touhis 21.04.2011 00:26:10 | |
---|
Sergei Fallinen: öö, säännöt? ei kai oo kultast maalia? Siis ilmeisesti vähintään se puoli tuntia, ei kultaisia kasseja. |
mul ei oo virkkusta niin kertokaa jos säännöt mainitaan e. ok, thx:) |
Sergei Fallinen 21.04.2011 00:36:04 | |
---|
ei vittu mitä toi alonso tekee vieläkin kentällä |
touhis 21.04.2011 00:37:28 | |
---|
Varmaan sitä samaa kuin pepekin. :) |
Sergei Fallinen 21.04.2011 00:38:08 | |
---|
pepestä mä kysyn ennemmin että mitä se tekee ylipäätään vankilan/eläintarhan ulkopuolella? |
touhis 21.04.2011 00:39:04 | |
---|
Ei vitt.. Cristiano Ronaldo! |
Sergei Fallinen 21.04.2011 00:39:06 | |
---|
vittu............ |
touhis 21.04.2011 00:41:23 | |
---|
Sergei Fallinen: pepestä mä kysyn ennemmin että mitä se tekee ylipäätään vankilan/eläintarhan ulkopuolella? Ymmärrän muuten mitä tarkoitat tällä, mutta näissä kahdessa viime klassikossa pepehän on pelannut hyvin ja rottaillut aivan käsittämättömän vähän. |
Sergei Fallinen 21.04.2011 00:43:29 | |
---|
barcan eka tiukka paikka täl kaudel vissiin on se Mourinho vaan ihmeesti saanu Realin pitkäst aikaa kasaan |
loituma 21.04.2011 00:44:32 | |
---|
Viimeiselle vartilla odotettavissa tiukkaa bussia Madridilta. Jotenkin pitäisi saada puhkottua nyt. http://maihinnousu.net/a/1885 |
touhis 21.04.2011 00:49:27 | |
---|
Kyllä mä oon sitä mieltä että tää peli kaatui siihen ettei tarzan ollut heilumassa takalinjoilla. |
Sergei Fallinen 21.04.2011 00:59:17 | |
---|
tuurillahan noi voitti ja tuomarin avustuksella mutta silti vituttaa törkeästi. Jos Mourinho saa yhtä hyviä tuloksia toivotaan toivotaan -taktiikallaan myös noissa kahessa tärkeimmässä klassikossa niin ei helvetti... |
touhis 21.04.2011 01:04:46 | |
---|
Sergei Fallinen: tuurillahan noi voitti ja tuomarin avustuksella mutta silti vituttaa törkeästi. Jos Mourinho saa yhtä hyviä tuloksia toivotaan toivotaan -taktiikallaan myös noissa kahessa tärkeimmässä klassikossa niin ei helvetti... Mitenkäs se sun lääkitys? Siis Real on pelannut nämä molemmat klassikot niin järkevästi kuin vain voi pelata. Barcan porukka on todella tasokas mutta kun neppaillaan niin ei se vaan toimi tota puolustusta vastaan. |
DJKaaos 21.04.2011 01:09:08 | |
---|
Real teki tarvittavan maalin ja Iker torjui kaiken mahdollisen. Täysin ansaittu voitto. Jos Barcelona olisi saanut edes vähän jotain aikaiseksi, niin sitten voisi ehkä jälkispekuloida jotain. Täysin saamatonta riplailua ja näennäistä pallonsiirtelyä, josta on turha vetää minkäänlaista viivaa Realin "tuurivoittoon". Minä olen minä. |
touhis 21.04.2011 01:11:34 | |
---|
djKaaos: Real teki tarvittavan maalin ja Iker torjui kaiken mahdollisen. Täysin ansaittu voitto. Jos Barcelona olisi saanut edes vähän jotain aikaiseksi, niin sitten voisi ehkä jälkispekuloida jotain. Täysin saamatonta riplailua ja näennäistä pallonsiirtelyä, josta on turha vetää minkäänlaista viivaa Realin "tuurivoittoon". Olikos sillä Iker-Manilla oikeastaan yhtä paikkaa lukuunottamatta juuri edes torjuttavaa.. Barcalla on todella petrattavaa kun viikon päästä taas isketään yhteen. |
Sergei Fallinen 21.04.2011 01:12:25 | |
---|
touhis: Mitenkäs se sun lääkitys? Siis Real on pelannut nämä molemmat klassikot niin järkevästi kuin vain voi pelata. Barcan porukka on todella tasokas mutta kun neppaillaan niin ei se vaan toimi tota puolustusta vastaan. järkevästi joo, en mä oo muuta väittänytkään. Ei oo tainnut moni muu jengi yhtä hyvin täl kaudel Barcaa vastaan pärjätä. Mut molemmissa peleissä ainoat maalit on tullut puolittaisilla onnenkantamoisilla, oli Ronaldo kuinka vitun hyvä pelaaja hyvänsä, ja lisäks tuomareille on selkeesti annettu ohjeet että francolaiset pärjää vaihteeks. Tääkin oli aika lähellä mennä rankkareille ja siinä olis sit ollu 50-50 mahdollisuudet kummallakin. Siinä mielessä tuntunut hieman toivotaan toivotaan -meiningiltä toi Mourinhon peli Barcan peli on kyl turhauttavaa katottavaa siinä vaiheessa kun ollaan häviöllä, toivois et joku oikeesti joskus vaan laukois, vaikka huonommastakin paikasta, mut toisaalta ymmärtää että turhaa vaihtaa taktiikkaa kun ollaan koko peli kuitenkin ylivoimasesti hallittu ja jonkinlaista paikkaakin saatu Seuraavaks sit tärkeimmät klassikot ja ne jos voitetaan niin saa vähän lohtua. |
Sergei Fallinen 21.04.2011 01:13:13 | |
---|
touhis: Olikos sillä Iker-Manilla oikeastaan yhtä paikkaa lukuunottamatta juuri edes torjuttavaa.. Barcalla on todella petrattavaa kun viikon päästä taas isketään yhteen. kyl must Iker torju ainakin pari kolme suht pahaa paikka, en nyt tarkemmin muista mitkä ne oli |
Sergei Fallinen 21.04.2011 01:15:27 | |
---|
djKaaos: Real teki tarvittavan maalin ja Iker torjui kaiken mahdollisen. Täysin ansaittu voitto. Jos Barcelona olisi saanut edes vähän jotain aikaiseksi, niin sitten voisi ehkä jälkispekuloida jotain. Täysin saamatonta riplailua ja näennäistä pallonsiirtelyä, josta on turha vetää minkäänlaista viivaa Realin "tuurivoittoon". Noh, ainakin toinen puoliaika oltiin käytännössä koko ajan Realin puoliskolla ja oli useampiakin suht hyviä paikkoja oli mutta ei Barcelonan hyökkäyspelille missään nimessä hyviä pisteitä voi antaa |
touhis 21.04.2011 01:16:23 | |
---|
Sergei Fallinen: ja lisäks tuomareille on selkeesti annettu ohjeet että francolaiset pärjää vaihteeks. Tämähän vähän jo reväytti. :) |
touhis 21.04.2011 01:18:33 | |
---|
Sergei Fallinen: Noh, ainakin toinen puoliaika oltiin käytännössä koko ajan Realin puoliskolla ja oli useampiakin suht hyviä paikkoja oli mutta ei Barcelonan hyökkäyspelille missään nimessä hyviä pisteitä voi antaa Näinpä juuri. Vaikka peli oli muka hallinnassa niin ei siellä tullut oikeastaan yhtään todella hyvää tekopaikkaa. Siinä onkin Barcalla miettimistä kun seuraavan kerran klassikkoa pelataan. |