Aihe: Bloodbath
1 2 3 4 5 6
naavanka_
17.04.2011 10:44:16
Minä taas puolestani intoilin juurikin siitä RTCn kitarasaundista todella paljon, onhan se omalla tavallaan aivan kamala mutta en voisi tuolle levylle parempaa kuvitella:)
Marshallga
19.04.2011 10:34:51
Saatana miten kovasti oon innostunut bändistä taas lähiaikoina, jopa Resurrection alkaa potkia päähän jatkuvalla syötöllä.
"Support music, not rumors."
Kulkunen
23.04.2011 10:45:23
http://video.aol.com/video/eaten/3552570791

Siinäpä olisi Eaten uudelta DVD:ltä. Ååkkerin laulu ei kyllä ole enää iskussa.
The downward spiral never ends. | Revulsion | of Pain
Super-Jari
23.04.2011 11:20:33 (muokattu 23.04.2011 11:20:51)
Kulkunen: http://video.aol.com/video/eaten/3552570791

Kuulostaapa huonolta.

e. mutta se snickerssin mainos oli hauska
RrRailo
23.04.2011 11:22:08 (muokattu 23.04.2011 11:22:56)

Eipä ole laulu kurlausta, käheää huutoa lähinnä. Harmi sinänsä...Mikäli tuon pätkän perusteella pystyy mitään soundeista sanomaan, niin huomattavasti enemmän olisin toivonut tilan ja yleisön ääntä. Nyt kitarat peittävät kaiken, mikä nyt ei tuolla soundilla tietenkän maailman pahin asia ole:D...Kuitenkin sellainen kliini studiomaisuus häiritsee.
Deathlegendary whippin'
Emplate
23.04.2011 12:43:37

Olipas kakka. Soundeista en jotenkaan pitänyt, ehkä liian ohuen kuuloinen, tai jotain ja kuten sanottua, Åkerfeldtin vokaalit ovat kyllä aika hirveän kuuloiset. Taitaa jäädä tämä julkaisu hommaamatta.
Akiman
23.04.2011 13:47:02

Emplate: Olipas kakka. Soundeista en jotenkaan pitänyt, ehkä liian ohuen kuuloinen, tai jotain ja kuten sanottua, Åkerfeldtin vokaalit ovat kyllä aika hirveän kuuloiset. Taitaa jäädä tämä julkaisu hommaamatta.

Koko DVD:n katsoneena voin sanoa, että kärjistetysti tämä pätee koko pakettiin. Wacken DVD oli kaikessa "ekan keikan sympaattisuudessaan" toki omalla tavallaan hieman levällään ja puutteitakin oli, mutta se keikka toimii verisine paitoineen ja varovaisine moshauksineen todella paljon paremmin, kuin tämä virkamiesmäinen toinen DVD keikkoineen. Soundit ovat tällä kertaa vielä enemmän vähän mitä sattuu, keikka korostaa entisestään kolmannen levyn matskun laatua verrattuna kahteen edelliseen, Åkerfeldt köhisee samalla tasapaksulla pihinällä keikan läpi, leikkauksesta ei voi sanoa oikein juuta eikä jaata ja sitten vielä ne Åkerin "rokkikukkoasusteet."

Siinähän sitä verisoppaa on vaikka muille jakaa. :|
Lebowski
23.04.2011 21:31:36
No on Åken ääni kyllä seulana. Aika samanlaista korinaa kuin taannoin Tuskassa.
Kyllä Eateninkin mieluiten nauttii Tätgrenin vokaaleilla.
Taannoiseen esikois-live-dvd:henkin aikamoinen ero.
Bändi soittaa kyllä tujusti ja saundit mun mielestä ihan jees. Åke prkl.
"Is this darkness in you too" -TM
Blitz
24.04.2011 11:12:34
Akiman: Wacken DVD oli kaikessa "ekan keikan sympaattisuudessaan" toki omalla tavallaan hieman levällään ja puutteitakin oli, mutta se keikka toimii verisine paitoineen ja varovaisine moshauksineen todella paljon paremmin, kuin tämä virkamiesmäinen toinen DVD keikkoineen.

Hyvin kiteytetty! Minua ärsyttää tässä bändissä juuri tuo virkamiesmäisyys. Aistittavissa tuosta Eatenista, Wacken Carnagesta sekä viime kesän Tuskasta. Tulee sellainen tunne, että ukot ovat täysin väärällä asialla lavalla eivätkä ihan kehtaisi. Niinhän ne tavallaan ovatkin kun sivuproggiksena vetelevät? Mutta edelleen ärsyttää että bändi, joka potkii joka levyllä ihan helvetisti, heittää niin paskoja keikkoja.
"haake doesn't have a brain - machines don't need to think"
Räkkipeli
24.04.2011 15:11:32 (muokattu 24.04.2011 15:12:29)
Mä oon taas vähän eri mieltä tosta Åkesta. Minusta mies kuulostaa edelleen brutaalilta ja ehkä tähän Bloodbath konseptiin sopiikin juuri se hiomattomuus noissa lauluissa. Keikan soundit voisivat todellakin olla paremmat, kaikki on vähän pinnassa.
Tuntien tyypit muista yhteyksistä, mua ei häiritse kyllä tuo "virkamiesmäisyys" tai wadever sillä tarkoitettiinkaan..
Jos joku kuuluu noissa kesän keikoissa, on ainakin se, ettei bändi ole juurikaan treenannut hirveästi niitä varten. Temmot menee välillä aivan saatanan tapissa ja keikat rämitään läpite. Mutta toisaalta, voiko nuo kaikki ihmiset tuolla keikalla olla väärässä. Täällä muutamat m.netin läskit vinkuu vaan, silti ihmiset on viihtyneet aikalailla noilla keikoilla, joten sinänsä onnistunutta toimintaa.

Pahoittelen jos loukkasin jonkun painopolitiikkaa. :)
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
RrRailo
25.04.2011 00:38:39

Räkkipeli: Mä oon taas vähän eri mieltä tosta Åkesta. Minusta mies kuulostaa edelleen brutaalilta ja ehkä tähän Bloodbath konseptiin sopiikin juuri se hiomattomuus noissa lauluissa. Keikan soundit voisivat todellakin olla paremmat, kaikki on vähän pinnassa.
Tuntien tyypit muista yhteyksistä, mua ei häiritse kyllä tuo "virkamiesmäisyys" tai wadever sillä tarkoitettiinkaan..
Jos joku kuuluu noissa kesän keikoissa, on ainakin se, ettei bändi ole juurikaan treenannut hirveästi niitä varten. Temmot menee välillä aivan saatanan tapissa ja keikat rämitään läpite. Mutta toisaalta, voiko nuo kaikki ihmiset tuolla keikalla olla väärässä. Täällä muutamat m.netin läskit vinkuu vaan, silti ihmiset on viihtyneet aikalailla noilla keikoilla, joten sinänsä onnistunutta toimintaa.

Pahoittelen jos loukkasin jonkun painopolitiikkaa. :)

Viime vuoden BB:n Tuska-keikka oli yksi koko festarin parhaista, että sinällään miulla ei ole mitään yhtyeen suorituksia vastaan noin muuten. DVD:ltä ei vain oikein lähde.
Deathlegendary whippin'
naavanka_
25.04.2011 00:44:37
RrRailo: Viime vuoden BB:n Tuska-keikka oli yksi koko festarin parhaista, että sinällään miulla ei ole mitään yhtyeen suorituksia vastaan noin muuten. DVD:ltä ei vain oikein lähde.

Omasta mielestäni tuo kyseinen tuskan veto oli turhan epävarma ja kitarasaundit todella tuhnut.

Hm-2, tiedän mutta siltikin....
Räkkipeli
25.04.2011 01:05:57
Tuska veto oli mustakin ehkä kaikista kämäsin noista kesän keikoista mitä on kuunnellut.
Onhan jätkät puhunut keskenäänkin, että niiden tekisi mieli heittää ihan pidempikin rundi bändin kanssa, mutta Åke on ollut aina vähän skeptinen tapaus sen suhteen.
Mutta uskon, että semmosen saattavat tehdäkin tulevaisuudessa.
Eli varmasti olisi mielenkiintoista nähdä miten bändi potkii, kun on taustalla enemmän sitä yhteissoittoa ja oman soundin löytämistä paremmin.
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
Lebowski
25.04.2011 01:22:30
Jep, Tuskan keikka oli loistava. Edessä tunnelma oli suht hektinen.
Tuo Åkerfeldtin nykyinen puoli-örinä vaan jättää toivomisen varaa, kun musiikki toimii, pitää vokaalien potkia perseelle samalla tavoin. Ehkäpä Åke on jostain syystä säästellyt äänijänteitään noilla keikoilla. Wackenin keikallahan homma vielä menee mallikkaasti.

Saas nähä miten jatkossa. Mielenkiintoista kuulla pian myös Opethin tilanne tämän suhteen.
Emplate
25.04.2011 10:07:10

Lebowski: Tuo Åkerfeldtin nykyinen puoli-örinä vaan jättää toivomisen varaa, kun musiikki toimii, pitää vokaalien potkia perseelle samalla tavoin. Ehkäpä Åke on jostain syystä säästellyt äänijänteitään noilla keikoilla. Wackenin keikallahan homma vielä menee mallikkaasti.

Olen ollut kuulevinani semmoista juttua, että Åkerfeldtin örinävokaalit Opethinkin keikoilla jättävät nykyään toivomisen varaa?

Ps. Bloodbath Pellavarockissa oli ihan parhautta.
UltimateGreedo
25.04.2011 12:41:08

Emplate: Olen ollut kuulevinani semmoista juttua, että Åkerfeldtin örinävokaalit Opethinkin keikoilla jättävät nykyään toivomisen varaa?

Ainakin uudella livellä hoilaa samalla tavalla kuin tuolla Eaten-pätkällä. Omiin korviin Åkerfeldt kuullostaa vielä mukavan "morbiidilta", mutta vanha kurlaus oli kyllä parempaa.
Räkkipeli
25.04.2011 12:41:15
Mun mielestä se Wacken Carnage oli taas ei-niin-vahva suoritus Åkelta. :D
Ben_D
25.04.2011 19:31:51

Lebowski: Hitto, vieläkin ottaa päähän tuo Pellavarockin missaaminen. Oli just semmonen lähen-en lähe-ei oo rahaa-lähen-en lähte meininki.

Pitäisi muuten metsästää jostain vielä Resurrection Through Carnage vinyyli. Sitten oisi kaikki julkaisut kahdessa formaatissa :P Saa vaan maksaa hunajata tosta.

Multa löytyy kaikki kahdessa formaatissa :) Myös se 10 tuumanen EP. Toi eka pitkäsoitto on tosiaan nykypäivänä harvinainen ja maksaa mukavasti.
Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred
Lebowski
25.04.2011 19:34:42
Ben_D: Multa löytyy kaikki kahdessa formaatissa :) Myös se 10 tuumanen EP. Toi eka pitkäsoitto on tosiaan nykypäivänä harvinainen ja maksaa mukavasti.

Aisss :) Ai Breeding Deathista first pressing?
Ite ostin hiljattain sen re-issuen. Niin ja Unblessing the Purity löytyy vain 10":na. Se on kyllä makosa julkaisu, verenpunainen vinyyli ja gatefold.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)