Aihe: Kesän kitaraleirit?
1 2 3 4
wrshredder
12.01.2010 17:06:15
doppelgänger: Nostellaanpa tämä ylös.....

Kuinkas moni on mahdollisesti tulossa tänä kesänä tonne Tampereen kitarafestivaalille/leirille? Opettaja koittaa tuonne suostutella mutta en ole vielä vakuuttunut. Siispä kyselen vähäsen.
Minkä ikästä porukkaa tuolla suunnilleen on? Kuinka paljon on päivässä suunnilleen tunteja? Voiko suorittaa teorioita? Minkälainen meininki muuten?

No minä en ainakaan ole tulossa kun klassista en enää opiskele, mutta jos meininki on vähääkään samallainen kuin -07 niin suosittelen erittäin paljon. Se oli oikeasti yksi hienoimmista viikoista elämässäni. Todella rento meno ja paljon tuli opittua. Ikähaarukkaa nyt on paha sanoa tarkalleen, mutta veikkaisin että siinä 20 hujakoilla mennään, tottakai sinne saa minkä ikäinen tahansa mennä. Tunnit veikkaan hatusta myös, muistasin että oli jostain 10-6. Siis oma tunti + sai mennä katsomaan muiden tunteja. En usko että siellä on aikaa teorian opiskeluun, mutta kannattaa silti kysyä. Meininki on tosiaan ihan päällikköä, tunnit ja sitten saunailua, kaljaa ja illanviettoa ja me pelattii futista. Pakko myöntää et mä olin aika hajalla kun piti lähteä pois, sen verran komiaa oli.

Btw, ei kukaa haluis ostaa mun Liikasen kitaraa? =P
Tarmo: "Iham saletisti heitän akan tänää pihalle sieltä tulee PMMP konserti kakkoselta, pistän nauhalle ja ostan maggaraa ja kaliaam ja käsivoidetta. Timangia!"
guitarfestival
16.05.2011 13:42:12

Kesän 2011 Tampere Guitar Festivalin kitaraleirille Voionmaan opistolla mahtuu vielä! Opettajana Juuso Nieminen! Mestarikursseja pääsee seuraamaan, ja niitä pitävät:

- Sérgio Assad* 15.6. Tampere-talo, 17.6. Voionmaa
- Odair Assad* 15.6. Tampere-talo, 17.6. Voionmaa
- Manuel Barrueco* 16.6. Tampere-talo TÄYNNÄ
- Mats Bergström** 11.-12.6.
- Marcin Dylla** 13.-17.6.
- Meng Su & Yameng Wang*

Tarjolla myös Celso Machadon brasilialaisen kitaran työpaja Voionmaan opistolla Ti 14.6. klo 12:45-15 Lisäinfoa: www.tampereguitarfestival.com

Toivottavasti nähdään kesäkuussa :)

Suvi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)