gotoh1234 25.07.2009 20:04:37 (muokattu 25.07.2009 20:05:39) | |
---|
itellä on toi mesan dual rectifier, ton multiefektin hinta ei ole ongelma , max jtn 3000 e |
Migo 25.07.2009 20:07:32 | |
---|
gotoh1234: itellä on toi mesan dual rectifier, ton multiefektin hinta ei ole ongelma , max jtn 3000 e Munsta kantsis laittaa vähintää kolkyttonaa! Kuitenki jäbäl mesaaaa..hoho. Case hieno vaniljan tuoksuinen. |
Juicy 25.07.2009 20:13:35 | |
---|
Mulla kans näkyy omissa kuvissa mun "multi efekti". |
McNulty 25.07.2009 20:33:13 | |
---|
Juicy: Mulla kans näkyy omissa kuvissa mun "multi efekti". bling bling... kromit kiiltää :) Taidan kanssa huomenissa käydä työpaikalta hakemassa tuon Twinklen sinne kiikutetun Biyang M-E-K:n.. Meikäläisen "kotilankusta" näkyy kanssa osa tuolta omasta kuvauksesta. Siitä puuttuu lainavehje Mini Deja'Vibe sekä ne useat särölootat joita vaihtelen TS:n tilalle. Pääosin joko Z.Vex Box Of Rock tahi MI Audion Neo Fuzz. Anteeksi offtopic. Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
McLeach 26.07.2009 18:49:54 | |
---|
osta multa sellanen paska zoomin 505, se on kyllä aika paska ...ja hajalla. Mutta halpa |
Confidentum 27.07.2009 00:15:20 | |
---|
... oon miettiny tota tc electronicsin g-forcea.... Mieti vaan, mutta älä anna sen häiritä tekemistä, sanoi aikoinaan kotitalouden opettajani Wide Fat Neck |
kunnasja 27.07.2009 13:17:48 | |
---|
|
zedder 25.03.2011 11:25:13 | |
---|
Kun en tiedä, niin kysyn: Voiko multiefektipedaalilla "korvata" kitaravahvistimen? Tällä hetkellä käytän hiljaisessa kotisoitossa tietokoneeseen kytkettyä M-Audio Jamlabia ja se periaatteessa riittää tarkoitukseen. Kyseinen USB -äänikortti on kytketty aktiivikaiuttimiin ja säröä piisaa kivasti... Jos hankin jonkin multiefektipedaalin ja kytken sen samaisiin aktiivikaiuttimiin, niin syntyykö tästäkin yhdistelmästä jonkinlainen "kitaravahvistin", kenties parempi kuin PC+Jamlab...? Vai vaatiiko multiefektipedaali oikean kitaravahvistimen apua tuottaakseen "järkevän" särösoudin? Omistan kyllä myös Peaveyn noin 80w combon, mutta sen soundillinen hyödynnettävyys kerrostalo-olosuhteissa on hiukan heikko ja sen kuljettaminen on myös hankalaa. |
Zakk 25.03.2011 11:58:41 | |
---|
zedder: Kun en tiedä, niin kysyn: Voiko multiefektipedaalilla "korvata" kitaravahvistimen?
Tottakai voi korvata, niissähän usein on vahvistin mallinnuksia ja kaappi mallinuksia eriskeen, joten suoraan PA:n tai vaikka kotistereoihin kytkeminen onnistuu. Soundista voi olla sitten montaa mieltä, mutta ite joskus aikanaan soittelin kerrostallossa tolla periatteella mun Korg AX1500G multiefektin läpi. Ja käyttäähän monet notia parempia/kalliimpia multivehkeitä suoraan PA:n keikoillakin |
Alfauros 25.03.2011 17:02:41 | |
---|
Zakk: ite joskus aikanaan soittelin kerrostallossa tolla periatteella mun Korg AX1500G multiefektin läpi. Ja käyttäähän monet notia parempia/kalliimpia multivehkeitä suoraan PA:n keikoillakin Mutta toihan on hemmetin laadukas ;) Iommi: "We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house." |
zedder 22.04.2011 12:58:54 (muokattu 22.04.2011 13:03:51) | |
---|
Tekisi mieli hankkia Behringer X V-Amp. Tuskin tuommoisella panostuksella mitään täydellistä laitetta voi saada, mutta onko kuitenkin niin että se tuottaa "riittävän" särön vaihteleviin metallimusiikki -yritelmiin? Paljoa en suostu panostamaan, mutta onko jokin muu edullinen T-kaupan multiefekti olennaisesti parempi?Ovatko muuten _kaikki_ "multiefekti" -nimellä kulkevat laitteet sellaisia että niitä voi hyödyntää ilman kitaravahvistinta? Nykyisin kun käytän tietokonetta kitaravahvistimena on ongelmana mm. siirtyminen säröltä puhtaalle, täytyy tallata näppäimistön päälle... Tämä johtaa siihen että puhdasta ei juurikaan käytetä vaan "hiljennettyä säröä". Kai nuo halvatkin multiefektit sentään PC:n tuottamat soundit "pesevät"? En voi/saa/kehtaa ostaa kalliita kamoja kun en osaa soittaakaan ;) |
Ikosaedri 24.04.2011 23:15:03 | |
---|
zedder: Tekisi ... "pesevät"? En voi/saa/kehtaa ostaa kalliita kamoja kun en osaa soittaakaan ;) "Niin kalliit, kun perse kestää", huusi joku. Mut jos paljon pistää, niin saat myytyä eteenpäinkin, jos ei soittaminen enää nappaa. Mielellään käytettynä, niin ei tuu menetettyä rahaakaan =). Sitten jossei oo myyntiaikeita, niin sitten semmoset, mitkä omaa korvaa miellyttää. |
gotoh1234: mikä ois paras räkki multi efekti mulle . soittelen rock - metal musaa , oon miettiny tota tc electronicsin g-forcea. osta multi paavo ja 9 u räkki. sutiojrikellA |
Ikosaedri 24.04.2011 23:18:34 | |
---|
zedder: Kun en tiedä, niin kysyn: Voiko multiefektipedaalilla "korvata" kitaravahvistimen? Tällä ... hankalaa. Mulla ei treeniksellä tuu enää kitaravahvistinta käytettyä, kun laitan multiefektin vahvistin- ja kaiutinmallinnuksilla PA:han. Paremmalta kuulostaa, kun mun huono vahvistin (vaikka PODi mun efektiloota onkin) =) |
Ikosaedri 24.04.2011 23:20:44 | |
---|
Alkuperäseen kirjotukseen taas en osaa vastata mitään, kun munmielestä PODissa on hyvät saundit. Tällä perjaatteella sanoisin, että siinä g-forcessakin on hyvät saundit varmaan =). Tosin välillä soitan treenit 15 euron kitaralla, joten ei kannata mua kuunnella varmaan saundeissa. |
ReBeat 24.04.2011 23:51:24 | |
---|
zedder: Ovatko muuten _kaikki_ "multiefekti" -nimellä kulkevat laitteet sellaisia että niitä voi hyödyntää ilman kitaravahvistinta? Voi niitä.... esim urkuihin, lauluun, sähkökanteleeseen. Eikä tarvi omistaa kitaraakaan. No joo. Ei ne kaikki oo tarkotettu oikein toimimaan ilman vahvistinta. Kannattaa selvittää tapauskohtaisesti että mikä on laitteen luonne. Onko se pelkkä efekti vaiko jotain muutakin. Ikosaedri: Alkuperäseen kirjotukseen taas en osaa vastata mitään, kun munmielestä PODissa on hyvät saundit. Tällä perjaatteella sanoisin, että siinä g-forcessakin on hyvät saundit varmaan =). G-Forcessa ei ole "etuastetta" elikkä ei ehkä kannata lähtee kokeilemaan ihan pelkiltään. Laitteessa on kyl DRIVE, jonka alta saa säädettyä säröä... mutta toi särö on niinku efektiks tarkotettu eikä mikään vahvistinmallinnus. |
zedder 24.04.2011 23:58:12 (muokattu 24.04.2011 23:59:28) | |
---|
ReBeat: Voi niitä.... esim urkuihin, lauluun, sähkökanteleeseen. Eikä tarvi omistaa kitaraakaan. Jaa, huumori on aina tervetullutta.... Tämä Behringer X V-Amp ilmeisesti kuitenkin on sellainen mitä tarkoitan tässä tapauksessa "multiefektillä", eli plugin voi työntää vaikka kotiteatterivahvistimeen ja tulos kuulostaa "marsun pinolta"...? |
ReBeat 25.04.2011 00:10:26 | |
---|
Kyllä näin o. |
Ikosaedri 25.04.2011 03:39:01 | |
---|
ReBeat: Voi niitä.... muutakin. G-Forcessa ei ole "etuastetta" elikkä ei ehkä kannata lähtee kokeilemaan ihan pelkiltään. Laitteessa on kyl DRIVE, jonka alta saa säädettyä säröä... mutta toi särö on niinku efektiks tarkotettu eikä mikään vahvistinmallinnus. Kiitos varmistuksesta. Tarkoitin tuon alkuperäiseen viestiin vastaukseksi, niin en tajunnut enään, että puhuin vasta ilman vahvistinta soittamisesta. Alottajalla kuulema vahvistin muutenkin oli. Joskus opin tarkentamaan =) |
Mental_Schok0_Gummi 26.04.2011 17:17:07 | |
---|
Zoom I - eli kaikkein eka tuon tekijän megaefekti. En meinaa vaihtaa! =D Kummipoijaalle taisin antaa sen G1:n. Minä taas en tahdo raukka tajuta oikein mitään näistä tuoreemmista vermeistä. Mulla oli omat säädöt, mutta menin poistamaan ne. Esim. China Steel, ja muut SFX -tyyliset menevät välillä mukavasta vaihtelusta. ;-) -Zekalaizta gebityztä waihtelewalla meneztygzin w:desta -86... |