JM 30.03.2004 15:20:03 | |
---|
Maksettu jo viime perjantaina. Nimeä ei vaan listassa näy? Toivotaan että se sinne ilmestyy...? Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
Fortune 30.03.2004 15:49:01 | |
---|
Maksettu jo viime perjantaina. Nimeä ei vaan listassa näy? Toivotaan että se sinne ilmestyy...? No, viikonloppuna ei raha liiku (typerää näin tietokoneaikana, mutta tokihan pankit tykkäävät käyttää toisten rahoja omiin toimiinsa, siksi tilisiirrot pankista toiseen kestävät) ja jos pistit toisesta pankista, niin kestää aikansa. Minun tilini on Osuuspankissa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Minun tilini on Osuuspankissa Jep, Osuuspankissa on minunkin (itseasiassa äitini..heh) tili. Itsekin arvelin nimen puuttumisen johtuvan juuri tuosta viikonlopusta. Ei tässä hätää ole, toivottavasti vaan kaikki menee nappiin. EDIT: Ja nyt muuten tajusin miksi rahat eivät ole vielä tulleet.. Pistin tilinsiirtoon eräpäiväksi sen viimeisen päivän (tänään?) ja nettipankkihan ilmeisesti hoitaa maksun juuri eräpäivänä.. Eli tänään pitäisi alkaa rahoja näkymään. Jos ei niin voi kerpele. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Anarkiapurilainen 31.03.2004 15:42:24 | |
---|
Minun tilini on Osuuspankissa. Maksoin bassopaitani Nordean Solo-yhteydellä eilen, vaikka vähän pelottikin. Tuossa kestää kokemuksen mukaan 2-3 päivää, mutta ei heikon taloudellisen tilanteen takia voinut aikaisemminkaan oikein maksaa. |
Fortune 31.03.2004 16:19:39 | |
---|
EDIT: Ja nyt muuten tajusin miksi rahat eivät ole vielä tulleet.. Pistin tilinsiirtoon eräpäiväksi sen viimeisen päivän (tänään?) ja nettipankkihan ilmeisesti hoitaa maksun juuri eräpäivänä.. Eli tänään pitäisi alkaa rahoja näkymään. Jos ei niin voi kerpele. Joo, ei hätiä, näkyi tulleen. Päivitän listan heti kun kykenen. Paidat ovat sitten fyysisesti saapuneet minulle tänään, juuri äsken raahasin ne Matkahuollosta. Hyvältä näyttää, vaikka itse sanonkin. Nyt tarvitsee sitten enää toimittaa 180 kappaletta paitoja omistajilleen :) Luvassa rattoisia iltoja kirjekuorten parissa.
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
Rocktron 31.03.2004 17:00:57 | |
---|
Paidat ovat sitten fyysisesti saapuneet minulle tänään, juuri äsken raahasin ne Matkahuollosta. Rock 'n' roll "RockTron", Rock 'n' roll |
Mase 31.03.2004 18:43:56 | |
---|
Paidat ovat sitten fyysisesti saapuneet minulle tänään, juuri äsken raahasin ne Matkahuollosta. Nyt sitten vaan odotellaan postin setää/tätiä kädet pitkällä postiluukusta ;) Tue köyhää ja osta auto: http://members.surfeu.fi/mikko.vuori/ |
noir 01.04.2004 11:21:37 | |
---|
Mihinkäs aikoihin saa Audiodivarista noutaa pakettiansa? Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
PJS 01.04.2004 12:13:44 | |
---|
Forune. Oot sä kyllä aika kurko äijä...ei olis itellä ollu viitseliäisyyttä ruveta tällasta tekeen. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
JM 01.04.2004 13:18:31 | |
---|
Forune. Oot sä kyllä aika kurko äijä...ei olis itellä ollu viitseliäisyyttä ruveta tällasta tekeen. Samaa olen itsekin ajatellut.. Hattua täytyy nostaa että moiseen ryhtyy. Ja kiitoskin täytyy sanoa. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Fortune 01.04.2004 14:56:58 | |
---|
Mihinkäs aikoihin saa Audiodivarista noutaa pakettiansa? Minä koetan ehtiä viemään ne sinne ennen ensi keskiviikkoa, sitten lähden pääsiäislomalle. Sovitaan, että keskiviikkona ne ovat siellä viimeistään noudettavissa. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Fortune 01.04.2004 14:57:30 | |
---|
Forune. Oot sä kyllä aika kurko äijä...ei olis itellä ollu viitseliäisyyttä ruveta tällasta tekeen. Kyllä tuo paitakasa alkaa nyt vähän ahdistaa. Tulisi vielä se lasku painosta, että saisi sen pois huolesta... "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Juhani 01.04.2004 18:53:38 | |
---|
Kyllä tuo paitakasa alkaa nyt vähän ahdistaa. Tulisi vielä se lasku painosta, että saisi sen pois huolesta... Fortune, jos sulla on jokin kamera tms. niin ota kuva piruuttaan. Niin päästään ihmettelemään paitavuorta. :) |
Fortune 01.04.2004 20:34:12 | |
---|
Fortune, jos sulla on jokin kamera tms. niin ota kuva piruuttaan. Niin päästään ihmettelemään paitavuorta. :) Pitää ottaa töistä lainaksi, hyvä idea :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Jonte 01.04.2004 22:21:45 | |
---|
Jep, Osuuspankissa on minunkin (itseasiassa äitini..heh) tili. Ai. Minun anopillani on tili osuuspankissa. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Jonte 01.04.2004 22:26:34 | |
---|
Fortune, jos sulla on jokin kamera tms. niin ota kuva piruuttaan. Niin päästään ihmettelemään paitavuorta. :) Survoisit ennemmin jonkun kaverisi päälle niin monta paitaa kuin menee (S=>M=>L=> jne) ja ottaisit sitten kuvan ja laittaisit MNettiin katseltavaksemme. Ei tosin, kiitos kovasti kun teit tuon hienon homman. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Fortune 02.04.2004 13:57:05 | |
---|
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
Jonte 02.04.2004 14:58:28 | |
---|
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Fortune 02.04.2004 14:59:14 | |
---|
Olin näkevinäni miukun ikkunalaudalla kolmosessa.. Juu, siellä on, oravan vieressä :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Mimi 02.04.2004 18:17:24 | |
---|
Vieläkö riittää puhti kaiken raatamisen jälkeen raahata pinkka paitoja postin käsiin?! =)... Tosta urakasta piäis oikeesti myöntää joku arvomerkki/kunniakirja/kiertopalkinto!! Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |