Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 550 51 52 53 5460 61 62 63 64
Aika härkä
10.04.2011 19:48:46
"Humanisti hippi"
"Vitun hippi"

Tosin nykyään ulkonäön muututtua radikaalisti, olen vain "tyttö" tai "nainen".
not.
Painajaismainen
13.04.2011 04:40:20
Viime viikonloppuna minua luultiin kahdesti naiseksi. Ensimmäinen kerta oli perjantaina Kuopion Henry's Pubissa kun kävelin vessasta pois ja ovella vastaan kävellyt heppu kysyi, että "ootko sä tyttö vai poika?" Vastasin olevani miessss.

Lauantai-iltana kotikuntani Iisalmen eräässä nimeltämainitsemattomassa baarissa, jonne minut vastahakoisesti seurueeni pakotti, sattui näin: kävelin vessaan, jossa kolme erittäin vahvasti humaloitunutta torttutukkaa pui kovaäänisesti toistenta hienomieheyttä ja ikuista ystävyyttään urinaalien äärellä. Tullessani kopista ulos yksinään jäänyt, porukan selkeästi humalaisin amigo virkkoi, että "Tyttökö sieltä kopista tulee? Eiku ei saatana, nyt onkin sen näköinen jätkä, että kuuntelee varmasti Guns 'n Rosesia? Kuunteletko?" Vastasin myötävästi ja kaveri hoippui pois vessasta. End of discussion.

Kumpanakin iltana päälläni oli aivan normaalit vaatteet; ruutupaita, farkut ja tennarit, eli ei mitenkään erityisen huomiotaherättäviä tai naisellisia vaatekappaleita. Johtunee siis siitä, että olen hiukan alle 170cm pitkä kaveri ja hiukset on pitkät ja nutturalla.
Tawsky
13.04.2011 09:13:00
Mua luultiin naiseks kans silloin tällöin kun oli pitkät hiukset. Sinänsä erikoista kun olen 182cm pitkä ja ruumiinrakenteelta aika roteva. Tosin yleensä nää jotka näin luulivat olivat yleensä ikäihimisiä joilla näkö ja järki saattaa falskata.

Sepä oli yksi syy miksi letti lähti. Muutenkin sopii tämä lyhyempi (itseasiassa jo vähän liikaakin venähtänyt) malli paljon paremmin.
tepeh
13.04.2011 17:05:00
"Rokkipeikko". Osuvammin ei mua vois varmaan kuvaillakkaan.
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. http://mtee.comyr.com/index.php/Main_Page
Murgo
13.04.2011 18:42:22

Kuten olen tainnut aiemminkin todeta, se ilo tässä vanhenemisessa (ja naamakarvoituksessa) on että voi pitää pitkää tukkaa ilman että kukaan erehtyy luulemaan naiseksi. Näin rumia ja karvaisia naisia ei ole olemassa tai jos on niin en tahdo tietää niistä mitään. :)
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
RamoQ
13.04.2011 20:57:35
En tiedä miksi mutta kuulen nykyään pirun usein että olen ihan ruskettuneen Jack Whiten näköinen... Otan kehuna.
Tilutus on yliarvostettua.
rokiroki
15.04.2011 12:00:54
Lainaan itseäni, mikään ei ole muuttunut- paitsi tuon kommentin esittäjä jäänyt eläkkeelle....

rokiroki: Kerran eräs työpaikkani ikinuorista naisihmisistä ( hänkin oli silloin 60+) tokaisi, että olen kuulemma samannäköinen kuin Eppu Normaali.

Oletan, että tarkoitti Martti Syrjää, siilä en usko ko. rouvalla olleen tietoa em . orkesterin jäsenten tarkemmista nimistä.
Naamani on kyllä aika kirveellä veistetyn näköinen, pienet mulkosilmät ( voiko sellaisia olla ? ) ei mikään kovin sileä iho, leukaa riittää, mutta huulet eivät ole yhtä turpeat. Hiusmallissa on myös jotain takkuista samankaltaisuutta.Epäilen tosin että taiteilija Syrjä on parikymmentä kiloa kevyemmässä sarjassa.

Kyllä se oli kuitenkin ehkä aika osuva kommenti. Mutta itse lisäisin ulkonäössäni olevan piirteitä M.Syrjän lisäksi myös seuraavista komistuksista: Seppo Räty, Samuli Edelman(se turvonnut versio) ja Jallu Rantanen, joka oli HJK kärkipelaajia aikoja sitten.
Allekirjoitus_____________ nimen selvennys
VeryHumis
18.04.2011 01:39:44
Huvittavin kommentti ehdottomasti tuli paikallisessa rokkibaarissa, jossa humaltunut nuori naishenkilö paasasi jotain toisesta maailmansodasta. Kovasti olisin halunnut asiasta tarkemmin hänen kanssaan keskustella, mutta hän toteaa ettei mun kanssa voi keskustella, "Sä oot tommonen vegehippipunkkari". Sen illan ansaitut naurut.
"Ei se musiikki sille mitään voi ketä sitä soittaa"
TaikuriHärvä
18.04.2011 03:28:05 (muokattu 18.04.2011 03:28:40)
Kolme kertaa ulkonäköäni on enemmän ja vähemmän satunnaisten ihmisten toimesta verrattu Supermonivetoon ( jos joku ei tiedä, nii sivistyköön tästä http://www.youtube.com/watch?v=jrLx27Wo9t0 ). En tiedä pitäskö ottaa kohteliaisuutena, vai ei. :D
"Nauti siinä nyt sitten raikkaasta meri-ilmasta kun valas kelluu purjeveneen vieressä suu auki ja suihkuttaa vettä veneen kannelle." -Atomic Cafe
tuomittu
18.04.2011 10:12:13
RamoQ: En tiedä miksi mutta kuulen nykyään pirun usein että olen ihan ruskettuneen Jack Whiten näköinen... Otan kehuna.

Vaihda nimeksesi Jack Tan ja perusta Tan Stripes -niminen yhtye (tai sit suoraan vaan Tan Lines).
Sergei Fallinen
20.04.2011 01:14:31 (muokattu 20.04.2011 01:15:15)
Yks naispuolinen kaveri sanoo suunnilleen aina kun nähdään et näytän ihan homonarkkarilta

ja yks tyyppi taas sanoo aina et näytän Oasiksen laulajalta
tuomittu
20.04.2011 14:20:57
Sergei Fallinen: homonarkkari

Oasiksen laulaja

Synonyymejä.
kylereese
20.04.2011 23:54:05
"kyllä toi dokaaminen alkaa näkyä"
Commoni
24.04.2011 13:05:59
Näytän kuulema Tommi Läntiseltä.
Soitat aika hyvin tyypiksi jolla ei ole oikeita ongelmia.
shecrow
24.04.2011 20:22:13
hei oot sä se sani aikakonest?
shecrow
25.04.2011 10:18:56
tepeh:
Ootko?

en lähelläkään onneks hehee
Moimies
11.05.2011 00:54:56 (muokattu 11.05.2011 00:58:03)
Bänditreenien tauolla eräs heppu sanoi luulleensa muijaksi kun oli joskus nähnyt. Aurinkolasit päähän laitettuani muutuin Jeff Hannemaniksi, kun otin ne pois, olinkin Michael Amott. Aika ruma ämmä oon vissiin.

E: Amott-kommentti johtunee hiustenväristä.
Super-Jari
14.05.2011 13:24:27
Semmonen mr. Eko sanoi että "i like da locks".
MoreK
17.05.2011 10:34:29

"Sulla on tommonen Neumannin näkönen hevosen naama"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)