Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez Jet King
1
Avon
28.03.2004 21:32:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia kyseisistä härveleistä?
 
http://www.soitin-huttunen.com/uploads/jetking.jpg
 
Soitin-Huttusella uutena 325e. Ulkonäkö miellyttää meikäläisen silmää..
 
A little less conversation, a little more action.
rockitsb
28.03.2004 22:27:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomannilta ostin ekaksi kitaraksi ton kitaran aiemman ja kaiketi ensimmäisen version. Ei näy enää Thomannin sivuillakaan sitä miun kitaraa. Toi on kyllä tyylikkäämpi ku tää miun.
 
Pari vuotta nyt kitaraa soittaneena voin todeta että haastaa kyllä jammun pacificat monipuolisuutensa ansiosta aika kovaan kisaan.
 
Eli tämmöne on tämä miun keppi: http://www.muzicland.com/store/iban … z-jtk1-jet-king-electric-guitar.htm
 
Näyttäisi ainakin mahonkirunko olevan, miulla lehmus
 
"Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne
Dinorocker
29.03.2004 01:37:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitin-Huttusella uutena 325e. Ulkonäkö miellyttää meikäläisen silmää..
 
Suht varmasti saa rahalle paljon vastinetta.
 
Outrider
markusnurminen
30.03.2004 11:26:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vähän oon testaillut ilman vahvistinta, ihan hyvältä vaikuttaa paitsi kaula oli mun makuun vähän outo mutta varmaankin tottuis pian. humbukkerit coilsplitillä on joten pitäs olla yhtä sun toista saundia. ja runko oli siis ilmeisesti mahonkia, aika painava se oli. kyllä tohon hintaluokkaan varmasti hyvä!
 
PoLFus
30.03.2004 14:26:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon katellut tuota kitaraa "sillä" silmällä. Se on siisti se oranki,
 
~ 7ender $tratocaster ~
Nuuskamuikkunen
30.03.2004 15:14:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vilkaisin, mutta en kokeillut. Varmaan hitansa väärti.
 
Kahvi on hyvää, mutta tee on parasta.
Errorist
30.03.2004 17:12:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno on ainakin. Luulisi ainakin että on hintansa väärti.
 
God I want to be a man but I don't want to die with a rifle in my hand and as the planes blacken the sky it sounds like heaven is falling -Greg Graffin
Ptlepha
06.01.2010 10:28:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2107 päivää vanhaan ketjuun!
Eikö sitä hakua pitänyt käyttää?
 
Eli itse olen katsellut tuota Jet kingiä (JTK3-BTN) toiseksi sähkikseksi, ja mulla olisi tuosta pari kysymystä. Olen katellut tuota P90 mikeillä varustettua mallia, minkälaiset mikit nuo ovat (kuinka kuumat, minkä saundiset). Sitten Kaulasta, tuota mallia en ole vielä päässyt testaamaan, mutta olen saanut käsityksen, että tuo olis vähän stereotyyppisen LP ja straton välimaastossa. Nauhathan tuossa on mediumit joka on itselleni erittäin hyvä asia, mutta entä niiden kestävyys, onko kiinantinaa vai jotain kestävämpää? Sitten vielä kaulapainoisuudesta, eli minkähänlainen tuo on seisaaltaan soitettuna, epäilen ettei olisi ainakaan kovin kaulapainoinen?
 
Kitara tulisi lähinnä kaikentyyppisen rockin soittoon (AC/DC, Bon Jovi, Hurriganes, ym.), mutta mielellään ne enter sandmanitkin (kasarihevi!) tulisi taittua.
 
Muita samantyyppisiä ehdotuksia otetaan vastaan!
 
En tietenkään sano, että keskustelun avaajalla olisi jugurttitehtaan tuki takanaan, mutta voisi ihan hyvin olla. -Moderaattori
Ptlepha
06.01.2010 19:25:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Törkeä nosto mutta menkööt, ettehän te kumminkaan katso toiselle sivulle. ;)
 
Lesko: Mutta kuvittele wiki, josta löydät nopeasti mm. eisss, mieess, Metallica ym. tärkeät artikkelit.
oksentaja
11.01.2010 09:24:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on noita Jet Kingejä neljä kappaletta ja kaikki ovat hyviä. JTK 3:n mikit on aika vähätehoiset mutta helvetin hyvän kuuloset kevyille rosoille ja puhtaille. Itse soitan tommosella "akustiset" duo-keikat ja hyvin on pelannut. Kestävyys on yllättävän kova; Kerran hieman ilojuomaa maistellesani tuli vetästyä kitaralla monitoriin - pikku lommo jäi, mutta vire piti :) Kaikki mun Jet Kingit ovat kestäneet keikkailua ja roudausta yllättävän hyvin ja siksi taitaa jäädä ainoaksi sähkökitara malliksi mitä enään ostan, kun soitettavuuskin on hyvä. Ja ei ole kaulapainoinen. Tollaseen raskaaseen musaan en ehkä suosittelisi p90 mikeillä varustettua vaan humbuckerit.
 
oksentaja
11.01.2010 09:25:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ja jos joku joskus aikoo Jet Kingistä luopua niin mulle heti pikaviestiä :)
 
Ptlepha
11.01.2010 09:28:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok. Joo eihän nuo mikit heviin sovellu kovin hyvin, mutta empä minä kovin raskasta musaa usein soita, ja saahan ne kytkettyä vaikka nostpotikalla humppariksi. Onkohan kukaan kokeillut käyttää p-90 humpparina eli sarjassa?
 
Lesko: Mutta kuvittele wiki, josta löydät nopeasti mm. eisss, mieess, Metallica ym. tärkeät artikkelit.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «