunis viilu on pitänyt peittää mustalla wrapilla(?) Ihan sivuhuomautuksena, miks ei jotenkin sanat Tama ja jazz sovi samaan lauseeseen? :) Sivumpana huomautuksena, mitä "jazz" rumpusetin yhteydessä yleensäkään meinaa? 6-stroke troll. |
moderndrummer88 26.04.2011 22:06:58 | |
---|
Epämuusikko: Sivumpana huomautuksena, mitä "jazz" rumpusetin yhteydessä yleensäkään meinaa? Se on kato däng-dängä-dän ja tsikka-pum-tsäk! |
Epämuusikko: Sivumpana huomautuksena, mitä "jazz" rumpusetin yhteydessä yleensäkään meinaa? Niin piäni ja kevyt kattaus, et ei näkönsä/kokonsa puolesta kelpaa tublapassarimättötappohevihommiin? One kind of music only - the good kind |
Velli 26.04.2011 23:01:12 | |
---|
Epämuusikko: Sivumpana huomautuksena, mitä "jazz" rumpusetin yhteydessä yleensäkään meinaa? Kaveri näki joskus jossain kaupassa haitsun ja basarin vierekkäin ja mietti että tuossa on jazz-soittajan unelmasetti. |
Mikael 26.04.2011 23:07:41 (muokattu 26.04.2011 23:08:53) | |
---|
Epämuusikko: Sivumpana huomautuksena, mitä "jazz" rumpusetin yhteydessä yleensäkään meinaa? Mäkään en tajua. Munkin Gretcshit on mallia Progressive Jazz mut mä en - miten mulla voi ylipäätään olla tollaset??? Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
arse 27.04.2011 09:34:36 | |
---|
Mikael: Mäkään en tajua. Munkin Gretcshit on mallia Progressive Jazz mut mä en - miten mulla voi ylipäätään olla tollaset??? Arvaa, onko mun Jazz Festival -virveli ollut yksilläkään jazzfestivaaleilla... My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
Epämuusikko 27.04.2011 15:44:59 (muokattu 27.04.2011 17:03:03) | |
---|
6-stroke troll. |
moderndrummer88 27.04.2011 16:39:27 | |
---|
|
rintapek 27.04.2011 20:41:25 | |
---|
Epämuusikko: oukkidoukki. No mut noi kuvan kannuthan suorastaan huokuu jatsia. Niit on vaan hieman enemmän, joten ilmeisesti niil voi soittaa paljon jatsia? No joo, offtopikki sikseen, tää on tarjouslaari ja noi kannut ei taida olla myynnissä. One kind of music only - the good kind |
arse 28.04.2011 01:07:54 | |
---|
moderndrummer88: No tuoko se on sitten pieni ja nätti :D Huomaa symmetria! Mike Manginilta selvästi haettu vaikutteita. My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
moderndrummer88 28.04.2011 15:43:34 | |
---|
arse: Huomaa symmetria! Mike Manginilta selvästi haettu vaikutteita. Penteleen vakoojat... |
jtpennane 28.04.2011 16:26:07 | |
---|
I'm a non-believer and an over-achiever. |
Speedy 28.04.2011 20:50:02 | |
---|
Angry Pierre: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=517876 Suosittelen, olen soittanut tällä setillä monet treenit ja keikat (vaikka ei oma setti olekaan). Ei ole hinnalla pilattu! No huh huh, jos olisivat vaahteraiset niin ostaisin heti.. Vaikka ei oma setti ollutkaan soittelin sellaisella useamman hetken, ja olivat kyllä loistavat.. Koivuisuus tosin arveluttaa itseäni.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
jtpennane 28.04.2011 21:24:46 | |
---|
Speedy: No huh huh, jos olisivat vaahteraiset niin ostaisin heti.. Vaikka ei oma setti ollutkaan soittelin sellaisella useamman hetken, ja olivat kyllä loistavat.. Koivuisuus tosin arveluttaa itseäni.. ...ja sulla on Kumun setti? ;) No ei, itsellänikin on Maple classicit hankintalistalla, joten samasta syystä jää ostamatta. Luulisi silti jollekin toimivan, erittäin hyvinkin. Koot on mahtavan perinteiset. I'm a non-believer and an over-achiever. |
Speedy 28.04.2011 22:35:17 | |
---|
Angry Pierre: ...ja sulla on Kumun setti? ;) No ei, itsellänikin on Maple classicit hankintalistalla, joten samasta syystä jää ostamatta. Luulisi silti jollekin toimivan, erittäin hyvinkin. Koot on mahtavan perinteiset. Niin no on ne Genistatkin koivua, ei siinä siis mitään.. Vaan että ei mahda nuo Ludarit olla koivusina yhtä hyvät kun vaahteraiset..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
arse 29.04.2011 08:03:18 | |
---|
Angry Pierre: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=517876 Suosittelen, olen soittanut tällä setillä monet treenit ja keikat (vaikka ei oma setti olekaan). Ei ole hinnalla pilattu! Me ehdittiin jo tappelemaan noiden tarpeellisuudesta vaimon kanssa :D Kuumottaa ihan sikana. My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
hollmi-5 29.04.2011 08:30:17 | |
---|
arse: Me ehdittiin jo tappelemaan noiden tarpeellisuudesta vaimon kanssa :D Kuumottaa ihan sikana. Vaihda taktiikkaa ;-) -Nää on lainassa -Nääkö? Kaverin rummut -Vaihdoin päikseen jnejne... On nuo sen verran edullisesti, että luulisi kelpaavan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
JanneO 29.04.2011 10:28:32 | |
---|
hollmi-5: Vaihda taktiikkaa ;-) -Nää on lainassa -Nääkö? Kaverin rummut -Vaihdoin päikseen jnejne... On nuo sen verran edullisesti, että luulisi kelpaavan. Meillä ei toimi enää tuo taktiikka... mulla on kuulema ihan liikaa kavereitten tavaroita lainassa (mm 2 kitaraa) ja sitten emäntä jo tuossa halus että alan laittamaan paperille omat ja muitten kamat... ja ostohinnat niille. Damn, ihan selkeestä se on päässyt jäljille näissä hommissa :D |