Mebrick 19.04.2011 14:29:03 | |
---|
Ihmiset hei: persut on menossa hallitukseen, aurinko paistaa ja kevät tulee. Soittakaa kitaraa. --- Kyllä Axe houkuttelisi, kunpa vain pääsisi testailemaan... |
juikkipuikki 19.04.2011 15:01:30 | |
---|
ergoroth: Ihmiset hei: persut on menossa hallitukseen, aurinko paistaa ja kevät tulee. Soittakaa kitaraa. --- Kyllä Axe houkuttelisi, kunpa vain pääsisi testailemaan... Testaaminen on niin ysäriä. Osta sika säkissä :) Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden! |
Mikko L: Pointti oli että "jos lähdetään sille linjalle että aletaan vaan haukkumaan muita henkilökohtaisesti niin mä osaan loukata paljon pahemmin". Sulla tuntuu olevan kovin epärealistinen kuva siitä, että kuinka paljon sun sanomiset muille ihmisille merkitsee. Miten sä voit loukata pahasti ihmistä, jota et tunne ja josta et tiedä yhtään mitään henkilökohtaista? Sellaista yrittämällä sä vaan todistat, että kuinka heikolla pohjalla sosiaaliset kyvyt loppuviimeksi on. Kaikilla noilla sun kohtuullisen terättömillä hyökkäyksillä ja mukamas nokkelilla parjauksilla sä olet onnistunut vain osoittamaan muille, että millainen tyyppi olet. Sä et varmasti ole loukannut ketään kovin verisesti, vaikka niin ilmeisesti haluat kuvitellakin, koska juttujen perusteella nää sun "ryssät", "kouluampujat" ja "epäonnistuneet muusikot" osaa varmasti suhtautua noihin heittoihin asiaan kuuluvalla vakavuudella. Toisekseen, vaikka sä jotenkin mukamas pystyisit loukkaamaan pahasti ihmistä jota et tunne, kuka helvetti ylpeilee sellaisella taidolla. Ei mulla muuta, nyt oli ihan pakko sohaista. |
vänkylä 19.04.2011 15:39:26 | |
---|
Mikko L: Täytyy ottaa huomioon että heitin sen "epäonnistunut muusikko" -läpän vasta sen jälkeen kun mua oltiin yritetty solvata henkilökohtaisella tasolla. Out of context -tasolla se kuulostaa varmasti idiootilta. Kuitenkin sekään ei ollut se koko viesti. Pointti oli että "jos lähdetään sille linjalle että aletaan vaan haukkumaan muita henkilökohtaisesti niin mä osaan loukata paljon pahemmin". Vaikka olisit miten,omasta mielestä "onnistunut muusikko",niin kyllä noilla sosiaalisilla taidoilla saat edelleenkin jatkaa sängynlaita muusikon uraasi. |
Mikko L 19.04.2011 17:33:24 | |
---|
Lukaiskaapa tuo thread läpi ensin, niin tiedätte mistä puhutte. Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Mr. Speed 19.04.2011 17:35:10 | |
---|
Mikko L: Lukaiskaapa tuo thread läpi ensin, niin tiedätte mistä puhutte. Ketjun läpi kahlaamalla voi vain todeta sen kuinka itseäsi rakastava ihminen olet, ja toimit vieläpä ristiriitaisesti omiin puheihisi nähden. http://www.sieni.us/?id=38
http://www.mikseri.net/artists/?id=135143 |
Lancelot 19.04.2011 18:35:41 | |
---|
"You got rid of your Ax. Any chance you could do us a favor and lose your computer and internet connection too? " Ei millään pahalla mutta repesin! |
Mikko L 19.04.2011 23:55:48 | |
---|
Joo eiköhän tämä keskustelufoorumien pakollinen pään aukominen ala riittää. Pään aukominen ei ole mikään lahjakkuus. Siihen ei tarvi käydä kouluja ja lapset oppivat sen heti kun oppivat puhumaan. Henk.koht. pyrin itse välttämään sitä.... aina en onnistu. Sen sijaan että kirjoitatte täällä anonyyminä päänaukomista (btw. ei anna mitään parasta kuvaa myöskään teistä) niin soittakaapa mulle numeroon 0405701213 ja jutellaan vähän aikaa, niin saatte oikean käsityksen siitä minkälainen tyyppi mä oon. Sehän kuitenkin tuntuu olevan paljon mielenkiintoisempi asia kuin Axe-Fx muutenkin. Voitte myös sanoa mielipiteenne ihan suullisesti eikä yrittää luoda jotain trolliketjua. Myöskin tuo puhelu tulee olemaan lähin kontaktinne Axe-Fx:n. Voitte tästä eteenpäin sanoa että teillä on jo paljon kokemusta MikkoL:lle juttelemisesta ja se on omistanut Axen. Tuolla argumentilla pääsee jo paljon pitemmälle kuin mitä ootte toistaiseksi päässeet. Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
Karvamammutti 20.04.2011 00:06:31 | |
---|
Mikko L: Joo eiköhän tämä keskustelufoorumien pakollinen pään aukominen ala riittää. Pään aukominen ei ole mikään lahjakkuus. Siihen ei tarvi käydä kouluja ja lapset oppivat sen heti kun oppivat puhumaan. Henk.koht. pyrin itse välttämään sitä.... aina en onnistu. Sen sijaan että kirjoitatte täällä anonyyminä päänaukomista (btw. ei anna mitään parasta kuvaa myöskään teistä) niin soittakaapa mulle numeroon 0405701213 ja jutellaan vähän aikaa, niin saatte oikean käsityksen siitä minkälainen tyyppi mä oon. Sehän kuitenkin tuntuu olevan paljon mielenkiintoisempi asia kuin Axe-Fx muutenkin. Voitte myös sanoa mielipiteenne ihan suullisesti eikä yrittää luoda jotain trolliketjua. Myöskin tuo puhelu tulee olemaan lähin kontaktinne Axe-Fx:n. Voitte tästä eteenpäin sanoa että teillä on jo paljon kokemusta MikkoL:lle juttelemisesta ja se on omistanut Axen. Tuolla argumentilla pääsee jo paljon pitemmälle kuin mitä ootte toistaiseksi päässeet. Asiallista käytöstä, Hermanni. "Eka luulin et tälläst voi sattuu vaan KYNÄNISKOILLE, mut aina
ei kehonrakentajien arki oo todellakaan mitään
oikeudenmukaista ja reiluu!!" |
Mikko L 20.04.2011 00:16:03 | |
---|
Kiitoksia. Niin ja jos teillä on Axe-Fx:n säästö meneillään tai muuten vaan olette pihejä kuten suomalaisilla on tapana olla, niin soittakaa vaan häläri niin voidaan puhua ihan mun laskuun. Mä on niin kiltti jätkä kuitenkin. Kaiken voi oppia kunhan vaan lopettaa harjoittelemisen. |
jipeeällä 20.04.2011 00:27:51 | |
---|
Miksikäs tämä nyt alkoi taas mennä ohi itse topiikin? Luulin että oikeni jo. Jatketaan itse laitteesta? |
Lennu 20.04.2011 00:33:38 | |
---|
Mikko L: Kiitoksia. Niin ja jos teillä on Axe-Fx:n säästö meneillään tai muuten vaan olette pihejä kuten suomalaisilla on tapana olla, niin soittakaa vaan häläri niin voidaan puhua ihan mun laskuun. Mä on niin kiltti jätkä kuitenkin. Nääh, mä odottelen, että Behringerin tuotekehitystiimi saa aikaan varteenotettavan voittajan noille ylihintaisille putiikkidigivehkeille. Sit nauran räkäisesti teille kaikille, kun saan kuusi vehjettä samaan hintaan kuin tuo Axe. "kaikki muut nauroivat, paitsi Anne Holmlund". |
Vladi 20.04.2011 00:41:20 | |
---|
Mikko L: Kiitoksia. Niin ja jos teillä on Axe-Fx:n säästö meneillään tai muuten vaan olette pihejä kuten suomalaisilla on tapana olla, niin soittakaa vaan häläri niin voidaan puhua ihan mun laskuun. Mä on niin kiltti jätkä kuitenkin. Kyllä, kaikki Suomalaiset on pihejä ja säästävät Axe-FX:ään. Ovat myös kärttyisiä, koska säästämisessä kestää. Toiset taas omistaa moisen, hehkuttaa siitä loputtomiin ja myy sen pois. Puheidesi ja tekojesi välillä ei ole mitään logiikkaa. T. Pihi juuri Mark V:n ostanut. |
rokitaristi 20.04.2011 00:41:21 | |
---|
chill: luin pikaisesti tuon axe-fx forumin threadin ja pitää kyllä sanoa että ihmettelen muiden reaktiota kirjoituksiisi Mikko L. Kuitenkin ihan asiaa kirjoittelit. Esim se kohta missä sanoit että line6 on ottanut askeleen kohti axea - rento haloo nousi tästä! Kuitenkin ei sitä voi kukaan kiistää että kehitystä tapahtuu myös line 6:lla..? Njoo sitten keskustelu lähtikin vähän raiteilta eikä siitä sen enempää.. Mielestäni muut käyttäjät käyttäytyivät aikas idioottimaisesti. Joo minulla tuli myös sellainen olo että Mikko kertoi uutisia joita Axe-Fx:n käyttäjät eivät halunneet kuulla ja sai siitä syystä melkoisen myllytyksen aikaiseksi. On sillä pitempi maltti kuin minulla. :) Tässä ketjussa vaan toistuu tuo sama viiden trollaajan kerho joista kukaan ei ole vielä sanonut mitään asiaperäistä. Puhutaanpa nyt kuitenkin Axe-Fx:stä. Siihen on ilmeisesti tulossa vaihteeksi uusi Marshall. |
ReBeat 20.04.2011 00:42:24 | |
---|
Lennu: Nääh, mä odottelen, että Behringerin tuotekehitystiimi saa aikaan varteenotettavan voittajan noille ylihintaisille putiikkidigivehkeille. Sit nauran räkäisesti teille kaikille, kun saan kuusi vehjettä samaan hintaan kuin tuo Axe. Ensin ne varmaan ottaa kanssa väliaskeleen lähemmäs, eli nimeää johonkin valikoihin BIAS, HUM ja vaikkapa TUBE DOLBY BALANCE säädöt. Ihan sama että mihin noi vaikuttaa ja miten... vai vaikuttaako edes mihinkään. Se on harppaus lähemmäs Axea. |
rokitaristi 20.04.2011 00:46:36 | |
---|
Vladi: Kyllä, kaikki Suomalaiset on pihejä ja säästävät Axe-FX:ään. Ovat myös kärttyisiä, koska säästämisessä kestää. Toiset taas omistaa moisen, hehkuttaa siitä loputtomiin ja myy sen pois. Puheidesi ja tekojesi välillä ei ole mitään logiikkaa. T. Pihi juuri Mark V:n ostanut. Ja tässä on yksi niistä viidestä mainitusta tekemässä jälleen sitä minkä parhaiten osaa. :) |
Vladi 20.04.2011 00:51:21 (muokattu 20.04.2011 00:53:56) | |
---|
rokitaristi: Ja tässä on yksi niistä viidestä mainitusta tekemässä jälleen sitä minkä parhaiten osaa. :) Äläs viiti. Mä oon monta kertaa tän ketjun aikana yrittäny keskustella kyseisen henkilön kanssa asiallisesti. Siitä ei vaan tule mitään. Kuten tuossa pari viestiä aikaisemmin Kimurantt1 mainitsi, tässä ketjussa on on ryssitelty(kohdistettuna minuun), verrattu tiettyjä henkilöitä kouluampujiin ja haukuttu ulkomaanfoorumeilla ihmisiä epäonnistuneiksi muusikoiksi. Sitten tulee sunkaltaisia muutaman viimeisen viestin lukeneita tyyppejä tänne kertomaan, kuinka MikkoL kokee suurta vääryyttä meidän muiden toimesta. Lueppa viimeiset 80 sivua tästä ketjusta ja tule sen jälkeen sanomaan, pitääkö väitteesi edelleen paikkansa. E: En nyt kuitenkaan haasta tässä riitaa sun kanssa ja muutenkin tämä juttu saa jäädä mun osalta tähän. Peace! |
MoreK 30.04.2011 12:19:14 | |
---|
|
Migo 30.04.2011 13:38:02 | |
---|
Tietääkös kukaan, että kuinka pitkät odotusajat ovat tällähetkellä? Olen itse tuota ihan stankkua tilaamassa, mutta lienee tovin odottamista kuitenkin.. "Kuulemma oli puhetta, että mun pitäis maksaa ns. eritemaksu eilisen takia."-vvaltsu |
Grimmu 30.04.2011 17:07:49 | |
---|
Tammikuun lopusta asti oltu jonossa. 8.4. ilmoittivat että toukokuun puolivälissä pitäisi saapua seuraava erä Kirveksiä, ja sen jälkeen sitten ehkä tiuhempaan tahtiin suurempia määriä. Maksujen seurannan vuoksi on tärkeää, että asiamiehen tilitykset kulkevat Matkahuollon kautta. |