the-Antero 18.04.2011 18:34:31 | |
---|
Ei vissiin menny ihan putkeen tää? :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
vvaltsu 18.04.2011 18:41:47 | |
---|
the-Antero: Ei vissiin menny ihan putkeen tää? :D Vituikshan tää meni jo heti kättelyssä. :D "Sie ku päätät että jostain tykkäät, niin sääh. Kilipertti ja Capa, parempaa ei oo. Aattele ku Gilbert soittais Capalla?" - Estranged |
the-Antero 19.04.2011 08:11:01 | |
---|
vvaltsu: Vituikshan tää meni jo heti kättelyssä. :D Nätti ESP M-II sulla...et vissiin oo kiillottanu profiilikuvaa varten ;) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
vvaltsu 19.04.2011 08:28:08 | |
---|
the-Antero: Nätti ESP M-II sulla...et vissiin oo kiillottanu profiilikuvaa varten ;) En en, Guitar Polish -purkki on vain näön vuoksi. :) Pitäis taas vähän hinkata tuota, on niin paskanen. Näkyy mustassa kitarassa sormenjäljet ja pöly liian helposti. "Sie ku päätät että jostain tykkäät, niin sääh. Kilipertti ja Capa, parempaa ei oo. Aattele ku Gilbert soittais Capalla?" - Estranged |
the-Antero 19.04.2011 09:32:35 | |
---|
Totta, ja tuo ESP:n musta on aika herkkää hielle...omassa on menny lakka ihan sameaks oikean käden kohdalta kun en oo jaksanu hinkata sitä :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
vvaltsu 19.04.2011 17:16:50 | |
---|
the-Antero: Totta, ja tuo ESP:n musta on aika herkkää hielle...omassa on menny lakka ihan sameaks oikean käden kohdalta kun en oo jaksanu hinkata sitä :D Tuolla tökötillä se lähtee, ainakin mulla. "Sie ku päätät että jostain tykkäät, niin sääh. Kilipertti ja Capa, parempaa ei oo. Aattele ku Gilbert soittais Capalla?" - Estranged |
bfoc 20.04.2011 18:15:05 | |
---|
Borlag: Jos ihan tarkkoja ollaan, niin Stratollahan se Iommi soitteli hevin keksiessään. Vaihtoi toki SG:hen jo hyvin varhain. Minä ajattelen "heavyn keksimistä" niiden alkupään levyjen sävellysprosessina, enkä esim. jonain tiettynä ajanhetkenä. Tässä yhteydessä laittaisin apinalle painoa enemmän kuin stratolle. Strato hajosi ekan älpeen nauhoitusten kesken. Monkey oli kuitenin Iommi-sivuston mukaan käytössä pääosalla Sabbathin alkupään touhuilussa. "This is the original SG that was used on the majority of the original line-up albums and tours." sutiojrikellA |
bfoc: Minä ajattelen "heavyn keksimistä" niiden alkupään levyjen sävellysprosessina, enkä esim. jonain tiettynä ajanhetkenä. Tässä yhteydessä laittaisin apinalle painoa enemmän kuin stratolle. Strato hajosi ekan älpeen nauhoitusten kesken. Monkey oli kuitenin Iommi-sivuston mukaan käytössä pääosalla Sabbathin alkupään touhuilussa. "This is the original SG that was used on the majority of the original line-up albums and tours." Tottakai, kuitenkin pakko mainita että kaikki alkoi sollä Stratolla, vaikka monkey SG onkin se Iommin tavaramerkki. Ellen väärin muista, niin Wizard on ainoa biisi missä SG ei esiinny lainkaan. |
Lego 20.04.2011 19:57:47 | |
---|
:D Tää meni kyllä hyvin. Mutta arvon Sipasama, kerrotko nyt vihdoin että miksi tuo mun ESP ei kelvannut niin mä voin lakata kirjoittamasta tähän? Myönnän että hieman vaivaa mieltä.. Koitetaan uudestaan myöhemmin josko tästä saataisiin toimiva konsepti tänne. Mielelläni katselen hienojen "hevikeppien" kuvatuksia. Me gusta. SWOLLEN EYE VIEW
Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan. |
bfoc 23.04.2011 22:38:36 | |
---|
Borlag: Tottakai, kuitenkin pakko mainita että kaikki alkoi sollä Stratolla, vaikka monkey SG onkin se Iommin tavaramerkki. Ellen väärin muista, niin Wizard on ainoa biisi missä SG ei esiinny lainkaan. Näin o, sitäpaitsi knoppitietoo ei o koskaan liikaa. Se on mutuen jännä, että Monkey on se eka ja sit vasta tuli Old Boy. Monesti aattelis just päinvastoin. NImet johtaa harhaan, mutta herra Darwinilta löytyy oikea järjestys tässäkin kepukkaevoluutiossa. sutiojrikellA |