![]() 07.04.2011 13:01:26 | |
---|---|
Pettis: Laitetaas vielä tännekkin. Pettis: Jaahas tyhmä kun olen... tilinro: 571130-232275 jani välimäki/nimim. pianisti66 vastas mun ostoilmoitukseen. Meninpä sit laittamaan tilille rahaa ja eipä ole kuulunut tästä tyypistä enää mitään. Oisinpa vaan osannu googlettaa ennen maksua. Oppiihan sen näinkin... onneks ei ollut kun 30e kyse. Vituttaa silti! Pettis: Noita pianisti## tunnuksia näyttäs olevan useampia täällä. Varokaa siis tätä tyyppiä! Kai se on rikosilmoitus tehtävä. Kannattaa tehdä ihan jo senkin takia, että jos noita alkaa kertymään kyseiselle henkilölle useampia, poliisi saattaa jopa tehdä jotain asian suhteen. | |
![]() 08.04.2011 12:54:36 | |
kipu69: Onko kukaan kaupitellu viime aikoina tavaraa nimellä joonas joka asuu maskussa? puh num 0409669170 ja on prepaid., käyttää kaverin mailia jonka nimi on Jani Liikala jajajay33@gmail.com> Puhelin numeron näyttää omistavan Joonas Nikula. Mutta numeron ja e-mail osoitteen takana taitaapi puuhata yksi JA ainoa.... SAMI SINISALO!! Googlatkaa piruutanne nimi :) Tällä pojalla on monta varastettua nimeä, numeroa ja sähköpostiosoitetta. | |
![]() 10.04.2011 20:39:33 | |
Nyt täytyy jakaa muutama aiheeseen sopiva tarina.. Itse sain viime viikon alussa torin Gibsonin Explorer- ostoilmoitukseni perusteella mailiin hienon viestin. Lähettäjänä oli Gibson Brown, joka varsin huonolla englannilla kertoi asuvansa Lontoossa ja hänellä olevan "Se mitä etsiskelen". Oli kuulemma "Very fine". Melko ontuvana tärppinä kertoi hoitavansa itse toimituskulut Suomeen. Liitteenä oli pelkästään puhelinnumero, joka näkyi suuntautuvan Viroon.. Tuli mieleen toinen, ei mitenkään muusikoiden nettiin liittyvä, mutta samankaltainen tapaus. Viime kuun alussa eräs tuttu sai syntymäpäivänään hämärän tekstarin, jossa luki jotakuinkin: "Hei ja paljon onnea! Ei olla nähty aikoihin, mutta ennen oli aina hauskaa yhdessä. Soittele num:.. t:Noora" Ja numerona oli jälleen hämärähkö sarja, joka poikkesi viestin lähettäjän numerosta. Frendi kertoi jonkun aikaa miettineensä, ettei kyllä ole koskaan yhdenkään Nooran kanssa hengaillut, eikä uskonut edes humalan muistinvievän tilan mahdollisuuteen! xD No joo vitsi vitsinä, mutta itseä korpesi perhanasti tällainen toiminta, jolla yritetään hiljaisia ja yksinäisiä miehiä jallittaa nyt jo oman luurin välityksellä. Puhumattakaan siitä, miten viestiä hieman muuttamalla saadaan hyväuskoiset vanhukset numeroihin soittamaan. Anyway, kaikkea nämä alhaiset gangsterit taas yrittävät ja jokaisesta tuutista. Olkaa ihmiset tarkkana. | |
![]() 11.04.2011 00:05:08 | |
Itse sain viime viikon alussa torin Gibsonin Explorer- ostoilmoitukseni perusteella mailiin hienon viestin. Lähettäjänä oli Gibson Brown, joka varsin huonolla englannilla kertoi asuvansa Lontoossa ja hänellä olevan "Se mitä etsiskelen". Oli kuulemma "Very fine". Melko ontuvana tärppinä kertoi hoitavansa itse toimituskulut Suomeen. Liitteenä oli pelkästään puhelinnumero, joka näkyi suuntautuvan Viroon.. Sama jannu tarjos mulle Mesan nuppia samoilla selityksillä. | |
![]() 11.04.2011 18:39:54 | |
Numerosta 0465646537 tarjosi tuntematon tyyppi digitechin IPS 33B:tä. Yhteydenpito kesti tietysti vaan siihen saakka kunnes sanoin että voin noutaa laitteen Kokkolasta vaikka itse Tampereella asunkin. Pitäkää varanne. Stratoja emme ole, Lespoiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis Ibanezin Ässiä! | |
![]() 19.04.2011 19:39:22 | |
Midrange: Numerosta 0465646537 tarjosi tuntematon tyyppi digitechin IPS 33B:tä. Yhteydenpito kesti tietysti vaan siihen saakka kunnes sanoin että voin noutaa laitteen Kokkolasta vaikka itse Tampereella asunkin. Pitäkää varanne. Sama kaveri tarjosi Z-11:sta tänään n. tunti siitä kun olin laittanut ilmoituksen. Googletin numeron ja törmäsin tähän postaukseen. Kun ilmoitin tyypille googlauksen tuloksesta ostaja olikin löytynyt ko. purkille. :D | |
![]() 19.04.2011 21:48:23 (muokattu 19.04.2011 21:50:41) | |
Tool: Sama kaveri tarjosi Z-11:sta tänään n. tunti siitä kun olin laittanut ilmoituksen. Googletin numeron ja törmäsin tähän postaukseen. Kun ilmoitin tyypille googlauksen tuloksesta ostaja olikin löytynyt ko. purkille. :D Voi juma! Sama p*rsenaama tarjos eilen Xoticin spedua ja hommahan tyrehtyi siihen kun vaadin ennakolla toimitusta. Viimeiseen asti kaveri yritti että olisin laittanut rahat tilille. Onneksi tuli tarkistettua 16400 kautta kaverin tiedot, joita yllättäen EI löytynyt... Millä nää saataisiin M.Netistä pois? EDIT: Niin, eilen tyyppi asusteli Oulunsalossa Että joo... | |
![]() 19.04.2011 22:20:00 | |
weetube: Voi juma! Sama p*rsenaama tarjos eilen Xoticin spedua ja hommahan tyrehtyi siihen kun vaadin ennakolla toimitusta. Viimeiseen asti kaveri yritti että olisin laittanut rahat tilille. Onneksi tuli tarkistettua 16400 kautta kaverin tiedot, joita yllättäen EI löytynyt... Millä nää saataisiin M.Netistä pois? EDIT: Niin, eilen tyyppi asusteli Oulunsalossa Oulunsalossa oli majapaikka tänäänkin... Tätä on varmaan pohdittu jo muissa ketjuissa mutta minun mielestä vain rekisteröityneet käyttäjät näkisivät ja voisivat laittaa ilmoituksia. Tuskin ammattihuijarit häviäisivät mutta onnenonkijat katoaisivat mitä luultavimmin. | |
![]() 20.04.2011 00:06:32 | |
046-alkuiset numerot on melkein aina prepaideja. Niiden kanssa oon ite erityisen tarkka kaupanteossa. | |
![]() 20.04.2011 11:22:13 (muokattu 20.04.2011 11:25:04) | |
Midrange: Numerosta 0465646537 tarjosi tuntematon tyyppi digitechin IPS 33B:tä. Yhteydenpito kesti tietysti vaan siihen saakka kunnes sanoin että voin noutaa laitteen Kokkolasta vaikka itse Tampereella asunkin. Pitäkää varanne. Numero 0465646537 tarjosi mulle ENGL Powerball II:sta 700€:lla. Hinta on epäilyttävän alhainen, uutena maksaa ~1500€. Sanoi asuvansa Kokkolassa. Kun pyysin häntä lähettämään kuvia vehkeestä, yhteydenotto loppui täysin. | |
![]() 20.04.2011 13:17:41 | |
Hypetreme: Numero 0465646537 tarjosi mulle ENGL Powerball II:sta 700€:lla. Hinta on epäilyttävän alhainen, uutena maksaa ~1500€. Sanoi asuvansa Kokkolassa. Kun pyysin häntä lähettämään kuvia vehkeestä, yhteydenotto loppui täysin. Höhöö, vitsi ku tuohon hintaan sais Powerball kakkosen... :D "I say Goddamn what a rush!" | |
![]() 20.04.2011 19:00:19 (muokattu 20.04.2011 19:00:54) | |
Numero josta viesti tuli: 0465646537 Viesti: Morjes! 50 lähtisi MXR Zakk Wylde Overdrive pedaali joka on thomannilta ostettu reilu vuos sitten, täysin toimiva ja hyväkuntoinen, laita viestiä jos kiinnostaa" Vastasin hälle, et joo laita vaan postiennakolla tulemaan, maksan sitte postin konttorissa. Mun vastauksen jälkeen tää ei oo kommunikoinu millään tavalla takas. Lienee taas yksi huijari kyseessä.. E: Kato prkl, sama kuin Hypetremelle tarjonnut. Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! | |
![]() 20.04.2011 19:05:03 | |
Mulla alkaa kohta usko loppumaan sellasiin ostajiin jotka on mulle nimimerkiltään outoja. Nytkin lähettämäni pedaali köllöttää kolmattapäivää matkahuollossa ja ei ostajaa kiinnosta sen hakeminen. Melkosta touhua. Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. | |
![]() 20.04.2011 19:18:35 | |
jyrkalt: Mulla alkaa kohta usko loppumaan sellasiin ostajiin jotka on mulle nimimerkiltään outoja. Nytkin lähettämäni pedaali köllöttää kolmattapäivää matkahuollossa ja ei ostajaa kiinnosta sen hakeminen. Melkosta touhua. Kitaradadassahan tää on mennyt siihen että samat romut kiertää edestakaisin kun kukaan ei viitsi käyttää toria. "Kuulemma oli puhetta, että mun pitäis maksaa ns. eritemaksu eilisen takia."-vvaltsu | |
![]() 20.04.2011 19:21:25 | |
Traditional: Kitaradadassahan tää on mennyt siihen että samat romut kiertää edestakaisin kun kukaan ei viitsi käyttää toria. Kuulostaa kans bassodadan meiningiltä. "Gimme that paper, bet yer ass I will sign.. 'CAUSE I NEED A BEER, 'N IT'S TITTY-
SQUEEZIN' TIME!" - Frank Zappa | |
![]() 20.04.2011 20:01:11 | |
Traditional: Kitaradadassahan tää on mennyt siihen että samat romut kiertää edestakaisin kun kukaan ei viitsi käyttää toria. Onneks siellä on vielä välillä jotain mitä ei oo testannu ja mikä kelepais testiin. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... | |
![]() 20.04.2011 20:08:21 | |
Mulla ei oo mitn hajua tästä dadahommasta :P Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. | |
![]() 20.04.2011 21:32:03 | |
Ite olen onneksi ainakin toistaiseksi karttanut kaikki huijaukset vaikka kauppoja ainakin puolensataa torin kautta hoidettu. Nyt kun näitä lukee niin tuntuu vähän jopa pelottavalta, näin jälkikäteen, mitä on tullut ostettua. Reilun tonnin vehkeitä useampikin, ihan liian pienellä tunnustelulla ja hirveällä kiireellä kun rahat polttanut taskussa ja gas silmissä. Sinällään tälläiset tarinat ovat hyviä ja hirveän opettavaisia, tietysti todella sääli niiden puolesta jotka ovat kärsineet... Tuli vaan mieleen, että nykyään tuntuu olevan sellaiseksi mennyt että jokaisen pitäisi olla kokoaika mailin päässä tavoitettavissa ja tietenkin heti. Varsinkin huuto.netin puolella suurinpiirtein tunnissa tuntuu että pitäisi vastata tai joku on jo uhkailemassa negatiivisella palautteella.. Kannattaa muistaa että on niitäkin ihmisiä jotka ei todellakaan ole koneen ääressä jatkuvasti, ilmeisesti vähemmistöä alkaa sitten vissiin olemaan.. Tietenkin jos kauppa on käynnissä ja varsinkin jos toinen on jo rahoja lähetellyt niin onhan se vähän törkeää antaa odottaa... Mutta tosiaan ei mitään isompaa sählinkiä itellä ollut, mutta kerran kun yhden mikin myin niin posti meni hävittämään lähetyksen. Siinä otti melkein kuukauden päivät ennen kuin homma oli selvä. Ihan vaan sillä sanon että ei sekään ihan aina välttämättä ole mikään tekosyy, kun sellaisiakin huijausyrityksiä on joskus kuullut. Kannattaa muuten huomioida kun lähettelee niin ainakin itelle korvattiin vain puolet lähetyksen arvosta takaisin kun posti hävitti... www.circusnecropolis.com | |
![]() 21.04.2011 08:51:51 | |
J.RA: Mutta tosiaan ei mitään isompaa sählinkiä itellä ollut, mutta kerran kun yhden mikin myin niin posti meni hävittämään lähetyksen. Siinä otti melkein kuukauden päivät ennen kuin homma oli selvä. Ihan vaan sillä sanon että ei sekään ihan aina välttämättä ole mikään tekosyy, kun sellaisiakin huijausyrityksiä on joskus kuullut. Kannattaa muuten huomioida kun lähettelee niin ainakin itelle korvattiin vain puolet lähetyksen arvosta takaisin kun posti hävitti... Painavaa asiaa. Tuossa vuosi (vai kaksi? Ei muista enää) sitten pientä kuumotusta aiheutti erään pedaalin katoaminen postissa: ostaja maksoi etukäteen tilille, paketti lähti postiin - ja peruspihi kun olen, tulin lähettäneeksi sen ihan tavallisena kirjeenä. Postista ulos lähtiessäni alkoi heti mietityttää, olisiko kuitenkin pitänyt jotakin seurantanumeroa siihen... Posti p*rkele meni ja hukkasi paketin. Seuraavan kuukauden ajan sitä metsästettiin - Postilla oli välillä tieto paketin sijaintipaikasta, välillä se mystisesti katosi uudelleen. Välillä sitä oltiin tuomassa vastaanottajalle - pakettia ei vain kuulunut. Parin viikon odottelun ja ihmettelyn jälkeen tein katoamisilmoituksen. Olin onneksi ottanut pedaalista kuvia sekä ulkopuolelta että sisuskaluista, sarjanumero oli dokumentoitu, erehtymisen vaaraa ei ollut. Paketinkin pystyin kuvailemaan tarkasti, mittoja myöten. Löytyi. En edelleenkään tiedä, mitä oli tapahtunut. Ostaja ei onneksi menettänyt hermojaan missään vaiheessa, postikin yritti ilmeisen tosissaan selvittää tapausta. Oli kylläkin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun lähetän mitään arvokkaampaa ilman seurantatunnuksia. Pedaali oli BJF Blueberry Bass Overdrive. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 | |
![]() 21.04.2011 09:35:01 | |
Jungleman: Painavaa asiaa. Tuossa vuosi (vai kaksi? Ei muista enää) sitten pientä kuumotusta aiheutti erään pedaalin katoaminen postissa: ostaja maksoi etukäteen tilille, paketti lähti postiin - ja peruspihi kun olen, tulin lähettäneeksi sen ihan tavallisena kirjeenä. Postista ulos lähtiessäni alkoi heti mietityttää, olisiko kuitenkin pitänyt jotakin seurantanumeroa siihen... Posti p*rkele meni ja hukkasi paketin. Seuraavan kuukauden ajan sitä metsästettiin - Postilla oli välillä tieto paketin sijaintipaikasta, välillä se mystisesti katosi uudelleen. Välillä sitä oltiin tuomassa vastaanottajalle - pakettia ei vain kuulunut. Parin viikon odottelun ja ihmettelyn jälkeen tein katoamisilmoituksen. Olin onneksi ottanut pedaalista kuvia sekä ulkopuolelta että sisuskaluista, sarjanumero oli dokumentoitu, erehtymisen vaaraa ei ollut. Paketinkin pystyin kuvailemaan tarkasti, mittoja myöten. Löytyi. En edelleenkään tiedä, mitä oli tapahtunut. Ostaja ei onneksi menettänyt hermojaan missään vaiheessa, postikin yritti ilmeisen tosissaan selvittää tapausta. Oli kylläkin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun lähetän mitään arvokkaampaa ilman seurantatunnuksia. Pedaali oli BJF Blueberry Bass Overdrive. Näitä tarinoita postin /itellan sähläilyistä olis niin paljon että melkein vaatisi oman aiheen keskustelualueelle. Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)