Spirocore 24.04.2011 18:40:05 (muokattu 24.04.2011 18:45:27) | |
---|
Tiedoksi Turun metallimiehelle: muusikoiden.netissä on hyvin pitkä perinne Metallica-ketjun muuttamisesta puolesta ja vastaan -taistelutantereeksi jossa ei vältytä henkilökohtaisuuksilta ja asiattomalta nettikäytökseltä. Moderaattori mainitsi aloitusviestissä että "jooko, olkaas tällä kertaa ihmisiksi". Kritiikki on tervetullutta, mutta enhän minäkään mene esim. Slayer-ketjuun haukkumaan Arayaa tai muuta bändiä koska en pidä kavereiden soittotyylistä tai halvoista signature-kitaroista - ja huuda perään että Metallica on parasta. Metallicalle ei ollut edes ketjua välillä, kun ihmiset eivät osanneet käyttäytyä. Ei siksi että se olisi huono aihe, vaan siksi että samalla tavoin kuin uskonnosta puhuminen herättää turhaa närää ja se pidetään siksi keskustelun ulkopuolella. Myös uskontokeskustelut on yleisesti ottaen suljettu tältä foorumilta. Niistä (ja Metallicasta) voi tapella verisesti aihetta varten perustetuissa huoneissa. Vai onko Metallicateille huonetta? Olisikohan asia käsitelty tältä erää, 20 sivun päästä sitten taas? Palataksemme otsikkoon: onko kellään hajua Metallican seuraavasta levystä? Onko tulossa ollenkaan? E: suosittelen lämpimästi muiden bändien kunnioittamista myös toisissa ketjuissa.. rakentavaa keskustelua on vaikea saada aikaan myöskään Tuska-artistien tai Arch Enemyn paskoiksi haukkumisella. "I say Goddamn what a rush!" |
Stalkah 24.04.2011 19:02:56 (muokattu 24.04.2011 19:04:15) | |
---|
Spirocore: Voin tunnustaa etten itse ihmeemmin piittaa Kill 'em all:ista. Ja pidän St. Angerista, ihan oikeasti kuuntelen ennemmin jäljempänä mainittua. Uusinkin lätty oli monessa mielessä ok, ei mikään Puppetz, mutta silti. Täytyy sanoa et oon samaa mieltä noista levyistä, tosin Kill 'em Allissa se ero kohallani et toimii välillä hiton hyvin siihen nähen et suurimman osan ajasta kuitenkaan ei kolise käytännössä ollenkaan. Jotenkin siinä debyytillä oli vielä niin lapsellisia ne jotkut sävellykset ja toisaalta jotkut sitten auttamatta täydellistä nerokkuutta, sen takia mielipide pomppii vähän laidasta laitaan. |
Hetfield 24.04.2011 19:21:50 | |
---|
Spirocore: Palataksemme otsikkoon: onko kellään hajua Metallican seuraavasta levystä? Onko tulossa ollenkaan? On se tulossa, tosin varmaan menee tovi jos toinenkin odotellessa. Mutta ensi kuussa vissiin tulee jotain muuta pientä julkaisua, ei ole kyllä tarkempaa tietoa sen sisällöstä. I quit the band... Now I just play with myself. |
saha 24.04.2011 21:26:16 (muokattu 24.04.2011 21:26:55) | |
---|
Spirocore: Palataksemme otsikkoon: onko kellään hajua Metallican seuraavasta levystä? Onko tulossa ollenkaan? Luulisi nyt että äijillä olisi jonkulainen palo tehdä vielä pari levyä, ei niillä ikä tule vastaan vielä pitkään aikaan. Ikähän on siis este lähinnä siltä osin että esim. AC/DC:stä joltain jäseneltä nyt saattaa lentää lusikka nurkkaan hetkenä minä hyvänsä. Mielestäni saisivat nyt seuraavalla levyllään heittää hevoon kaiken "back to roots"- tai "nyt tehdään jotain erilaista"-ajattelun ja tekisivät vain tiukan heavy metal-levyn sen mukaan mitä hetukan kynästä ja larssin päästä lähtee. Ja eivät venyttäisi niitä biisejään niin tolkuttomasti. En minä muuta pyydä. Metallica tehnee vielä parikin levyä ja muutaman maailmankiertueen, koska näillä ukoilla kysyntää vielä kymmenenkin vuoden päästä. Ellei jotain niistä ammuta fanaattisen fanin toimesta kotiovelle huonon levyn jälkeen tai päättävät lopettaa huipulla. The Bears are so tough when they finish sacking the quarterback, they go after his family in the stands. - Tim Wrightman |
warlock 24.04.2011 22:00:12 | |
---|
saha: Luulisi nyt että äijillä olisi jonkulainen palo tehdä vielä pari levyä, ei niillä ikä tule vastaan vielä pitkään aikaan. Ikähän on siis este lähinnä siltä osin että esim. AC/DC:stä joltain jäseneltä nyt saattaa lentää lusikka nurkkaan hetkenä minä hyvänsä. Mielestäni saisivat nyt seuraavalla levyllään heittää hevoon kaiken "back to roots"- tai "nyt tehdään jotain erilaista"-ajattelun ja tekisivät vain tiukan heavy metal-levyn sen mukaan mitä hetukan kynästä ja larssin päästä lähtee. Ja eivät venyttäisi niitä biisejään niin tolkuttomasti. En minä muuta pyydä. Metallica tehnee vielä parikin levyä ja muutaman maailmankiertueen, koska näillä ukoilla kysyntää vielä kymmenenkin vuoden päästä. Ellei jotain niistä ammuta fanaattisen fanin toimesta kotiovelle huonon levyn jälkeen tai päättävät lopettaa huipulla. joo ei tule ikä vastaan mutta biisin teko taito tuntuu olevan tosi pahasti kadoksissa. jos samanlaista kuraa jatkaa ku aikasemmat levyt ni EVVK. TOIVOTTAVASTI olen väärässä ja näyttäs vielä kerran että kyllä me pojat osataan |
J.Nikkanen 24.04.2011 22:03:43 | |
---|
Kun tuo Kill'em ali mainittiin, niin täytyy kysyä onko täällä ketään muuta veijoa kuin minä, joka ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella albumia loppuun asti? Samanlainen puutuminen tulee DM-albumin kanssa, ei pysty kuunteleen loppuun. Loadeista mulla ei ole vieläkään kokemusta, mutta kaikki muut ovat ihan jeppis kokonaisuuksia, justice kirkkaimpana kärjessä. "Mun mielestä hyvässä pändissä basistilla on ainakin kaks fuzzia ja kälysesti träkkäävä oktaaveri." -TommiW. |
pahaeno: Kun tuo Kill'em ali mainittiin, niin täytyy kysyä onko täällä ketään muuta veijoa kuin minä, joka ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella albumia loppuun asti? Samanlainen puutuminen tulee DM-albumin kanssa, ei pysty kuunteleen loppuun. Loadeista mulla ei ole vieläkään kokemusta, mutta kaikki muut ovat ihan jeppis kokonaisuuksia, justice kirkkaimpana kärjessä. Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä! Rajua, nopeeta, rujoa, parhaat soolot! Fuck Yeah! What do you mean, "I don't believe in God"?
I talk to him every day. |
Fantasmic 25.04.2011 01:36:02 | |
---|
metallimies123: Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä! Fuck yeah!Oli muuten paras kuvaus evör kyseisestä levystä. :D Kiitos tästä... |
dinghie 25.04.2011 02:03:37 | |
---|
metallimies123: Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä! Niin, kyllähän se... tuota... niin.. astra non mentiuntur, sed astrologi bene mentiuntur de astris. |
Mad-Mike 25.04.2011 11:01:03 | |
---|
Kill em Allista kuulee sen "raa'an" ja nuorten jätkien kunnianhimon selvästi, ainakin mun mielestä ja siksi myös pidän lätystä paljon. Levyllä on aistittavissa se rehellinen ja oikealla tunteella tehty musa, en tarkoita etteikö muilla lätyillä myös mutta Kill Em Allista sen aistii parhaiten. Ainoa biisi mistä lätyllä en kauheesti välitä on anesthesia, onhan siinä taidokasta bassottelua mut ku ei kolahda nii ei sit kolahda muuten kyl soi alusta loppuun ilman tuskia. -Rebel At Heart- |
Spirocore 25.04.2011 12:56:22 | |
---|
pahaeno: Kun tuo Kill'em ali mainittiin, niin täytyy kysyä onko täällä ketään muuta veijoa kuin minä, joka ei yksinkertaisesti jaksa kuunnella albumia loppuun asti? Samanlainen puutuminen tulee DM-albumin kanssa, ei pysty kuunteleen loppuun. Loadeista mulla ei ole vieläkään kokemusta, mutta kaikki muut ovat ihan jeppis kokonaisuuksia, justice kirkkaimpana kärjessä. Vähän samaa, mutta toisaalta ei ole ehkä niinkään se ettei jaksais kuunnella levyä loppuun. Ei vaan jaksa kaikkia biisejä. Esim. lopun Metal Militia toimii meikäläiselle varmaan levyn biiseistä parhaiten. "I say Goddamn what a rush!" |
rapture 25.04.2011 15:25:39 | |
---|
kirkin ja larsin haukkumisesta tulee bannia mutta toivottavasti tästä ei http://www.youtube.com/watch?v=xyaKtAyVVac cliff burtonin taimi on perseestä fanipojat koittavat videolla selitellä orgaanisesta soittotyylistä mutta imo cliffin taidot ovat siellä säveltämisessä ja melodioissa i'm back again olin intissä |
Nunzu 25.04.2011 15:32:28 (muokattu 25.04.2011 15:34:38) | |
---|
rapture: kirkin ja larsin haukkumisesta tulee bannia mutta toivottavasti tästä ei http://www.youtube.com/watch?v=xyaKtAyVVac cliff burtonin taimi on perseestä fanipojat koittavat videolla selitellä orgaanisesta soittotyylistä mutta imo cliffin taidot ovat siellä säveltämisessä ja melodioissa Jep. Mitä oon nyt kuunnellut noita Methällicän biisien bassoja niin ei ne tunnu miltään mahdottomilta soittaa. Ei sen tekniikka mitenkään huono ollut, mutta onse musta silti vähän yliarvostettu, tekniikkansa puolesta siis. Ja tekniikkaan nyt kiinnittää huomiota vaan yläasteikäset mopedipojat. Ole pessimisti, et pety. |
aivokuolio 25.04.2011 23:24:35 | |
---|
|
jannu 25.04.2011 23:32:30 | |
---|
rapture: kirkin ja larsin haukkumisesta tulee bannia mutta toivottavasti tästä ei http://www.youtube.com/watch?v=xyaKtAyVVac cliff burtonin taimi on perseestä fanipojat koittavat videolla selitellä orgaanisesta soittotyylistä mutta imo cliffin taidot ovat siellä säveltämisessä ja melodioissa Olematta minkään vertaa fanipoika, on pakko ihmetellä että mihin vittuun perustat tuon "taimi on perseestä"-lausunnon? Eikö Cliffin bassot taimaa Larsin rumpuihin? "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
Sergei Fallinen 25.04.2011 23:38:35 | |
---|
jannu: Olematta minkään vertaa fanipoika, on pakko ihmetellä että mihin vittuun perustat tuon "taimi on perseestä"-lausunnon? Eikö Cliffin bassot taimaa Larsin rumpuihin? tais olla ns. huumoria, taas vaihteeks. Eli kun asiasta A ei saa puhua niin... |
jannu 26.04.2011 00:22:12 | |
---|
Sergei Fallinen: tais olla ns. huumoria, taas vaihteeks. Eli kun asiasta A ei saa puhua niin... Noh, vikahan lienee kai minussa kun ns. huumori ei ns. uponnut. "You really can't be jealous of something you can't fathom."
-Nigel Tufnel |
MegaMan 26.04.2011 06:49:09 | |
---|
Olematta minkään vertaa fanipoika, on pakko ihmetellä että mihin vittuun perustat tuon "taimi on perseestä"-lausunnon? Eikö Cliffin bassot taimaa Larsin rumpuihin? Ei Larsin taimi nyt ihan niin metsässä ole kuin Burtonin. Levyllä varsinkaan. Ihan ookoosti se Ulrichi paukuttaa taimin puolesta noilla vanhoilla lätyillä, mutta toi Burtonin bassottelu meni kyllä niin mettään kun vaan mennä voi. Minä juon kossua!!! |
SuckerPunch 26.04.2011 10:29:59 | |
---|
|
Megakorkko 26.04.2011 10:58:21 | |
---|
No se vitun Rubin, ei sen kanssa voi saada aikaan hyvää Metallicalevyä. |