Aihe: Esp ltd mmv sn vai Jackson RX10D Rhoads BK?
1 2 3 4 5
wille114
05.04.2011 18:30:58 (muokattu 05.04.2011 20:09:25)
Moroo
Saattaisin ostaa tuollaisen ESP MMV 09FE mallisen kitaran niin onkos täällä monella kokemusta kyseisestä kepistä? Käykös tuollaiseen orginaali floikka jos sellasen lyöpi paikoilleen ku vire alkaa oleen ongelma. Mites onko kaula hyvä ? Itse olen tykästynyt Epiphone Prophecy LP malliseen kaulaan. Saapi ehdotella tieten n 600-700 € parempaakin keppiä jos tulloo mieleen. Floikkallista kitaraa olen siis hankimassa nykyinen on kiinteä tallainen.

Edit. Mielessä ois kanssa tuollainen Jackson RR3, mutta siinä ei ole 24 frettiä joka on vähä harmillista.

Edit. 2 joo nauhoja pitäs olla 24 fretti sana tuli nyt tuoltaa lontoosta frets
Grugi
05.04.2011 18:52:53
wille114: Moroo
Saattaisin ostaa tuollaisen ESP MMV 09FE mallisen kitaran niin onkos täällä monella kokemusta kyseisestä kepistä? Käykös tuollaiseen orginaali floikka jos sellasen lyöpi paikoilleen ku vire alkaa oleen ongelma. Mites onko kaula hyvä ? Itse olen tykästynyt Epiphone Prophecy LP malliseen kaulaan. Saapi ehdotella tieten n 600-700 € parempaakin keppiä jos tulloo mieleen. Floikkallista kitaraa olen siis hankimassa nykyinen on kiinteä tallainen.

Edit. Mielessä ois kanssa tuollainen Jackson RR3, mutta siinä ei ole 24 frettiä joka on vähä harmillista.

Hmm nyt on sekavaa tää siis pitää olla 24 näitä http://fi.wikipedia.org/wiki/Fretti mutta kuitenkin siis nyt on kitarasta kyse? RR3 on varmasti ihan ok keppi ja tollasiahan on tuolla torilla aika usein ollut kaupan.
SDMF
Decadetroll
05.04.2011 19:23:07
wille114: Moroo

Jos tuohon 600-700 euron luokkaan asti taivutaan niin ostas käytettynä RR5 tai RR24, jos on pakko olla tuollanen RR-mallinen. Jos ei, niin ltd:ltä löytyy noita deluxe-sarjan vehkeitä jossa ofr, bc richillä on assassin px3t missä on ofr, ibanezilta löytyy 5xx sarjasta eteenpäin japanilaista laatua huipputallalla ja niin edelleen.. Suosittelen tutkimaan hieman tuota toria.
"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
Juicy
05.04.2011 21:15:57 (muokattu 05.04.2011 21:16:58)

700€ alkaa jo saamaan RR24:ää, jossa on niitä nauhojakin tarvittava määrä (ja siitä saa vielä myydessä omansa pois). Vastakin oli torilla 690€ yks, mutta ei 800 euroakaan mielestäni riistohinta vielä ole.
Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
wille114
06.04.2011 18:17:29
Juicy: 700€ alkaa jo saamaan RR24:ää, jossa on niitä nauhojakin tarvittava määrä (ja siitä saa vielä myydessä omansa pois). Vastakin oli torilla 690€ yks, mutta ei 800 euroakaan mielestäni riistohinta vielä ole.

Hmm onkos tässä RR24 jo oikea floyd rose ? Ja onko tietoa käykö tuohon ESP LTD MMV malliin floyd rose jos sellasen ostaa sitten ku tinat pettää.
Decadetroll
06.04.2011 19:14:24
Juu, frt-sarjan floikkarihan se. Original Floikan nimellä kulkeva talla, joka on tehty koreassa, eikä sakemanneilla. Näitäpä nuo alkaa olla melkeen järkiään keskihintaisissa soittimissa.

Kyllä siihen MMV:hen pitäs upota ofr ihan kivutta, ainakin 04 malliin upposi aikoinaan vallan mainiosti. Silti sanon että saat kyllä parempaa laatua jos ostat käytetyn kitaran, etkä sitä ltd:n tekelettä..
"vedän tähän häröön taustaan jotain häröä lirutusta ja trillejä ja pari norsun ääntä."
wille114
06.04.2011 19:23:24 (muokattu 06.04.2011 19:29:33)
Decadetroll: Juu, frt-sarjan floikkarihan se. Original Floikan nimellä kulkeva talla, joka on tehty koreassa, eikä sakemanneilla. Näitäpä nuo alkaa olla melkeen järkiään keskihintaisissa soittimissa.

Kyllä siihen MMV:hen pitäs upota ofr ihan kivutta, ainakin 04 malliin upposi aikoinaan vallan mainiosti. Silti sanon että saat kyllä parempaa laatua jos ostat käytetyn kitaran, etkä sitä ltd:n tekelettä..

Joo pittää vielä miettiä mitä sitä laittaa. Kauheena tekkee mieli floikallista keppiä.

Edit 1. Pitää sitten siirtyä katteleen Jackson RR24 se on vissiin ihan kelpo peli.
dimmu!!
18.04.2011 12:16:28
Siittä valmiiks päivitetty MMV, http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=515261
Pitää vireen ja kiaken lisäksi komia "Laiho" tyylinen...
dimmu!!
19.04.2011 11:38:05
Juicy: Hoho, mun piti omani modata hieman tuohon tyyliin... Parempi ainakin kuin orkkiksena. Teitkö mitään sille kaulaliitokselle? Ite hioin ja pakkeloin sen enemmän neck-thru-tyyliseksi.

En, sekun on ihan hyvä valmiiksi set-neckkinäkin :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)